娛樂滿紛 26FUN's Archiver

playbr2 發表於 2007-2-12 09:05 PM

數學大挑戰(過三關之三)

今日見到下面個POST ,玩一個數學遊戲,雖然有好多人玩過,但其實[color=Red]真真正正[/color]識答既人吾多. 你之所以答岩,只係你之前玩過!!!又錯過,所以知答案:dev:
J&b6P;Y;?[? ~?c p-I$uJ
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=138831&fpage=1[/url]v['u(fT!c

+bd&U%A&O3w|%V` e加我出一條相似的數學遊戲,作為我(過三關之三)的題目
SCIP"i,lbin~+_ a5} ]Xk9Z f
一架火車正以時速 115 km/h 向左行駛 ,  一架汽車正以時速 35 km/h 於同一軌道向右行駛 , 它們現在距離1200 km!EP:M` }to
q0xig"z*Z#]
火車上有一隻烏蠅以 300 km/h 由火車頭飛向汽車 , 牠不作任何時間停留 , 再由汽車頭 飛回 火車 , 牠反復來回飛行於兩者之間 , 最後被壓扁於汽車與火車之間 , 請問這隻烏蠅反復來回飛行了多遠距離
I7LW:aO/q p/K _ [1Y4L0E8]&G
[color=Red]Tips :[/color] 上面那個遊戲 要計算老闆的損失非常簡單 ,因為 老闆的損失 就等如 年輕人的所得 , 年輕人得到的是 79元 和 18元成本的禮物 , 所以老闆的損失 = 79元 + 18元 ....... ; 現在我這遊戲, 亦是同一道理 , 只要找出一些數據就可以輕易破解:agree::agree::agree:#A [!|$c9x2QLD

] F/j AM_ A.f [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=126434&fpage=1&highlight=%2Bplaybr2]邏緝 game 過三關(part 1 ---- level 1) [/url]x-fw-e4jZ TX3i

~6AVcw[/Mt [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=126491&fpage=1&highlight=%2Bplaybr2]邏緝 game 過三關(part 2 ---- level 2) [/url]UZ"q/i/S)?F

&D0y;{r&k%H&h.] [[i] Last edited by playbr2 on 2007-2-12 at 09:07 PM [/i]]

155220 發表於 2007-2-12 09:08 PM

2400km???
a;arnhDA8J
0c|G'RK 我以前好似做過好多類似既數。
'jo&V_Y}J w q@)[.r5_0lM
式:1200/(115+35) x 300

sakura310 發表於 2007-2-12 09:11 PM

就用  fly飛行的時間=兩車相遇所須時間  去解決
a2d,D4~4yh;\ 兩車相遇所須時間=1200/(115+35)=1200/150=8hr
%^%J9[}w3[8z 所以fly飛左8小時後被壓扁,佢所飛之距離為300x8=2400km
BF;z @NKm"Y `7M.d'vU?4hU,_
這樣做對不對?^^

DH 發表於 2007-2-13 01:48 AM

why 烏蠅最後被壓扁於汽車與火車之間?? 一架向左行,一架向右行.....

playbr2 發表於 2007-2-13 03:11 AM

[quote]Originally posted by [i]DH[/i] at 2007-2-13 01:48 AM:
!OI K|:I why 烏蠅最後被壓扁於汽車與火車之間?? 一架向左行,一架向右行..... [/quote]
sX Dm+Y9p
~1WV;[A)Q m| 好笑:D:D:D:DRft9V6Z

Jo BF.R E1SX0g [color=Red][size=5]原文[/size]『一架火車正以時速 115 km/h 向左行駛 ,  一架汽車正以時速 35 km/h 於同一軌道向右行駛 , 它們現在距離1200 km』[/color]H-K#d:KQ;X

5z;j5O F&rtn8C r C.E r;ioh S]
    向左  <----  [u]火車[/u]  {     距離1200 km     }   [u]汽車[/u] ----> 向右Ow"TE ~qe*Y3rEZ
2F)a;[X vJ
係喎真係吾會相撞喎:lol::lol: ..... 咁我話地球係圓既又得吾得呢;););)
+~0te/~?O)k~
LPi9FUk p.s 各位網友用腦自己諗諗喇吓:dev::haha::haha:

sakura310 發表於 2007-2-13 05:05 AM

如果從一般logic黎諗,世上唔會有一條路軌可以繞地球一圈,所以我認為佢地背向而行的情況不會出現,故此佢地一定係相向而行

大優勢 發表於 2007-2-13 11:54 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-2-13 05:05 AM:
&~}UcNg r'n Y 如果從一般logic黎諗,世上唔會有一條路軌可以繞地球一圈,所以我認為佢地背向而行的情況不會出現,故此佢地一定係相向而行 [/quote]
/ZQ XAUaL4a b!GL]B@;ct)S
:mad::mad:你答就答啦Zr0F O.SA@
o??0}6CyM
吾係叫你講地理呀

Teletubbies123 發表於 2007-2-13 12:12 PM

300 * 8 = 2400km!

pennypan 發表於 2007-2-13 01:49 PM

应该系2400km

Triangel 發表於 2007-2-13 02:19 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-2-12 09:05 PM: U5SE+R;HB P#sv(W-Sz
今日見到下面個POST ,玩一個數學遊戲,... [/quote]
5AX@-zQ X8\
INT}7Oj [b][color=Blue]邊個答對我加分[/color][/b](c7me1V^$l)Uxf4V(e
   遲d痳煩 PlayPlay 公布答案

sakura310 發表於 2007-2-13 02:57 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-2-13 11:54 AM:
;`-Cg2|pp!z I3tD A3F\ \w#Zw)Uh

z w#B-m8e POb :mad::mad:你答就答啦?n p]^f6o&RPPk

!hg%} V{r'zi 吾係叫你講地理呀 [/quote]
"s;r0S2Z&K]+s#okf
`9P.dG,L(a1o{p uu 你對我有甚麼不滿,請說出來=.=
1TD'qvf@8P3oM
{R$\/r-`4eN{ 我今天上物理計,計物體重心,支捧得2.4m長,但老師計到重心在由左端向右6.4m
6^Q$`V?${ 咁唔知我係咪要忽略logic,相信老師呢個答案0岩呢?
8{nL~H ~}&` y2|A 係ge話,就請找一個重心不在物體所佔空間內的物體給我看B g9mK!^:_!\W

v[+S2d9TBK"A 如果題目不是火車和汽車,而是飛機,我諗我唔會咁多野講lor

155220 發表於 2007-2-13 08:18 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2007-2-13 14:19:m}^U'`:d-n/IF
MgOB$Wv

kKiBB*`"QJ [b][color=Blue]邊個答對我加分[/color][/b]
+K-E/F"T(z:t0u#L    遲d痳煩 PlayPlay 公布答案 [/quote]
3b%} G!D-YVFH3? S gl JEzb+^A P;]4Q
我答得咁快,如果真係岩就加多幾分,好唔好?:P

sakura310 發表於 2007-2-13 08:38 PM

我覺得play兄應該係諗住有兩個答案的,一個係相向,一個係背向"GW*k[;{
反正題目沒寫明到底是怎樣

155220 發表於 2007-2-13 08:55 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-2-13 20:38:Wb9A-r YGN Z+|'D
我覺得play兄應該係諗住有兩個答案的,一個係相向,一個係背向)Y)WE!T0X
反正題目沒寫明到底是怎樣 [/quote]
8L#BxN1[~ N!O7rhW!@ {#k f/R[~'zi
第2個答案係4500???P,o!`P1X[

-XO(O K9KQ8D 1200/(115-35) x 300*a TIx1Y5[V2\

"a O(VDcO ???

ivanland 發表於 2007-2-14 12:02 AM

答案係咪 等於1800或少於1800 km  呢?   
"DGvQb"Q5}q9U2u ^^v

Triangel 發表於 2007-2-14 04:55 AM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-2-13 08:18 PM:a;f V`;^7e
[.J2P5PS7f(~m3_

p/|&].s@(],} u uo v 我答得咁快,如果真係岩就加多幾分,好唔好?:P [/quote]
v{'\T NA S
O7T{zL}(` PlayPlay都未話你答岩:dev:

playbr2 發表於 2007-2-16 07:53 PM

[color=Red][size=4]好難咩:haha::haha:点解得兩個人答既???........8DndGB}

p#c;r(ayM(b ;););)咁姐係話上一條問題好多人都係知道答案而答,並非真正識得計數:nogood:,:dev:所以去到e條問題就''丁''哂[/size]:lol::lol:[/color]
SF1o4tYx$U j2w'G*~
;Y,J @ c$Ad N3|N0xB P.S. 月尾開估.....希望多d人玩下(樓上d人吾好三心兩意ㄚㄚㄚㄚ,快d答番[color=Red]確定[/color]的答案,作為[color=Blue]最後答案[/color])

playbr2 發表於 2007-2-17 08:05 PM

一天有个年轻人来到王老板的店里买了一件礼物,这件礼物成本是18元,标价是21元。结果是这个年轻人掏出100元要买这件礼物。王老板当时没有零钱,用那100元向街坊换了100元的零钱,找给年轻人79元。但是街坊後来发现那100元是假钞,王老板无奈还了街坊100元。
0D8u `*yAF 现在问题是:王老板在这次交易中到底损失了多少钱?
~~,_8u Ne Nkp
w"Pn%mdg [size=5][color=Red]任麼還有人鑽牛角尖,不練練腦根:nogood::nogood::nogood:.......好吧!!!!就是非要把公仔畫出屎來不行[/color]:hitwall::hitwall::hitwall:[/size]EM5d_d/n
"N;Q[;j5X_?
[color=Brown]第一步 開始[/color]~bX?|@wpI+n
3?7u{&f/^Z xj$Dwa
年轻人 有 [color=Red]100 元[/color] , P0Ch gI5` d4@w
老板 沒有錢 只有一件礼物( 成本是18元) ,
7E W _Kt 街坊 有 [color=Blue]79元[/color] 及[color=Blue]21 元[/color]
4J0{Tu7rX Y2g+kt *Fosxi%}
[color=Brown]第二步[/color] 年轻人 給 老板 [color=Red]100 元[/color] 買礼物21元
CA'V!E4WD i,r{
2]M(CxkR+f 年轻人 有 礼物21元 , 等待老板找回[color=Blue] 79 元[/color]
:lz~4o#} 老板 沒有了礼物 , 手上有[color=Red]100元[/color]
c*R#_t+?*WSv 街坊 有 [color=Blue]79元[/color] 及[color=Blue]21 元[/color]6D H0h?O%x)U
1h-d?+Krp
[color=Brown]第三步[/color] 老板 給  [color=Red]100 元[/color] 街坊  找零錢
BN+@1aYp m#y0a1G Hg)t
年轻人 有 礼物21元 , 等待老板找回[color=Blue] 79 元[/color]I fmC"|N@3Hsw
老板 沒有了礼物 , 手上有 [color=Blue]79元[/color] 及[color=Blue]21 元[/color]e%D+Y1a~*{,L
街坊  手上有[color=Red]100元[/color]s| J s`c }W)R

H#^O*j:D6S [color=Brown]第四步[/color] 老板找回零錢給年轻人 , 年轻人離去
H#?;P!Mp v QUOD BB2q8t"npc]
年轻人 有 礼物21元 和 [color=Blue]79元[/color]
Ss`S4L0HH*ybO 老板 沒有了礼物 , 手上有[color=Blue]21 元[/color]
/E6j/[[MU\wa 街坊  手上有[color=Red]100元[/color]
~:u,Y,tn:_ h O4s/^@#JlL
[color=Brown]第五步[/color] 街坊发现那100元是假钞 , 老板要还街坊100元
sm1~[].sAJ$r \*i3^$y Q D
([color=Green]離去了[/color])年轻人 有 礼物21元 和 [color=Blue]79元[/color]
])A/QnQ#~2h$Nf c 老板 沒有了礼物 , 手上有[color=Blue]21 元[/color] , 但馬上要还回[color=Red]100元[/color]
] hx6]~ch 街坊  馬上要拿回[color=Red]100元[/color]H/bAf6?'X#E

p(kq)L^WeRK [color=Brown]第六步[/color]  年轻人及街坊 離去了 , 老板点算損失如下$P i;Y`k
*Ki&H3`w(tJ
老板 沒有了礼物 , 手上有[color=Blue]21 元[/color] , 和 負[color=Red]100元[/color]
SW ^K9`L 所以 老板 現在負[color=Red]79 元[/color] ,及 沒有了礼物(成本是18元)E5CPP k
最後 老板共損失 [color=Red]79 元[/color]  及成本[color=Red]18元[/color] =[color=Red] - 97[/color]
Kt h J6[4VZ
&qw'B!L\ [;i0]X [[i] Last edited by playbr2 on 2007-2-17 at 08:06 PM [/i]]

sakura310 發表於 2007-2-18 06:53 AM

我係咁諗的(應該同你差唔多啦^^)
Hr^5X$RlG%y |O`;r O\TITtd
因為我唔想畫表,所以我用三個數字代表年輕人,店主同街坊,D)gVrB)^8t2lg
如-1,0,1  即係年輕人蝕1蚊,店主無得失,街坊賺1蚊,而錢銀變化原因我會在右邊括住,方便大家睇wfK(tp hu ]&G

.xY)|A9f%p 好~始講解&j}&|5C\*jTb
}an3b@Vm:o'U%r
0   ,  -18,   0(一開始買左貨)
SJ,xDp@X`!|{ 0   ,    0,    0(年輕人俾錢,但係偽鈔,唔算數)
G4hJ"J#C,E 0   , 100,-100(借左錢)B(Q#ubr Q.P]K.S
97,  -79,    0(年輕人要貨[原價18蚊JA]+79蚊的找錢,要說21也沒關係,反正唔關店主事)
i*c5DYdj\ 0   ,-100,+100(街坊問LOR返錢)
&]|:c+|6M*R j!H'gp(~s-X
將以上各欄加起來 ?!aK.etL/P*fD
就有97,-97,0(年輕人賺左97,店主蝕左79,街坊無損失) h*g K#CxwI1~i"n
/gs h1VHs2g3^V
&iWE3EC
至於上面FLY的問題,答案我不修改了CX,P|1G!W
6G(Z-W+X](s,\&{nA%xV
[[i] Last edited by sakura310 on 2007-2-18 at 06:56 AM [/i]]

playbr2 發表於 2007-2-18 03:01 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-2-18 06:53 AM:
V@/U3kF NI 我係咁諗的(應該同你差唔多啦^^)
.CG4C#_:B:_}^ u g$J1sP;lcaj
... [/quote]hG+@V/ew7I^

vj.by kgJ 我要非比尋常咁解畫先得,要將D屎都畫埋出黎,D人先明.......吾係又比D醒目仔話你錯喎!!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.