娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2007-2-14 12:12 AM

情人節快樂!!!!

無論有冇情人都快快樂樂:):):):):):):)

eqhigh 發表於 2007-2-14 01:37 AM

好啦,,祝所有有情人有一個甜蜜,溫馨既情人節*R]Q&x/sHT

*W/^*[.hdul%j._ 未搵你既終身伴侶都唔緊要
E8tU fK 祝各位單身既朋友..快d搵番個伴喇nxbx&V-n
C!?w2I$^6~ik,n"y
各位EF既版友~d$oc;SW C N,V([
[b][color=Red][size=8]情人節快樂!![/size][/color][/b]

spareman4 發表於 2007-2-14 01:49 AM

[b][color=Purple]情人節[/color]黎喇 ~~ ]7v!^xj)A\(R

!^8jjFr'@a3Z,R 祝各位有情人
xh1} qU cR2n [color=Red]如魚得水[/color])| M1X9HH
[color=Navy]龍精虎猛[/color]}'b9{.un/E3L
[color=Green]出入平安[/color] :dev::dev:B({)rngE

;E6^ x8XO*U#a [color=Purple]情人節[/color]快樂[/b]

小狗狗 發表於 2007-2-14 02:26 AM

希望...k2F6@K:M8K
有情人既會好好珍惜對方...
xBl i(fKq!G 無情人既會好快有人珍惜你...~k LA Y w
6C&F1sea
Happy Valentine's Day

specificness 發表於 2007-2-14 09:29 AM

祝各位情人節快樂!有情人就越來越開心,無情人的話都快啲有情人!真係沒有情人,也享受友情、親情!

卡娃兒 發表於 2007-2-14 09:48 AM

願天下有情人終成眷屬A/i&\$X8~3mf6E e hk0N
O8G ^i-n&K$^ut

i1fgVH'iC [color=Red][size=4]情人節快樂[/size][/color]

FRANCISE 發表於 2007-2-14 10:55 AM

冇情人................:(

pigcat 發表於 2007-2-14 12:03 PM

[quote]Originally posted by [i]FRANCISE[/i] at 2007-2-14 10:55 AM:dkRn|FF3B
冇情人................:( [/quote]~'@8M.S^)Vio
我都係...?P1C2f7T I{,P$Cbb
上年以為今年會....+Oi&^!rq|z
點知.....:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

jimjim12 發表於 2007-2-14 12:29 PM

情人究竟在那方......:cry::cry:

chris36 發表於 2007-2-14 12:36 PM

祝各位兄弟情人節快樂

chris05 發表於 2007-2-14 12:39 PM

HAPPY VALENTINE'S DAY.

hubingandtvb 發表於 2007-2-14 12:49 PM

今日情人節$jDzC n3D@
願有情人終成眷屬)x&HS1d1r~/noE{
無情人的儘快找到自己的愛人
+r5jxV Jx`"@
U1jhS-J}8_Er 今年無情人別灰心啦,明年一定可以找到自己的愛人

RainRainピ 發表於 2007-2-14 12:52 PM

[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/1191a0f65c0e44fadb3d978f976cefc52.1.gif[/img][/url]

keip5 發表於 2007-2-14 12:57 PM

祝冇情人果d兄弟姊妹揾到你心愛嘅另一半, 有情人終成眷屬... :agree:
)V6F4X&V5J |#x'J+MK 祝有情人果d兄弟姊妹早d結婚...連生貴子....白頭到老...兒孫滿堂...:dev:
I6u&Qo5_e 祝各位情人節快樂!!!:clap::clap::clap::clap::clap:

lywv5 發表於 2007-2-14 01:38 PM

情人節快樂!!!
Yvsm}-[N8A/Q :good::good::good:`DzS'g3Q_%G"X
HAPPY VALENTINE'S DAY.!!!:agree::agree::agree:

iMacc 發表於 2007-2-14 03:04 PM

佳節眾人一對對 互送鮮花心意祝福句:)

buddhistwan 發表於 2007-2-14 03:22 PM

情人節快樂呀~咁多位EF既版友

abc!@$% 發表於 2007-2-14 03:56 PM

祝大家情人節快樂
pC0f1F&\,?W R 單身的不再單身  :clap:
{)IIxF:i 有情人的甜甜蜜蜜  :dev:

天下一心 發表於 2007-2-14 04:16 PM

我都祝大家情人節快樂.........\6n4Z)U'` X O
希望下年大家都唔駛再係屋企一個人過~~~

水之幻影 發表於 2007-2-14 04:34 PM

希望大家都情人節快樂,,,
6P B&H {k h 有情人既就甜甜蜜蜜
Y J;Mw7U9q&x'm,x 冇情人既就拿拿聲搵返個喇...2Q n(WT XR5K
希望下年越黎越多人甜甜蜜蜜喇..:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.