情人節快樂!!!!
無論有冇情人都快快樂樂:):):):):):):) 好啦,,祝所有有情人有一個甜蜜,溫馨既情人節*R]Q&x/sHT未搵你既終身伴侶都唔緊要
祝各位單身既朋友..快d搵番個伴喇nxbx&V-n
C!?w2I$^6~ik,n"y
各位EF既版友~d$oc;SWCN,V([
[b][color=Red][size=8]情人節快樂!![/size][/color][/b] [b][color=Purple]情人節[/color]黎喇 ~~ ]7v!^xj)A\(R
祝各位有情人
[color=Red]如魚得水[/color])| M1X9HH
[color=Navy]龍精虎猛[/color]}'b9{.un/E3L
[color=Green]出入平安[/color] :dev::dev:B({)rngE
[color=Purple]情人節[/color]快樂[/b] 希望...k2F6@K:M8K
有情人既會好好珍惜對方...