娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2007-2-14 12:12 AM

情人節快樂!!!!

無論有冇情人都快快樂樂:):):):):):):)

eqhigh 發表於 2007-2-14 01:37 AM

好啦,,祝所有有情人有一個甜蜜,溫馨既情人節
^*f |(Z4jp l|0K lc(q
未搵你既終身伴侶都唔緊要
2X,@ lGQ1s3aR 祝各位單身既朋友..快d搵番個伴喇M~*l"?0k#L0o0Q+R
{3pNg @O:Q
各位EF既版友~.f}TW D*C~
[b][color=Red][size=8]情人節快樂!![/size][/color][/b]

spareman4 發表於 2007-2-14 01:49 AM

[b][color=Purple]情人節[/color]黎喇 ~~$KZf1B[
h$lCe;hR5L|
祝各位有情人3j&^ zBC.@
[color=Red]如魚得水[/color]JprM;fu&}6e9^%L
[color=Navy]龍精虎猛[/color]
_4Q"w:x&l O [color=Green]出入平安[/color] :dev::dev:$a(G/~*Ik `%m;{lG

)F J`%y ?(]ire haja [color=Purple]情人節[/color]快樂[/b]

小狗狗 發表於 2007-2-14 02:26 AM

希望...j~5N.Pe#s#e
有情人既會好好珍惜對方...
VBaO,a.t7G^;M 無情人既會好快有人珍惜你...
6aC|q9|D!o`kc6[ j4C6N WI2@ a \co
Happy Valentine's Day

specificness 發表於 2007-2-14 09:29 AM

祝各位情人節快樂!有情人就越來越開心,無情人的話都快啲有情人!真係沒有情人,也享受友情、親情!

卡娃兒 發表於 2007-2-14 09:48 AM

願天下有情人終成眷屬w#c\A(t`4k

8@:QuK'~4\`K
kr+Kx,?~+tH4`%S [color=Red][size=4]情人節快樂[/size][/color]

FRANCISE 發表於 2007-2-14 10:55 AM

冇情人................:(

pigcat 發表於 2007-2-14 12:03 PM

[quote]Originally posted by [i]FRANCISE[/i] at 2007-2-14 10:55 AM:6Cez7vw.tS
冇情人................:( [/quote]
J Z&q5{$r!I }0[.XQ 我都係...hcr%M_ RYk
上年以為今年會....2y$u-K c*C
點知.....:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

jimjim12 發表於 2007-2-14 12:29 PM

情人究竟在那方......:cry::cry:

chris36 發表於 2007-2-14 12:36 PM

祝各位兄弟情人節快樂

chris05 發表於 2007-2-14 12:39 PM

HAPPY VALENTINE'S DAY.

hubingandtvb 發表於 2007-2-14 12:49 PM

今日情人節
D&Www*B7as%V|}^1Fm 願有情人終成眷屬
8W~Y{)J} 無情人的儘快找到自己的愛人P,H9z [ IbX\
;[ W;q3G%\6wT
今年無情人別灰心啦,明年一定可以找到自己的愛人

RainRainピ 發表於 2007-2-14 12:52 PM

[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/1191a0f65c0e44fadb3d978f976cefc52.1.gif[/img][/url]

keip5 發表於 2007-2-14 12:57 PM

祝冇情人果d兄弟姊妹揾到你心愛嘅另一半, 有情人終成眷屬... :agree:
'R(_"m9?G:B 祝有情人果d兄弟姊妹早d結婚...連生貴子....白頭到老...兒孫滿堂...:dev: &dS(O0kb
祝各位情人節快樂!!!:clap::clap::clap::clap::clap:

lywv5 發表於 2007-2-14 01:38 PM

情人節快樂!!!
.{6h2AY"ag4^1\ H4R :good::good::good:l.f2{7b+}aaO
HAPPY VALENTINE'S DAY.!!!:agree::agree::agree:

iMacc 發表於 2007-2-14 03:04 PM

佳節眾人一對對 互送鮮花心意祝福句:)

buddhistwan 發表於 2007-2-14 03:22 PM

情人節快樂呀~咁多位EF既版友

abc!@$% 發表於 2007-2-14 03:56 PM

祝大家情人節快樂
3|8| pZ6v.Zl1e 單身的不再單身  :clap:
0q`fP2r&BA*J 有情人的甜甜蜜蜜  :dev:

天下一心 發表於 2007-2-14 04:16 PM

我都祝大家情人節快樂..........?7X9V X7V L"v+Ri,Q
希望下年大家都唔駛再係屋企一個人過~~~

水之幻影 發表於 2007-2-14 04:34 PM

希望大家都情人節快樂,,,
W"x M4~2d)b 有情人既就甜甜蜜蜜
2X9^6G0vBe {Z 冇情人既就拿拿聲搵返個喇...;H-`f#M%f$WZ(e-L
希望下年越黎越多人甜甜蜜蜜喇..:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.