[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2007-2-14 10:44 PM:*t
q
s$g"I"\j od,?
([ ji{z'VS
咁都被人估到~~~~~~~~~~~:naughty::naughty::naughty: [/quote])|P Bh&Q
當然!0H4^0t)O&n
~
我咁醒:naughty::naughty::naughty:
講真啦xf8` `1j#~
+Do|h'pX0OiV
如果你話好想一個情人既話
/@|d@J:f
有情人既情人節緊係好sweet啦 可以抱在一起L,ci/]9S l
度過有意義既佳節
m*tf4T^;B:T:AC
無既話~~~其實我讀 EI 系