娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2007-2-15 01:20 AM

麥玲玲是風水界恥辱嗎??

麥玲玲是風水界恥辱嗎??:D

tam040046890 發表於 2007-2-15 01:29 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mj1234456 發表於 2007-2-15 01:46 AM

佢同你有仇嗎???rt*Z2J,d3\(X
做咩要咁樣問呢?

wclchris 發表於 2007-2-15 02:12 AM

得一個選擇...會唔會多咗d呢

ronja 發表於 2007-2-15 03:44 AM

連咁基本嘅嘢都攪錯,有啲難以置信,不過又多一件事証明响香港只要有人識你,冇料都可以扮代表.......

vv1668vv 發表於 2007-2-15 06:02 AM

“同行” ?

chunchunchun 發表於 2007-2-15 06:03 AM

佢攪錯左d 乜?

kalos 發表於 2007-2-15 07:59 AM

Don't just start a topic without your own opinion!!! It will deduct your points ga~

sas 發表於 2007-2-15 08:22 AM

what did she do?

tonykwl 發表於 2007-2-15 08:53 AM

可否提出例子?

卡娃兒 發表於 2007-2-15 10:16 AM

點解得一個選擇既:haha::haha:

achan87 發表於 2007-2-15 11:05 AM

why saying that?

ronja 發表於 2007-2-15 11:27 AM

一本周刋話佢响上個月陶傑主持個「人傑地靈」節目入便睇風水,點知佢攞住個羅庾竟然選南、北都攪錯,節目一出街,行內人即時暗笑兼議論紛紛....R1yT!z%AmoA
仲話佢試過幫人睇風水時當住個客面前打比另一個行家問人自己擺得啱唔啱............Gy"c\^b6U:K
A!t H/?/w~U)y zH_

?3x }2e%W@t Y;pd 邊有風水師睇風水睇到去「問題娛樂圈」 ga??

Nucks 發表於 2007-2-15 04:01 PM

為何這條問題得一個選項的?是否double post 了...

loklok117 發表於 2007-2-16 01:10 AM

[quote]Originally posted by [i]ronja[/i] at 2007-2-15 03:44:&{m Co _E/`
連咁基本嘅嘢都攪錯,有啲難以置信,不過又多一件事証明响香港只要有人識你,冇料都可以扮代表....... [/quote]
p0bsN*x cES`/m2k~t
係woo

tonyw 發表於 2007-2-17 08:08 AM

[quote]Originally posted by [i]ronja[/i] at 2007-2-15 01:27 PM:
6D5c;Z9EPF-Zb2Tem 一本周刋話佢响上個月陶傑主持個「人... [/quote]
$r f VlK/L#|
gLJ*zw9wvb_ 係啦 [(Xu CM+nP
我以為佢真係好有料
O*qd s6T!ySG 樣又唔靚
)WA4I!Pl}'O 又肥 gE;l(fbV
仲要成日笑頭個口上電視
7SP~dKt
0B)N1@FqN x?$@ 原來係乜料都無既神混!!Eo-GRR"b/H
睇佢我情願捐錢去保良局好過

kaichun88 發表於 2007-2-17 11:45 AM

佢事後仲回應話睇錯羅庾無可能,只係做節目一時混亂說錯,分明詆賴

lizard 發表於 2007-2-18 07:46 AM

麥玲玲是風水界恥辱嗎,這個問題應由風水界去選。#Z/Xt ~8Q-eP&P/c

3`%{/P3k;{l'Rb0v!M 反而而如果你主題,
s%M;{vEq/Ay 【麥玲玲係香港人既恥辱嗎?】{p*Tb#@z'w i V.jHp8r
咁先關我地香港人既事。

abcde1918 發表於 2007-2-18 09:27 AM

[quote]Originally posted by [i]tonyw[/i] at 2007-2-17 08:08 AM: ?Z5? u2R Kr@
+S:p/Ck'M&`%P ^
%_ {o\2ai*z
係啦
Wy ua v`S{7e2] 我以為佢真係好有料 U!Q&Ge'V.|Mc
樣又唔靚
)s+akt!k 又肥k0wwG,K)L
仲要成日笑頭個口上電視
'Yrz(H1X
!v*rQ0u.o|wAS2{{ 原來係乜料都無既神混!!H,j5RzL Y+QLK
睇佢我情願捐錢去保良局好過 [/quote]
(wh1|_Q$k z:~;} 佢真係好唔掂:fight:

j兒 發表於 2007-2-19 08:25 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.