娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jennifer 發表於 2007-2-15 03:56 PM

你对父母的生日、爱好、心愿、担忧知道多少?

每每看到,树欲静而风不止,子欲孝而亲不在,这句话,我都心头一酸,如果把题目的父母换成儿女,那么每一对父母都会得A,那么我们呢,是否要在以后的日子中,改大善些什么呢?

cgdmzlam 發表於 2007-2-15 04:48 PM

講真,g cplyM_ r&WzE
我知道佢地既野好表面
7{6PN,f.f\ 我連老竇老媽既生日都唔知4@nv.js qi
~~~~~~~~~~==

sdfdsf 發表於 2007-2-15 07:08 PM

我好多都唔係好知..

SCM 發表於 2007-2-15 09:40 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2007-2-15 04:48 PM:
m)vmys@2y ]5i 講真QBc.jg ? kY
我知道佢地既野好表面
(yg-OXY$k[4^ 我連老竇老媽既生日都唔知&PN+pk0?^X P,}
~~~~~~~~~~== [/quote]hs*n*EDm\1^ Q
生日都唔知??$Z b ztG#q
好似過份左d wo
$j4[;f8~4?^;K 我有時好想知佢地諗乜lo
}tS%rIe#E\ 不過唔知點解
-Gt^+Ixo 我愈大過 我知道佢地既野愈多
#P^JW S.b$HT{ 但係佢地知我既野愈少#b/X q3B2Y9F~mC
我平時唔係咩都收收埋埋5e_a&aY5M g
好多野都會拎出黎同阿媽講
$l{P)\+^ 不過老豆就唔同 掛住做野#m^:c7Y[ufx9h
一個星期先見到佢一兩日sF0j!~vrdP
所以互相唔了解 仲周不時有小吵

lywv5 發表於 2007-2-15 09:49 PM

i don't know about a thing
i%T*Bl3H#q even 生日~~

卡娃兒 發表於 2007-2-16 12:17 PM

大部分喇~生日真係唔記得知邊月唔知邊日

kuru 發表於 2007-2-16 09:29 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-2-15 09:40 PM:
1A it!k,_Y k,gL
-kr+Io3c3q.WG-p*U 生日都唔知??
cRi0I[V(Hc 好似過份左d wo3[X\5J3Y1Xi5r
我... [/quote] I+c:sw4t{]4W

w){0f3H ooD` 完全同我一樣,好過我既係我真係唔知佢地生日,
[:_;i}De!i 咁多年黎,佢地生日都唔會講&攪野,同平日一樣
:zB!R4}&iy ^1K 真係過左都唔知~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.