娛樂滿紛 26FUN's Archiver

蕃薯 發表於 2007-2-15 08:27 PM

你相信發夢時靈魂會離開身體嗎?

請問大家~有冇最難忘0既夢,我有1次發現自己$IKb }#_:zJV

o:V(h4|)E{"|B 係屋企留下,按密碼o既位置飛黎飛去,但係個身%w5E Aom

U'T^2Z{J-XV 體穿悟過頭頂幅牆,我仲見到有人按緊密碼,
m jg&Zt/H,y
Uu"S+L'Ah 之後仲見到有個朋友按密碼,仲睇住佢去搭&UKurM ^6Q1U
-sl$w{~5P(z%r
升降機,點之隔左一陣我果位朋友真係上左黎
E e GQ%JVT/Z4y _Xd msI L8g
之後我講比果位朋友聽,佢唔信= =佢以為我W4bgZ E
/f&j[-v)}*f
講笑,但係我真係想講係真人真事~

lookityourself 發表於 2007-2-15 08:34 PM

係...係有呢d事
h:V$WSA G6_
7qp1M8J{(`3{'Ir1C!\3Z;B 相信大家都應該試過無端端訓訓下發夢好似凌空咁g3s!T1Yhj
跟住好似就黎跌落去,點知又o係番張床度...
:x:{.]0m!e/?cFk /G,b.b"l"`:a^da
呢d 都好似算係

loklok117 發表於 2007-2-15 08:38 PM

咁得意
X%}8e0q l3Dq/m(C7i"\ 飲醉左果時有算唔算:D

SCM 發表於 2007-2-15 09:29 PM

[quote]Originally posted by [i]lookityourself[/i] at 2007-2-15 08:34 PM:'qv4b VkFioCA{
係...係有呢d事u(};JlT(`[
V8R,J uGok
相信大家都應該試過[color=Red]無端端訓訓下發夢好似凌空咁[/color]*}i)rRj3Q V'YP$_
跟住好似就黎跌落去,點知又o係番張床度...
*G0Jc:slgB4F
(b:~2sW)V"o$x 呢d 都好似算係 [/quote]
P:|L8m(O M;I 我唔係發夢嗰時9t6[8FN#A2Zi4Z
係介乎訓著同未訓著之間既時候

20088 發表於 2007-2-15 10:50 PM

我間中都有發過ed好奇怪的夢=.=

leungman 發表於 2007-2-15 11:01 PM

呢D夢久唔久都會有嫁喎

homan173 發表於 2007-2-16 12:13 AM

我信@{R/j6^ dv1P)MI
但係次次發到去最想成真既地方 就一定會有方法唔知點解會整到你醒左

vikiya 發表於 2007-2-16 07:58 AM

其實我不是很相信

卡娃兒 發表於 2007-2-16 09:27 AM

哩樣又未試過啵~"但係成日發左d夢會變成真實~"你地又有冇呢?

大優勢 發表於 2007-2-16 01:33 PM

發夢都係發夢啫

leeyanta 發表於 2007-2-16 08:23 PM

日有所思,夜有所夢.:sleep:

蕃薯 發表於 2007-2-16 11:56 PM

[quote]Originally posted by [i]卡娃兒[/i] at 2007-2-16 09:27 AM:
#UZGyPSiV 哩樣又未試過啵~"但係成日發左d夢會變成真實~"你地又有冇呢? [/quote]H1]6ON6OND'F

` k'p[d#B{pV 都有試過,有陣時發d夢係同第2日o既事情有關,不過可能係小事
QM:ZT;z'S
)L Js%W8y*]g[I@:O 例如~係夢到見到紅色氣球飛過,第二日真係會見到~
+GS*@3zvZjL%@,Bp
T%k1G dSF$S 仲有成日發夢跑步域比人追,但係次次個人想跑快d都唔得,
/[#OJ NuA5I*X V2iL)rNX
感覺好難受,好似超慢鏡咁,唔知各位有冇試過呢?

jimjim12 發表於 2007-2-17 12:15 AM

夢係人都會發,好平常啫~~~

tse_ray 發表於 2007-2-17 01:02 AM

我唔係好清楚!!!不過有時係夢見到既野!!過兩日會係街度見番!!!

王晶 發表於 2007-2-17 03:20 AM

[quote]Originally posted by [i]homan173[/i] at 2007-2-16 12:13 AM:El[;QA9g
我信
h-v%YUd,z\@$^ 但係次次發到去最想成真既地方 就一定會有方法唔知點解會整到你醒左 [/quote]Z/jl]h1Z
8~W3S-UmAH3j'N
係咪每次攬住條索女準備開波既時候 就醒呢

j兒 發表於 2007-2-19 08:28 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kakeidevil 發表於 2007-2-19 11:32 PM

[quote]Originally posted by [i]蕃薯[/i] at 2007-2-16 23:56:
s hZ2G5P3| m.DZ5]/G }hIb?

*s'rK$_vC+ruy [color=Red]仲有成日發夢跑步域比人追,但係次次個人想跑快d都唔得,"min`&Ry
^ D;e!G)I~t4n
感覺好難受,好似超慢鏡咁,唔知各位有冇試過呢?[/color] [/quote]j!u_L$^I)mO?

2b?9M.c7^:w 9AC.|7MZ#I7c
我試過 !!B'ZF0v;_ }I
對腳好似有十斤重!!!拎極都拎唔起咁.............I'Oy kL@.h^
感覺係超難受!!!!:giveup:

chrischan117 發表於 2007-2-20 08:22 AM

相信,我係夢見到D野

蕃薯 發表於 2007-2-22 06:52 PM

[quote]Originally posted by [i]chrischan117[/i] at 2007-2-20 08:22 AM:
)m%M0zP T[ 相信,我係夢見到D野 [/quote]5[c8b*m-@#W$d5m.MR
D z DrT7Q Qu#E
你見到d咩?

蕃薯 發表於 2007-2-22 06:52 PM

大家有冇d夢到而家仲好記得架?X KfF&W|(l

mR p Y h:S!{~(Ob 因為我覺得[夢]哩樣o野好快就會忘記,但係~係我一生當中得一個夢到而家仲好記得,3O6F3z i"vK'v
I4JaK0}.` Gp
哩個夢都有十年咁耐~我夢見小學o既暗戀對象,我同佢都企左係馬路邊o既欄杆到,之後
"PU@N,~7P5ksl*? [
EI9||5y-F 我比左一條手鏈佢,佢望過黎笑左一笑,個畫面好靚,好難忘~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.