娛樂滿紛 26FUN's Archiver

蕃薯 發表於 2007-2-15 08:27 PM

你相信發夢時靈魂會離開身體嗎?

請問大家~有冇最難忘0既夢,我有1次發現自己
T?:q2c_:^
#c{;w)GvH 係屋企留下,按密碼o既位置飛黎飛去,但係個身
g~ SUrGl G*b7C
m1Rx;q-n0A 體穿悟過頭頂幅牆,我仲見到有人按緊密碼,g0M;r @(U#_:MI:}
,c3z9[q#X J%\-F9md ~5n
之後仲見到有個朋友按密碼,仲睇住佢去搭
H }"D.]Z m
(iisBl6\ 升降機,點之隔左一陣我果位朋友真係上左黎%Gi(apr+V B'T {
P0o)FPv2p:r
之後我講比果位朋友聽,佢唔信= =佢以為我 a[3x*m8\4ng

Y|&aQ%K]4j'b8D 講笑,但係我真係想講係真人真事~

lookityourself 發表於 2007-2-15 08:34 PM

係...係有呢d事
g-mr+a#PA O!glw&]${
X)k'o#[*o.v%xK 相信大家都應該試過無端端訓訓下發夢好似凌空咁$LH%N9njEW
跟住好似就黎跌落去,點知又o係番張床度...
|:a9m!E%ui S^
;[b}j+h 呢d 都好似算係

loklok117 發表於 2007-2-15 08:38 PM

咁得意
@!f}Siz 飲醉左果時有算唔算:D

SCM 發表於 2007-2-15 09:29 PM

[quote]Originally posted by [i]lookityourself[/i] at 2007-2-15 08:34 PM:
0nw.i X0A#P/X 係...係有呢d事X]&Lq!c-N e+if
K+p~3m4i5oP
相信大家都應該試過[color=Red]無端端訓訓下發夢好似凌空咁[/color]jcne;J-A$n
跟住好似就黎跌落去,點知又o係番張床度...+^$b,K s%qXd

p2D+j3A| 呢d 都好似算係 [/quote]
`'UCK%bL 我唔係發夢嗰時
(k]Bm X5@ 係介乎訓著同未訓著之間既時候

20088 發表於 2007-2-15 10:50 PM

我間中都有發過ed好奇怪的夢=.=

leungman 發表於 2007-2-15 11:01 PM

呢D夢久唔久都會有嫁喎

homan173 發表於 2007-2-16 12:13 AM

我信uH wg%g
但係次次發到去最想成真既地方 就一定會有方法唔知點解會整到你醒左

vikiya 發表於 2007-2-16 07:58 AM

其實我不是很相信

卡娃兒 發表於 2007-2-16 09:27 AM

哩樣又未試過啵~"但係成日發左d夢會變成真實~"你地又有冇呢?

大優勢 發表於 2007-2-16 01:33 PM

發夢都係發夢啫

leeyanta 發表於 2007-2-16 08:23 PM

日有所思,夜有所夢.:sleep:

蕃薯 發表於 2007-2-16 11:56 PM

[quote]Originally posted by [i]卡娃兒[/i] at 2007-2-16 09:27 AM:'Yb:EwWfZV
哩樣又未試過啵~"但係成日發左d夢會變成真實~"你地又有冇呢? [/quote]
BO${%Zi ;Z;`A&`T-O&R,T
都有試過,有陣時發d夢係同第2日o既事情有關,不過可能係小事9eF3m/M!^"qU+B$u
2z2A [$I]
例如~係夢到見到紅色氣球飛過,第二日真係會見到~
"H6K(W}Hz F6Vh
.TS k PU&i,^A M 仲有成日發夢跑步域比人追,但係次次個人想跑快d都唔得,
$Pm_xO+IoV .nM1xC%Cn9Bu
感覺好難受,好似超慢鏡咁,唔知各位有冇試過呢?

jimjim12 發表於 2007-2-17 12:15 AM

夢係人都會發,好平常啫~~~

tse_ray 發表於 2007-2-17 01:02 AM

我唔係好清楚!!!不過有時係夢見到既野!!過兩日會係街度見番!!!

王晶 發表於 2007-2-17 03:20 AM

[quote]Originally posted by [i]homan173[/i] at 2007-2-16 12:13 AM:$w#F2B9{[ Iu(cx+^
我信^)N\4f"@*ox
但係次次發到去最想成真既地方 就一定會有方法唔知點解會整到你醒左 [/quote]
x6B"ylukV^9j VL"`s_7`&vO
係咪每次攬住條索女準備開波既時候 就醒呢

j兒 發表於 2007-2-19 08:28 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kakeidevil 發表於 2007-2-19 11:32 PM

[quote]Originally posted by [i]蕃薯[/i] at 2007-2-16 23:56:
vu-g[F.Ml ph0w C `2O h~Z#p
^"ayUD`0?
[color=Red]仲有成日發夢跑步域比人追,但係次次個人想跑快d都唔得,
^]nD.mR+T5Pi
A0fc ^7e#h9c` 感覺好難受,好似超慢鏡咁,唔知各位有冇試過呢?[/color] [/quote]
;G2l}*Z:oV&|T7F ZW2jrX ~ ?

KU-e!]\ W"G { i;| 我試過 !!
[[] e|-qX)T)K@ 對腳好似有十斤重!!!拎極都拎唔起咁.............
f3U*[9n#q1r^q 感覺係超難受!!!!:giveup:

chrischan117 發表於 2007-2-20 08:22 AM

相信,我係夢見到D野

蕃薯 發表於 2007-2-22 06:52 PM

[quote]Originally posted by [i]chrischan117[/i] at 2007-2-20 08:22 AM:
8GP unwf#[r ]4^ 相信,我係夢見到D野 [/quote]
k.B ^L$sIa'~/z ~ yS*F%r?g4Kl F
你見到d咩?

蕃薯 發表於 2007-2-22 06:52 PM

大家有冇d夢到而家仲好記得架?Fja9f K

A.aP7A,WQ%? 因為我覺得[夢]哩樣o野好快就會忘記,但係~係我一生當中得一個夢到而家仲好記得,/U,I@%o'EuJ!Jsh#i

p-d!J4wU,\#w 哩個夢都有十年咁耐~我夢見小學o既暗戀對象,我同佢都企左係馬路邊o既欄杆到,之後
X4s!@U9T j V
w f0iO7v&j`#f 我比左一條手鏈佢,佢望過黎笑左一笑,個畫面好靚,好難忘~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.