「我會做好呢份工!」
曾特首角逐連任搵左「我會做好呢份工!」做競選口號,非常之好。\"W4f5i u2Z激勵咗其他行業或者其他人有類似既口號:
;S*L9D`{#E V3q*J
地盤佬:「我會鑽好呢個窿!」F#q_5`PA
氣功師:「我會發好呢次功!」
八達通公司:「我會整好八達通!」*ut&z!Zd!E
天文台:「我會測好呢個風!」
整容醫生:「我會隆好呢個胸!」,}eg[S2T1f
鐘錶師:「我會整好呢個鐘!」KlO }{L;G6j2fO
廚師:「我會爆好呢碟蔥!」
麻將腳:「我會碰好呢隻東!」%Pbc }:V6?U5X
(C~cd4Rb
xx公司的專業員工:「我會五點九就鬆… …」
\![9Jn4R[#eP
梁家傑:「我想做咗你份工!」5i,L^1^TyJ
XiOo4Ap$}P
)^{3A"Zj
正! 8mp-`;Iq.mM-F
,cD}z,B)f0k
係網上搵到的 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]locklock[/i] at 2007-2-17 11:42 AM:8@!U@+Ryo'Y9s1xV
政治版過題有分加架,你唔去過度發表... [/quote]
我冇乜去過個度... 哈哈2TY|'Nn(g0Gg
唔緊要啦, 加唔加分都冇乜所謂,
最緊要大家有得笑~:D
M \+a.bF^} Rr QYh
不過都多謝你提醒, 等我都post過去先^^
唔該晒!!w(]9T?]KPkWqZ
8ZD"E9dx2U0Y/]O
[[i] Last edited by cwc_tkd on 2007-2-17 at 12:38 PM [/i]] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]j兒[/i] at 2007-2-19 20:27:
軍人:我去前線gogogo [/quote]j*Mc6t|+{/I#r {
cs player:我要fire in the hole!!! [quote]Originally posted by [i]locklock[/i] at 2007-2-17 11:42 AM:
政治版過題有分加架,你唔去過度發表... [/quote]