娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2007-2-17 01:02 PM

髮菜色黑,意頭不及生菜好..团年過年不宜吃黑髮菜..

網上抄來..請傳開此訊息..
e'}E4K)S#s ......................................
0z%G z,@.t;Id}/yw-C 為支持環保#HW J'i+LX1s

9Y%J`-Y!zEF3E i*R8f 請把此訊息傳開..,d d'Xf `1IY

V*_XI:Rl8u4wOi [size=5][color=Blue]髮菜色黑,過年唔要黑..意頭不及生菜好..团年過年不宜吃黑髮菜..
!r.|A*f!Eu$X:I5_
vy+~.px WN~-Zd 宜吃 綠生菜 〔綠=福祿的祿..〕[/color][/size]
%]q o Z$d{i 好的集俗由人創...大家盡點力..[7Hp t3~ U#or

u:q)H`T [[i] Last edited by magic on 2007-2-17 at 01:05 PM [/i]]

magic 發表於 2007-2-17 01:47 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2007-2-17 01:02 PM:3P9st3U QGrW
網上抄來..請傳開此訊息..DQ%oWK%v~&}
............ [/quote]{x+BPfw'Qbr
冇人響應??:haha:

sakura310 發表於 2007-2-17 02:42 PM

簡單問一句:這跟環保有何關係?請指教
3[{ C[W7bJQ%{
B6W8{qUy9j3Lll/t 而且,我個覺得發財比生財意頭好wor }/YG&G.b8[A6@:St8a
發得財,錢ge數目一定唔少啦 u]DM.y'i V
生財...只不是生出來並沒有多的意思

kaiwahleung 發表於 2007-2-17 02:53 PM

係wo,黑色,點解d人仲食既@@?

iamkaka 發表於 2007-2-17 05:27 PM

[quote]Originally posted by [i]kaiwahleung[/i] at 2007-2-17 02:53 PM:mrIu_
係wo,黑色,點解d人仲食既@@? [/quote]
7w%Fr ? V r&c 名麻...發財...

magic 發表於 2007-2-17 08:49 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-2-17 02:42 PM:f^r7BVW t'St/lc,\
簡單問一句:這跟環保有何關係?請指教
D&hv{ H5MwU#y
"vN4^5fu&O5QH{;x)l 而且,我個覺得發財比生財意頭好worm/P:BMK)J H
發得財,錢ge數目一定唔少啦'F:pf+B9Ggf&e
生財...只不是生出來並沒有多的意思 [/quote]3h4n-i)? U%| t
...髮菜長在高原土地..掘時會破壞土地 會加速沙漠化..:)

abcde1918 發表於 2007-2-18 09:34 AM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2007-2-17 08:49 PM:
%d"b6c+?dz R;z4XE9UV F;]8S
...髮菜長在高原土地..掘時會破壞土地 會加速沙漠化..:) [/quote]
(gCK1\t*v-[R 我都知,其實我唔咪咁中意食髮菜

vcrcan 發表於 2007-2-18 09:43 AM

髮菜好似不健康,有報告說同老人癡呆有關

magic 發表於 2007-2-21 08:45 PM

[quote]Originally posted by [i]vcrcan[/i] at 2007-2-18 09:43 AM:
$YA H.R G D+m3ze 髮菜好似不健康,有報告說同老人癡呆有關 [/quote]...真的???????:eek:

guswan 發表於 2007-2-22 02:38 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-2-17 14:42:
`/QVNUhY-u'w'\7m 簡單問一句:這跟環保有何關係?請指教
u/P)]7}`t"}.R D 4n ` Q[?DZ7~K
而且,我個覺得發財比生財意頭好worN?G:](V.gW+~
發得財,錢ge數目一定唔少啦)f(uQnt ~jv8p d
生財...只不是生出來並沒有多的意思 [/quote]
?d"S+cjG 翻起一個籃球場般大小的土地,才發現大約一兩髮菜...

阿域 發表於 2007-2-22 04:14 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-2-17 02:42 PM:XN)vg x
簡單問一句:這跟環保有何關係?請指教
5{y,i&p2D'z4SY #u+LbY|I(V"v9D`_$|0H
而且,我個覺得發財比生財意頭好wor
L{ hU5iM 發得財,錢ge數目一定唔少啦[,Rkl]
生財...只不是生出來並沒有多的意思 [/quote]
&W.[U{R^V6}]
W ZY1a:wx\C)M[ 採摘髮菜是加速城市邊緣沙漠化的其中一個主要因素,而城市邊緣沙漠化就是導致現在北京市經常沙塵滾滾的主因。而採摘一兩髮菜,大概需要一個足球場的土地面積。

magic 發表於 2007-2-23 02:51 PM

[quote]Originally posted by [i]阿域[/i] at 2007-2-22 04:14 PM:
6Y*n5sp9Z:U8?
r a Z'N9Yc k-N$kC ;@G7KV'gi*\
採摘髮菜是加速城市邊緣沙漠化的... [/quote]
g&aa"D:ha`3d~ agreeeee:mad:...以後唱開佢..黑色意头差..一於改吃生菜{生財也}:good::D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.