娛樂滿紛 26FUN's Archiver

specificness 發表於 2007-2-17 02:07 PM

祝26fun兄弟姊妹豬年進步!

各位兄弟姊妹,新年間要陪家人,未必有時間上來26fun,讓我借此在這裡跟各位拜個早年!祝各位豬年快樂,老細唔再刻薄,單身者好快有著落,個個投資大有斬獲,但記得工作不忘娛樂,大家一齊上黎26fun,人人不愁寂寞!
3gU*|rH3b2UXc
Jc _Y9|#M\F 豬年一切順境!:clap::clap::clap:

kaiwahleung 發表於 2007-2-17 02:35 PM

祝大家新年進步,萬事如意la^^

能神所不能 發表於 2007-2-17 02:36 PM

大家都要快樂!

lywv5 發表於 2007-2-17 02:48 PM

祝各位:
&];@_2`h8P T:T^m&iI
豬年進步2k2x:F3G2oh
步步高升4D*x7@+?x
升官發財
B?0{$T\&r(_bd 財源滾滾來{ oZ QN'jM(Q

-C M?cKre Also:
4B_$p^!A)f ~*xk 心想事成qm9fP4_Uy*c
身體健康

ear_chan 發表於 2007-2-17 02:58 PM

人人有錢搵c-Y$rH_ vvn
個個有拖拍v-Vp1l+V$v
|"~&m e}*PF
[[i] Last edited by ear_chan on 2007-2-17 at 03:11 PM [/i]]

flpo 發表於 2007-2-17 04:07 PM

恭喜發財

pigcat 發表於 2007-2-17 04:14 PM

大家咁話la!!! |G[ \;Ky
個個都進步:D:D:D:D:D:D:D:D

oswalt 發表於 2007-2-17 04:27 PM

祝大家豬年行大運
,RVHp7LCb-f;zt3x+H-q0@       事事順心w\E'gfQ
      一切如意Tx5e\cs2ACE
      身體健康K!Hi$[ L"@"V
      大家發財
z3IB]*v.U0T       :D:D:D

keanu128 發表於 2007-2-17 04:44 PM

祝大家豬年:naughty::naughty:
u-UaK|9S0v T 豬星高照~~:clap::clap:*h/q^ u8v)n W3k*Lu
橫財豬手~~:lol::lol:
"|c*p.[I6]v&[ eu#i 青春常豬~~:dev::dev:

ronja 發表於 2007-2-17 06:04 PM

豬籠入水:D:D:D:D
O$pyh+ug$CES
%h8tTR3Q'tlN pK.C yIm
豬年行好運-R;?'wd*pz)X:]
心想事成

155220 發表於 2007-2-17 06:49 PM

送狗迎豬:clap:
pJeS.ez s 新年快樂:clap:

ylc301403 發表於 2007-2-17 07:02 PM

[size=4][color=Red]恭喜發財w&ri$l&D5Y5_/q2`
新年進步[/color][/size]

xxhours 發表於 2007-2-17 07:13 PM

kung hei fat choi to all!!!!!

fss16 發表於 2007-2-17 07:53 PM

祝身體健康!!

mycomic2005 發表於 2007-2-17 08:03 PM

祝大家萬事如意,身體健康!

chunchunchun 發表於 2007-2-17 08:40 PM

恭喜發財, 一年好過一年

wer 發表於 2007-2-17 10:37 PM

祝大家身體健康,財源滾滾來

ThomasKoon 發表於 2007-2-17 11:55 PM

小弟喺度祝26fun咁多位﹐身體健康、荷包水浸、左右逢緣、要乜有乜﹗

spareman4 發表於 2007-2-18 12:00 AM

豬年到左喇 ~~~~~~~~~~~~~

[size=4][b][color=Blue]豬年到左喇 ~~~~~~~~~~~~~[/color]
f~6J[(D9WJ "Z9c(c ky*Wo
:clap::clap::clap:[color=Red]恭喜發財[/color] :clap::clap::clap:R2uY$] N1h6t

d7}k"Ng N,` [color=Green]謹此希望
6G p+Z1`:K2Hx A [j 新年勝舊年 ~ :)%b3R%E+r;zE,o)M
人人有工開 ~ :agree:
H.x4\2t"U-])G#_ 股市日日升 ~ :good::xd4[ ~S$i(U3rJ
身體健康 ~ :P'\0\'P&K]Jg
笑口常開 ~:D[/color]$w|5f[i5t

grRa _rlBe(j [color=Orange]祝各位EF網友7g @}a)ZOW9}
[color=Red]珠[/color]光寶氣
/~B FY'Tq a'ff [color=Red]珠[/color]圓肉潤I'jb Z k
[color=Red]豬[/color]籠入水
j@NJr E'b [color=Red]豬[/color]年發大財E]9FRP#`Q)F)C@U
發到[color=Red]豬[/color]頭咁樣 :lol::lol::lol:[/color][/b][/size]

ThomasKoon 發表於 2007-2-18 12:00 AM

祝大家新一年心想事成﹐樣樣野都越黎越好﹗

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.