祝26fun兄弟姊妹豬年進步!
各位兄弟姊妹,新年間要陪家人,未必有時間上來26fun,讓我借此在這裡跟各位拜個早年!祝各位豬年快樂,老細唔再刻薄,單身者好快有著落,個個投資大有斬獲,但記得工作不忘娛樂,大家一齊上黎26fun,人人不愁寂寞!豬年一切順境!:clap::clap::clap: 祝大家新年進步,萬事如意la^^ 大家都要快樂! 祝各位:
T:T^m&iI
豬年進步2k2x:F3G2oh
步步高升4D*x7@+?x
升官發財
財源滾滾來{oZ QN'jM(Q
Also:
心想事成qm9fP4_Uy*c
身體健康 人人有錢搵c-Y$rH_vvn
個個有拖拍v-Vp1l+V$v
|"~&m e}*PF
[[i] Last edited by ear_chan on 2007-2-17 at 03:11 PM [/i]] 恭喜發財 大家咁話la!!! |G[\;Ky
個個都進步:D:D:D:D:D:D:D:D 祝大家豬年行大運
事事順心w\E'gfQ
一切如意Tx5e\cs2ACE
身體健康K!Hi$[ L"@"V
大家發財
:D:D:D 祝大家豬年:naughty::naughty:
豬星高照~~:clap::clap:*h/q^ u8v)n W3k*Lu
橫財豬手~~:lol::lol:
青春常豬~~:dev::dev: 豬籠入水:D:D:D:D
pK.CyIm
豬年行好運-R;?'wd*pz)X:]
心想事成 送狗迎豬:clap:
新年快樂:clap: [size=4][color=Red]恭喜發財w&ri$l&D5Y5_/q2`
新年進步[/color][/size] kung hei fat choi to all!!!!! 祝身體健康!! 祝大家萬事如意,身體健康! 恭喜發財, 一年好過一年 祝大家身體健康,財源滾滾來 小弟喺度祝26fun咁多位﹐身體健康、荷包水浸、左右逢緣、要乜有乜﹗
豬年到左喇 ~~~~~~~~~~~~~
[size=4][b][color=Blue]豬年到左喇 ~~~~~~~~~~~~~[/color]"Z9c(cky*Wo
:clap::clap::clap:[color=Red]恭喜發財[/color] :clap::clap::clap:R2u Y$] N1h6t
[color=Green]謹此希望
新年勝舊年 ~ :)%b3R%E+r;zE,o)M
人人有工開 ~ :agree:
股市日日升 ~ :good::xd4[ ~S$i(U3rJ
身體健康 ~ :P'\0\'P&K