娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sky308 發表於 2007-2-18 12:02 AM

行d都係個句Y(Mj&Yi&A C%K+G
祝大家身體健康 心想事成 開開心心

155220 發表於 2007-2-18 12:03 AM

[size=6][color=Red]恭喜發財[/color] E fUHF8eg7y O
:clap:
&di:s+X%{%V9|1g [color=White]利是逗來[/color][/size]
~'ZyQ@ :lol:

leonlei 發表於 2007-2-18 12:05 AM

咁多"豬"的好意頭...(LS~+{N.B
4BY)Y$w[%i
YQcDbK
"豬"事順利
5IxUT l|nk(W 青春常"豬"
2D8f*j6B)f1} u 學生的"豬"PA爆燈

Ronno 發表於 2007-2-18 12:07 AM

[color=Red]祝各版友豬年身體健康,心想事成,:photo:多D靚相,搵多D正相
NV!J4h9w#b%L6}
VI3o4@mA a 恭喜發財![/color]:clap:

abc!@$% 發表於 2007-2-18 12:08 AM

祝大家事事順利,身體健康~心想事成
#F Rjn2nu'kBP 新年快樂!!!!!

locklock 發表於 2007-2-18 12:10 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

buddhistwan 發表於 2007-2-18 12:18 AM

恭喜發財呀!!!!!!!!2^ I2E&?,Ws
豬年大家都要順順利利!!!!!!!

ilikeevolution 發表於 2007-2-18 12:18 AM

最緊要都係Rj,\J&Fhr4J

3[;j W;`&U:m!h6V [color=Red][size=6]身體健康[/size][/color]

lywv5 發表於 2007-2-18 12:18 AM

x8R;g|[$q"JX3Yo
身體健康Bi\._&_G
豬年快樂

hubingandtvb 發表於 2007-2-18 12:20 AM

大家Happy New Year 2007 h*G8mgY j

;DI)S^Y-e)?3]4?$X 希望各位EF版友 新年恭喜發財 身體健康
P2s/_H9s9`h/i `Y$~m0M ?)k
因為呢兩樣應該係最重要啦

alexly 發表於 2007-2-18 12:22 AM

Happy Chinese new year to you all

cwc_tkd 發表於 2007-2-18 12:34 AM

一個字講晒...Q*H[)Dl!T#_2M8}/@4q
]3r*?:w4`_p.m
恭喜發財,k.D k#|b5Il*}lQ4Q(@
心想事成
8t3f ` i&r;Lgg s`9t1D 身體健康
0[+J#hCL,`:\ 一帆風順

joe159357 發表於 2007-2-18 12:55 AM

恭喜發財...豬年發大財:clap::clap:..:clap::clap:

Raul 發表於 2007-2-18 12:58 AM

Yeah...Happy New Year !!

flpo 發表於 2007-2-18 01:18 AM

[color=Blue][size=6]恭喜發財[/size][/color]

jimjim12 發表於 2007-2-18 01:27 AM

祝大家新年快樂,溝多D靚豬...唔係,係靚女至啱:dev:

98765 發表於 2007-2-18 01:59 AM

恭喜發財 N)]xz?-m7y)]]E
心想事成
vUmc#Y hS 身體健康W%V#ni6V Q1O
一帆風順

水之幻影 發表於 2007-2-18 02:15 AM

恭喜發財,,希望大家心想事成,,豬籠入水,,發過豬頭:D

acery2k 發表於 2007-2-18 02:26 AM

最緊要豬事亨通。

tse_ray 發表於 2007-2-18 02:51 AM

恭喜發財,發過豬頭!!!!

頁: 1 [2] 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.