行d都係個句Y(Mj&Yi&AC%K+G
祝大家身體健康 心想事成 開開心心
[size=6][color=Red]恭喜發財[/color]E fUH F8eg7y
O
:clap:
[color=White]利是逗來[/color][/size]
:lol:
咁多"豬"的好意頭...(LS~+{N.B
4BY)Y$w[%i
祝YQcDbK
"豬"事順利
青春常"豬"
學生的"豬"PA爆燈
[color=Red]祝各版友豬年身體健康,心想事成,:photo:多D靚相,搵多D正相
恭喜發財![/color]:clap:
祝大家事事順利,身體健康~心想事成
新年快樂!!!!!
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
恭喜發財呀!!!!!!!!2^I2E&?,Ws
豬年大家都要順順利利!!!!!!!
最緊要都係Rj,\J&Fhr4J
[color=Red][size=6]身體健康[/size][/color]
祝x8R;g|[$q"JX3Yo
身體健康Bi\._&_G
豬年快樂
大家Happy New Year 2007 h*G8mgYj
希望各位EF版友 新年恭喜發財 身體健康
`Y$~m0M ?)k
因為呢兩樣應該係最重要啦
Happy Chinese new year to you all
一個字講晒...Q*H[)Dl!T#_2M8}/@4q
]3r*?:w4`_p.m
恭喜發財,k.D
k#|b5Il*}lQ4Q(@
心想事成
身體健康
一帆風順
恭喜發財...豬年發大財:clap::clap:..:clap::clap:
Yeah...Happy New Year !!
[color=Blue][size=6]恭喜發財[/size][/color]
祝大家新年快樂,溝多D靚豬...唔係,係靚女至啱:dev:
恭喜發財N)]xz?-m7y)]]E
心想事成
身體健康W%V#ni6VQ1O
一帆風順
恭喜發財,,希望大家心想事成,,豬籠入水,,發過豬頭:D
最緊要豬事亨通。
恭喜發財,發過豬頭!!!!