娛樂滿紛 26FUN's Archiver

specificness 發表於 2007-2-17 02:07 PM

祝26fun兄弟姊妹豬年進步!

各位兄弟姊妹,新年間要陪家人,未必有時間上來26fun,讓我借此在這裡跟各位拜個早年!祝各位豬年快樂,老細唔再刻薄,單身者好快有著落,個個投資大有斬獲,但記得工作不忘娛樂,大家一齊上黎26fun,人人不愁寂寞!Cc/EA[/y_"T4M

R+X3w7^li,k sm*M 豬年一切順境!:clap::clap::clap:

kaiwahleung 發表於 2007-2-17 02:35 PM

祝大家新年進步,萬事如意la^^

能神所不能 發表於 2007-2-17 02:36 PM

大家都要快樂!

lywv5 發表於 2007-2-17 02:48 PM

祝各位:
)TI9nipH+tf |'sA:v1zUS+L8e2a
豬年進步
2Iz|k{ 步步高升
,CU^]4p?"l.`&| 升官發財
QVTDN0c 財源滾滾來'W C8?5[6{1_5Y.aX
m$YHKRn7D
Also:
2g9\W4` `#c{.w 心想事成
0Lx$k|a 身體健康

ear_chan 發表於 2007-2-17 02:58 PM

人人有錢搵O:~7Bvb
個個有拖拍
8rUa C p8f
.Ixf&_9Rc4yHbc [[i] Last edited by ear_chan on 2007-2-17 at 03:11 PM [/i]]

flpo 發表於 2007-2-17 04:07 PM

恭喜發財

pigcat 發表於 2007-2-17 04:14 PM

大家咁話la!!!s ?3U!w%E(L};w!O
個個都進步:D:D:D:D:D:D:D:D

oswalt 發表於 2007-2-17 04:27 PM

祝大家豬年行大運
~a4u"qT1\1w%R5U d       事事順心aHjOF
      一切如意y5CA/\N9h
      身體健康e?9C-y i9]"Z
      大家發財NY3T%i`&bP
      :D:D:D

keanu128 發表於 2007-2-17 04:44 PM

祝大家豬年:naughty::naughty:
k3ql:I1T]#b$XHb!W 豬星高照~~:clap::clap: f;mw.?6~eF-}3Y)Gr
橫財豬手~~:lol::lol:x6\6rj4y~8XM/X
青春常豬~~:dev::dev:

ronja 發表於 2007-2-17 06:04 PM

豬籠入水:D:D:D:D
}4I"q'IvMG*W
Y+z;~I)z[H Gdr4N:U;?$w
豬年行好運
U {ypHG3x [c 心想事成

155220 發表於 2007-2-17 06:49 PM

送狗迎豬:clap:q"Bj O&[xcp
新年快樂:clap:

ylc301403 發表於 2007-2-17 07:02 PM

[size=4][color=Red]恭喜發財fW'qk/e"Q/A U
新年進步[/color][/size]

xxhours 發表於 2007-2-17 07:13 PM

kung hei fat choi to all!!!!!

fss16 發表於 2007-2-17 07:53 PM

祝身體健康!!

mycomic2005 發表於 2007-2-17 08:03 PM

祝大家萬事如意,身體健康!

chunchunchun 發表於 2007-2-17 08:40 PM

恭喜發財, 一年好過一年

wer 發表於 2007-2-17 10:37 PM

祝大家身體健康,財源滾滾來

ThomasKoon 發表於 2007-2-17 11:55 PM

小弟喺度祝26fun咁多位﹐身體健康、荷包水浸、左右逢緣、要乜有乜﹗

spareman4 發表於 2007-2-18 12:00 AM

豬年到左喇 ~~~~~~~~~~~~~

[size=4][b][color=Blue]豬年到左喇 ~~~~~~~~~~~~~[/color]:otbn2~| `
i'g:i;W[D
:clap::clap::clap:[color=Red]恭喜發財[/color] :clap::clap::clap:
%y%K-StL;TU*aO3x @/{9M*pZ9@WK
[color=Green]謹此希望&R @ IKL s
新年勝舊年 ~ :)&aY,k)i\w5sa V#\5H/I
人人有工開 ~ :agree:.^$T?Evj!n@3e_+Q
股市日日升 ~ :good:m7HD X%cn
身體健康 ~ :P
9@&s ?"Wh8| 笑口常開 ~:D[/color]
f Q/u0ch/`}a1Xv T XT$wb;t
[color=Orange]祝各位EF網友M$S/h8Gc;f`)^.l9Y.n
[color=Red]珠[/color]光寶氣
$`3e:yg9`v+c7y3G B [color=Red]珠[/color]圓肉潤I A~ Wr'S&[R
[color=Red]豬[/color]籠入水
;ijo |K#s6G [color=Red]豬[/color]年發大財
%l_SRm 發到[color=Red]豬[/color]頭咁樣 :lol::lol::lol:[/color][/b][/size]

ThomasKoon 發表於 2007-2-18 12:00 AM

祝大家新一年心想事成﹐樣樣野都越黎越好﹗

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.