娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2007-3-6 12:40 PM

有冇人0分???:D

反斗奇兵 發表於 2007-3-6 04:50 PM

測驗結果: 7e1?`0j%I^&@hJ.PY5BX
第一型: 2分
QZ\ F GD9p 第二型: 7分
S(OkBU}z 第三型: 5分 kW;x\R b Iw%Z {(R
第四型: 4分
L/sUyazs.y? 第五型: 2分 -iC1SWRu
第六型: 3分
!?)M!{5a@ztu0lu+J 第七型: 5分 4W$`gv"AK_'@
第八型: 1分 ]hAU;r1rI,G
第九型: 7分0a_i!^ v7?

4bBt2k1u)rHH 有兩個7分....:eek:

playbr2 發表於 2007-3-6 06:44 PM

[quote]Originally posted by [i]反斗奇兵[/i] at 2007-3-6 04:50 PM:|#]MVR0U9d6^ k'za
測驗結果: $VsWQ:Q` |1u v`|
測驗結果: 6O5w1t%Z P'h/W"|TUH
第一型: 2分 ,cWm^g{ `&ot7_$E
第二型: 7分 3Dl1^GHlP
第三型: 5分
5s9sGf8Y 第四型: 4分 ,}S} ^A:V/T
第五型: 2分
Uj X8yJrVb 第六型: 3分 "^-KP%D3g{l"\
第七型: 5分 v}su4m ZY
第八型: 1分
k `6X;M v.j 第九型: 7分QD]/]!Gr!F

Zy-u.c3|v 有兩個7分....[/quote]
%C i$G{ t$Y sr)V![y2nm*?
你應該係第二型.....因為你既翅膀(第二人格)吾會比你既主人格低分好多,所以你係第二型為主,第三型為副人格.......照上面睇,你e加人格都幾健康下''第四型: 4分 ''.....h5c-oS Tp9ZFv;g-}0b&l~0W
a@4J\'x8s
p.s. 上面個測試誤差好大,用於測出主人格,副人格,人格健康與否.....還免強可以.....其他就同正規的差距甚大,建議只作參考.......如有興趣,可到圖書館找找,做一些「一百題以上」的,會比較好,......[color=Blue]建議參考『探索你的人格型態』著者: 里索[/color]
&gb4y q ~Z#M8\
c NA9_5P [url]http://www.hkpl.gov.hk/cindex.html[/url]
-E4O5V Hc,g4[
p|.J2{9Z"j_r4G+a [[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-6 at 06:46 PM [/i]]

madboy 發表於 2007-3-6 06:53 PM

其實//U!P"mx FV
我第一型0左...

1986 發表於 2007-3-6 07:05 PM

測驗結果: :K(YbX&R C+\
第一型: 3分
2b-B\uIB 第二型: 2分 B.} XGe1x;Q
第三型: 1分
0p}t}Wd:_ wo%S 第四型: 4分
J0exI!gL:z2{n 第五型: 7分
wQ6g[4P j k R 第六型: 5分 w#rTQH I's%B-|
第七型: 4分
;e4}Bq+uZ ]a9d)T 第八型: 3分
#g h(r/N v J D!YuC 第九型: 6分

發表於 2007-3-6 09:42 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-6 06:44 PM:
,ob*r} Rs/b Yu^&Do*yqiD_

"jZ9S|(A!u5@#t\ 你應該係第二型.....因為你既翅膀... [/quote]
#\k r%\ P 呢個180條:good:希望大家有耐性做完啦!!:D#AL3Bus4R)y2x])r+n
[url]http://tzemaggie.sinatown.com/main5.htm[/url]0U Z9bdc`

`v C(? {d?t 第一型 9               9T\Q2H/qi
第二型 4
t/|8IL ~%xZ:|p 第三型 10:}H@Mr!Q?S
第四型 11V`)ZTC$`6yJi
第五型 16
'^6P[{WY 第六型 2
g:c o%_ E 第七型 8$H xy?-OL&g.q
第八型 14 tj YkB
第九型 4!TFe8Q8Dvk`4P
7V[d&{1gW,|
第一型: 5分 9U.S'An mZ8a"N0Cu/L
第二型: 2分
#?JP G,i)L)S5v-o 第三型: 1分
.c4S j"`F'G5O [color=red]第四型: 6分[/color] }"z(Fl)t
第五型: 7分 Y6G!IQ'Ls/I
第六型: 3分
5w*i{@R1_ 第七型: 6分 Y&Ti+J r y
第八型: 3分 `aVcS
第九型: 2分
9}J"E"mi.`
o I,qv,q5C4s!v,Uw 我側翼人格無左:cry:
|n ]8x}:VE&^%p .Ym)_W"y e
[[i] Last edited by 奇 on 2007-3-6 at 09:43 PM [/i]]

gergerger 發表於 2007-3-7 12:31 AM

第一型 9               
(z\)X/EV` 第二型 13
6f#N lOy \ AN 第三型 101F bY:d[ YQ)SH&L [
第四型 16
}`L{E_*]0U4a+|Y 第五型 12
z+j azrqs 第六型 14
z3Hh h:bqj'xn 第七型 10
0d%]9yyEy)b 第八型 12
&a$t`Tr7y Z Z~b7@ 第九型 16

playbr2 發表於 2007-3-7 02:12 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-3-6 09:42 PM:
G"l`*R(G0Q;QD1D *EV5k+C|8j S,v_
呢個180條:good:希望大家有耐性做完... [/quote]d{Lr(v
c.WCu{*j/@)k4vg
見你都幾有興趣咁喎.....其實答九型人d問題重要有技巧,咁答案效果會出d,準確性高d......我上面講嗰本書幾好架........因為好多教會都[color=Red]利用[/color]左九型人去同神/神學拉關係,神/神學 = 全能,全知 ; 九型人學說 = 先知 ,萬全........ 就係因為咁, 教會[color=Red]利用[/color]九型人去解釋神,想將''神''實體化,之後可以容易d灌輸神學入信徒/非信徒腦入面.........所以我建議你先去睇下d非宗教成份既書,嗰d書會比較中肯客觀......里索著寫既『探索你的人格型態』 值得推廌:good::good::good::
rs3yd3c])F'Ct [
JLU w$u6_ p.s. (假若深入鑽研)識得点去有技巧咁做,同就咁做、就咁答......出黎既所有人格組合(如:翅膀&整合瓦解)都有明顯分別:agree::agree::agree:.M,v5tH6^e Wx1}
g^4p,E7{3N3w4p1w\
[[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-7 at 02:22 AM [/i]]

*零* 發表於 2007-3-13 05:35 PM

測驗結果: U#z X/D$D^r
第一型: 2分
4awW%_b+O 第二型: 4分 jlY+xM5Cy3W
第三型: 3分 DJ%@ V3ku v
第四型: 4分 .j!h"nAaO3Q K2P
第五型: 1分 d K]E2Q,x`
第六型: 6分 H r^ l?#dN2d
第七型: 8分 ]"|Xt$Cw,BY(c Vh
第八型: 3分
]3[ Y$Q!Q 第九型: 2分

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.