娛樂滿紛 26FUN's Archiver

koey0712 發表於 2007-2-28 09:05 PM

[短片] 超強的小畫家作畫

神人ar :good::good:2y"b!U-Y~
[url]http://www.youtube.com/v/qosypvvEBrE[/url]

ronald711 發表於 2007-2-28 09:48 PM

其實~你有心機咁畫
$z-ltlGX/Y7Q 絕對唔難!~~

lee ba ba 發表於 2007-3-27 09:10 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gackut 發表於 2007-3-27 09:11 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald711[/i] at 2007-2-28 09:48 PM:6x I^"e&[5g"J5RW
其實~你有心機咁畫P ZcrwC
絕對唔難!~~ [/quote]
"z*F5Jfzr;m2[ 有心機畫都應該要好耐下...特別用電腦P6w~3MMa4{
用筆畫都要好耐了

qqwqqwqqw1 發表於 2007-3-27 09:31 PM

咁又唔可以話神,
)s8`/x,G4us6UlOW2I 有心機畫,要畫很耐係真既~H;j4_q"|o@
同一定要用慣,
_6CXc9na3U C5F 不過可惜小畫家既上色功能太少,浪費左幅畫~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.