娛樂滿紛 26FUN's Archiver

fss16 發表於 2007-3-2 06:32 PM

[quote]Originally posted by [i]superjackyy[/i] at 2007-3-2 02:33 PM:B4O7m Tm[P
what i wanna say is 拍上去youtube個班人,竟然冇一個去幫手??? [/quote]#|M6I#bh?

"z._;w IIzP } k 香港人就係咁架啦, 成日食住花生等睇戲:mad:

kg20042002 發表於 2007-3-2 10:49 PM

正人渣~~~~女人都打

kalyuen 發表於 2007-3-3 09:57 AM

竟然冇一個去幫手???

竟然冇一個去幫手??? Just keep taping the video ......sigh......................

155220 發表於 2007-3-3 10:07 AM

想拿番部手機?咪傻啦~潑出去的水怎能收回?:D

wer 發表於 2007-3-3 10:11 AM

[quote]Originally posted by [i]kg20042002[/i] at 2007-3-2 22:49:M0H4C L"i[B)V
正人渣~~~~女人都打 [/quote]
|%D Z/j7g0J9M0UI7`d agree:agree:

大優勢 發表於 2007-3-3 10:21 AM

拉佢坐兩年啦
;]9q `bn
&Y:W9M:~ cF 咁重手打女人

tinoionline3 發表於 2007-3-3 12:25 PM

呢d人拎去打靶就差唔多

vv1668vv 發表於 2007-3-3 12:57 PM

嘩。。哩條片 好有警世作用u6i1?|{;M5I/e
U"^)ci)pE
燥漢 出手出腳  當然有問題。。G#d/J{:S4xx @
照報導 同埋 條片  睇黎
f0L]T\l }5jp$h (即該片段中 國產口音女主角)乜鬼 禮物 都 照收可也。。
Oi4j:TM?,JP 講分手又唔肯 還番 D 野(手機 等 禮物)比翻個男人。
Mw EK0} 國產女主角 又有無問題 ?
qV@S2D%X(r,d
TQ*^NNKT 哩 鑊 野  本來 斷 到 正。。
,{h)?ne7F%v7x 如 對方(即該片段中 國產口音女主角 )玩大D  
,ua$lS,x0G(C 。。蓄意傷人。。。夠曬料 ,真系分分鐘有得坐。
6ZevPIg*|Yz 不過 從報導(案中 國產女主角 )0甘 鍾意 收禮物 睇黎
#a` mBOp+Q 用D錢既話 應該唔會搞唔掂
5qJ9YU!q'o b]l6I~8]
冰封三尺 非一日之寒 3xf:n7b:Ha4A
奉勸 各位 帶眼識人 , 切勿 以身試法

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.