娛樂滿紛 26FUN's Archiver

playbr2 發表於 2007-3-2 03:34 AM

[size=5][color=Teal]在推理問題時,我們可以用 '' 如果/ if '' mz K9TCr5b

Q#MD)J^f7gHD 在 ''如果'' 之下有''如果'' .....一直至沒有''如果'' .....那就是真正答案O-@&[H8gJj`
)L4E3eWW"r
但推理問題時,我們用 ''假設'' %J#q,T Nc]#St3d Y
O M'C"h+n{r(Z;H
那就會一直''假設''下去 , 但所得出來的答案 , 既不能證明''假設'' 之本身是否正確 ,它亦只是一個''假設'' 的答案 ,  if  ''假設'' 有誤 , 那麼''錯誤''又豈能得出''正確''[/color][/size]
#NM_QXB(eE[ %E@D/Mj ou"h
[[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-2 at 03:36 AM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-2 04:42 AM

[size=6][color=Red]別偷看,最難是如何開始,一看就冇意義.雖然錯了:D[/color][/size]%g*K H'T6}&Q

p+AA i0]"CEO **** Hidden Message *****
2D W!_1nME
N9\6i_ly2Gx2TF [[i] Last edited by Triangel on 2007-3-3 at 01:32 AM [/i]]

sakura310 發表於 2007-3-2 05:29 AM

OO~ QSa8Xaii9s
我己諗到點做1|#vz"e|R$A @
但現在要返學><
KmV)r1B O 今晚又要同個索女慶祝生日><(好痛苦yo hoho~)_D:P;X$TJ!se B,c
play兄唔好咁快開工呀><)o5ws6E}z~{KS8N
等埋我返黎先呀~~

playbr2 發表於 2007-3-2 06:56 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-2 04:42 AM:
%_'p:WSoH&Q5k`*y1R
^n@3go(k 如{A1,2,B1,2<>A3,4,B3,N(C)}T+,但是左邊重了,即A3,A4輕了或B1,B2重了:  所以: A3,B1<>A4,N(C)
6_'Z7~)e9e#\/Fpm
p m`Z&X {A1,2,3,4<>B1,2,3,4}T- ,    {A1,2,B1,2<>A3,4,B3,N(C)},T+ ,   {A3,B1<>A4,N(C)},T-   =   A3(-) 7X}R4@-JJ!tf K
[color=Red]{A1,2,3,4<>B1,2,3,4}T- ,    {A1,2,B1,2<>A3,4,B3,N(C)},T+ ,    {A3,B1<>A4,N(C)},T+  =   A4(-) [/color]
[ mn!H Ny {A1,2,3,4<>B1,2,3,4}T- ,    {A1,2,B1,2<>A3,4,B3,N(C)},T+,    {A3,B1<>A4,N(C)},F  =B2(+)+b @C(?j'q;c

EE:K/zO X*m#p 'O(a;yMb Cn [E[5G;y^

%V9A&G1l3G } [/quote]3c0JcwJ
^Kr1T,{a

8T Go AF&v!kf)V `ePV7O-`/xm
{A1,2,3,4<>B1,2,3,4}T- ,    [color=Green]( B1,2<>A3,4  T+ , 得知   B1 <> A4  T+ )[/color] RO"{~ sB?n
[o c l%^4v
{A1,2,B1,2<>A3,4,B3,N(C)},T+ , [color=Blue]代表A3,4,B1,2  有問題 ( B1,2<>A3,4  T+  , 得知  B1<>A4   T+  )[/color]7a~+VG8Z
vTCg \!gH
{A3,B1<>A4,N(C)},T+  =   A4(-)    [color=Maroon]抽起了B2 , A3换了位  ,但天坪沒改变 , 代表B2 , A3 非問題波子 (得知   B1 <> A4  T+ ) [/color]
i0z n6HE5at &L w,jn9Lc
那有問題的還有B1  , A4  ...... 那現在去看看B1  , A4  的歷史.
+E&D?y bn
5b4u{,I*S2pJ z-T9]me9\~-|W&lM,K
-------------------------------------------------------------------------------------
T-?*B6Dp BGm ts H be ~~F
[color=Blue]首先由 第二步知道 A3,4,B1,2 有問題 ( 亦得知   B1 <> A4  T+  )[/color]
;kn0v7L%K3u^ [color=Green]再由第一步資料( 亦可得知   B1 <> A4  T+ )[/color]
X{ J4M3Qn 最後如何下定論 {A3,[color=Maroon]B1[/color]<>[color=Maroon]A4[/color],N(C)},[color=Maroon]T+[/color]  = [color=Red]  A4(-)   [/color] JK]a gt'i4VPy

1pQMxO-a` 如果不是[color=Red]A4(-)[/color], 而一直是[color=Blue]B1(+) [/color]
(t.yE2Zbbl 第一步 ( 得知   [color=Maroon]B1[/color] <>[color=Maroon] A4  T+[/color]  ) ....成立
'wg`R!@/tY:F7Q 第二步( 亦可得知   [color=Maroon]B1[/color] <> [color=Maroon]A4  T+[/color] ).....成立
*Vm(G;\_6L$V!QuQ@ 第三步(得知   B1 <> A4  T+ ) ......成立
Do[(o+L2J}8B$v+]
U4v9z m0R:K 所以[color=Blue]B1(+)  [/color]也是有可能的:good::good::good:
^4D6cy)P9aw
`J)m:? D#qY,N gy [[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-2 at 07:11 AM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-2 07:10 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-2 06:56:
3t,{T!m\!\dT0rz hBFU6}5g7M1T,Y
uWzf.Q G

PgD9G7?KZ
hb&|{"a%Y w {A1,2,3,4<>B1,2,3,4}T... [/quote]
8YC+e4l9C!b0XYi s 對,我更正了,幫我看看仲有冇錯,累了6xsFl Fr x

&D*l9v)a C [[i] Last edited by guswan on 2007-3-2 at 07:24 AM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-2 07:26 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-2 07:10 AM:yL'O$S&hIS

QV @+Gv"m2}Wg 對,我更正了,幫我看看仲有冇錯,累了!X&}1qX ? K PYa

4`w8xDQ\7B [[i] Last edited by guswan on 2007-3-2 at 07:24 AM [/i]] [/quote]mA*Td`J~E8L)_ z
s r6H&g2v'L,j Y
:haha:......:cry:

guswan 發表於 2007-3-2 07:26 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-2 07:26:
+~&NTv n)Bl!oo m^-FpRuR \T
1u6~+e;s7c\
:haha:......:cry: [/quote]
7\&ew^,x7_8c 仲有錯?我好唔清醒啦!!定我清醒再睇番.D \L X.n|r.`s O

6C!Qw5_r^,U#Bi;l [[i] Last edited by guswan on 2007-3-2 at 07:32 AM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-2 07:34 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-2 07:26 AM:
J5Q8e#slcs9U-Ss 7^r?H8cVm
仲有錯?我好唔清醒啦!!定我清醒再睇番.
Jh1v]Vn*W
t Z(C7q m#v,P'T [[i] Last edited by guswan on 2007-3-2 at 07:32 AM [/i]] [/quote]
)I4jx}%f0OL1tP6T
;D(\2[-r:lQb H 如{A1,2,B1,2<>A3,4,B3,N(C)}T+,但是左邊重了,即A3,A4輕了或B1,B2重了:  所以: A3,B1<>A4,N(C)
#\!z8Z]%[/k {Ti,Ie \9eT
[color=Red]{A1,2,3,4<>B1,2,3,4}T- ,    {A1,2,B1,2<>A3,4,B3,N(C)},T+ ,   {A3,B2<>B1,N(C)},T-   =   A3(-) [/color]
)R0gtiv/sV {A1,2,3,4<>B1,2,3,4}T- ,    {A1,2,B1,2<>A3,4,B3,N(C)},T+ ,    {A3,B2<>B1,N(C)},T+  =   B2(+)
F![;yI8K9v {A1,2,3,4<>B1,2,3,4}T- ,    {A1,2,B1,2<>A3,4,B3,N(C)},T+,    {A3,B2<>B1,N(C)},F  =A4(-)QW6R?Nr
-g Yj2n+G-w$G{w
[[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-2 at 07:43 AM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-3 12:20 AM

[size=5][color=Green]完原來人老了真係會變蠢,30歲果陣用咗37分鐘,
4TOigVR 如今......不過playplay 幫手checkcheck,我唔想check[/color]:D:D[/size]
&bl/Oc[&U
_B4\ wh5LB [b][size=6][color=Orange]Playbr2: 『恭喜guswan兄 首先通關 , 榮登狀元』[/color][/size][/b]
$G{1q,Ol
"x!@4q y!?SOa **** Hidden Message ***** u5WV:bXh!rK

I]#Z ?!H i ^ [[i] Last edited by Triangel on 2007-3-3 at 01:23 AM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-3 01:28 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-3 00:20:
*[h X?R [size=5][color=Green]完原來人老了真... [/quote]!o#A0AWi@]r;t
#22最好hiden埋,因為雖然係錯,但原理一樣.

2000 發表於 2007-3-3 04:01 AM

[b][size=5][color=Orange]Playbr2:『恭喜 2000兄 成功通關 , 高中榜眼及第』[/color][/size][/b]"`l4V Y zp(x7w^4E(k
[b]評語 : 此答案意念創新,方法大膽,乃大智若愚之作[/b]{T?p6o(t?(O;@5v8x|
**** Hidden Message *****:dev:
)Cp'`#fwzl4_
d p|uT/^F3Z [[i] Last edited by Triangel on 2007-3-4 at 01:28 AM [/i]]

sakura310 發表於 2007-3-3 02:43 PM

PLAY兄,我仲未答,因為有野問,問清楚先答
,A{ Ho'L2T0P,e+t [color=White] I~Dq_%Q
假如啦,我而家面前真係有13粒波子係度,咁在我開始操作前,我知唔知有問題粒係重左定輕左呢?
u2Iz3ytm\ D I/K Z-S1n |
我想清楚而家ge情況係邊種:C3]u S'd"]`#w
(1)你俾13粒波子俾我,話俾我聽有一粒係重左,然後叫我搵出黎
D ? d { c|Vr or你俾13粒波子俾我,話俾我聽有一粒係輕左,然後叫我搵出黎
x/W3v9q9cyf%Q.C K[0d#^%?3Fy AA
(2)你俾13粒波子我,話俾我聽,唔知佢輕左定重左,叫我搵出黎
W_Ke+j1M4oEn(f
Pm ?PNA5JN8C .U%w)~[&\xwpJ
老實說,如果係開如操作前,我已經知佢係輕左or重左(但唔知邊粒係),我知道係一定可以做到的
#i-K,FX4R{~(d 如果要透過3次操作,要在13粒波子中搵出一粒未知重左定輕左ge波子,我會說是不可能的$pZ~C1YUE"Pj&A
但我見到又有人答到wor,雖然我沒有看他們的答案(所以我唔知係邊種情況,我估佢地答0岩掛...):t`~ fh&P*K
所以我覺得係問題出在我身上,但又不能確定0CPO{;U ro[
chrp]tq h
[/color]
5y}nbV AC
9k!p p0dzA%f [[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-3 at 05:22 PM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-3 03:12 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-3 14:43: Yv|u#g+T({:^
PLAY兄,我仲未答,因為有野問,問清楚先... [/quote]
'hh h%X2v lLW2W 唔知佢輕左定重左!!! 如果知輕重,還須要諗嗎?
)I-YcEi N5X&l#Z I |*Q^"k K&`
sakura兄,如果凡事一開始就存否定態度,
5aYdxKY;o 而不嘗試探索一下,會自己局限了自己世界觀.
'H9nKe Pl 2n1v^*ywC
試一試再想想才去否定還未遲.5a{A&L^ Br z
:M3p5H"\%Q.w&H9J
不過原來playplay個答案係好簡單,c^` t/a[
我鑽牛角尖了,我真蠢:cry:|9v7d8rF6M@

)A$H1l8o'j'o&b^(zE [[i] Last edited by guswan on 2007-3-3 at 03:25 PM [/i]]

sakura310 發表於 2007-3-3 03:27 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-3 03:12 PM:
D%b)v n!e,F/o6r
G^]WN&c%J)Kq9@P o 唔知佢輕左定重左!!! 如果知輕重,還... [/quote] r|gO)L8?.U!d c y2y
,VW?(MfWy;Js
咁係咪即係情況(2)?

guswan 發表於 2007-3-3 03:45 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-3 15:27:wAQ2A@

'F\&R+U5um/Uc ,C(I8y UQ8F3M:^
咁係咪即係情況(2)? [/quote]t|kZ B
~.DY a9d)e/Bq9t9^
情況(2),唔佢知輕左定重左.
t3Gpl"Sm](qx.u 9ND _$^A+Fh
其實playplay係個問題度已經有好大提示,13粒同12粒大同小異,w%e W2S+Mf I2bj;yj
可以先諗下12粒點樣solve,
w1ba9Cu|iVIB 我好耐以前諗過12粒,當時我用我自己嘅方法solve到,
o+_#gW/vz 因為得唔得自己可以證實,所以一路冇睇過答案.
u| p mz0c1kD 亦冇再深入諗個原理,所以亦局限咗自己,
| V} V5\
rJ1V*B:iXo K 而家知咗原理,就發現自己當時武斷地覺得太簡單了,是何其笨實.:D
brg_d N
G H&k] Sgm t&| 原來世界有幾大,在乎心胸有多寛敞:DB.{1tlA6e$]

#h7p-QR.ny,Q [[i] Last edited by guswan on 2007-3-3 at 03:56 PM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-3 06:09 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-3 03:27 PM:%q5n5VZ(_ D

@`r c?+`j
e9c.RT1o 咁係咪即係情況(2)? [/quote] U9Ib3z1Ct%C9rN
}aP Ru| i
:agree::agree::agree:

大優勢 發表於 2007-3-3 06:22 PM

對不起
h uw8];C*IL 我絕無講大話$VD#ShMf(pa7w
![ n&OD'nk
我三十秒已經破了
$q/Ovd9E+H 5q-\V i*j VB5`c
(我用實物代替快啲)
M+V jj;A
k7MgQ+I:f%w 五個對五個 M{0[Xqy]-F%T
8EAhe+m |3x
之後
*Y__&kjC{
B&{*f~:YS~ 二個對二個
$`1di2ifAh(Nm 6^YO4^(Dyt.J
....方式E3Y6O.Px|'j4DW

Mg8qA)ro%g 所以其實有三種方法
|H cf#]Id{ "Of!C1Zo
就係 3  4  5  都可以

playbr2 發表於 2007-3-3 07:06 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-3-3 06:22 PM:pzE Hu[,?
對不起
h6w |ht2q7Y 我絕無講大話.I4\ r,qi2d
)v"v6qa y
我三十秒已... [/quote]
c_%Z!l%R5\4I F Zo*B-?f~X
吾係吾信你.......不過你要做條 formula 出黎 , 而條 formula 係要在所有变數之下都『萬試萬靈』,咁個答案先叫『完滿』A8z RsWYGYI| |
;dG)KQA'PT2M
比心機喇兄弟 :agree::agree:我會等你:good:

guswan 發表於 2007-3-3 11:33 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-3-3 18:22:M,} yh1ZjW1[X!Z
對不起EW#z'j1K3B7v(gxQ+D9K
我絕無講大話.|2Q aK4WV

P5jVja`:G 我三十秒已... [/quote]*Iuo0x-d-M8EX"l
*m`F pdt
勁!!:good:
? u!f5GvbC9q
!u%s9C4lh8e$o 請問五個對五個之後知道了什麼?:confused::confused::confused::B`%O0|R*M3hS"O
g)b~5k|"H8N8I%f6{
選那二個對那二個?:confused::confused::confused:
^2Q#^&eT*}3T
^-R$N qLi%} 還有一次機會......剩下六個未知:confused::confused::confused:
9@4u/W*Yg{
+`u2SnW @B [[i] Last edited by guswan on 2007-3-3 at 11:35 PM [/i]]

sakura310 發表於 2007-3-4 08:16 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-3 11:33 PM:
9\kPX-Bn ~;uN)|] ^.]!}$N{z
勁!!:good:!t3H HKok
{ ws"U;q%T#OJ
請問五個對五個... [/quote]
7fO$O5x2M [b][size=5][color=Orange]Playbr2:『恭喜 sakura310 兄 成功通關 , 奪得探花』[/color][/size][/b]"r E _,j+NV

,m+u6btF E0I'A!VZ9S 大家用n分鐘先諗到ge野,佢30秒諗到
/G,`Dgeo7q'Jp 我諗佢個腦geCPU一定好高級,說不定到天才級數都未定= =}"P&Z v"~

L:`0G$NshU 好啦~今日到我答啦(唔知截左止未呢?:D)$jU&DR;F!guF

;JP7cuq\2l 講起黎就有趣,我諗到,全憑今朝的夢(不然可能成世都諗唔到 haha)CE$_g'E+w
在夢中,在我喜歡的女仔生日哥時,我送左兩樣野俾佢<===這是真的^^[color=White](佢琴日生日ga!!)[/color]
5se {*N7V)K#\6V o$K(f8] (我送咩俾佢?唔話你知,等你心思思 XD)vM XGfw ]
到我生日哥時,個女仔送左一隻介戒指俾我...<===這是不可能的>< j"NU y VU'g!y6N'B
(不知大家看懂了有甚麼提示沒有? XD)0d\%T+lJw FR

/AF ` aD4O3z7{ Ox)q 之後在今朝起身,就靈機一觸諗到點做
C7YC M a} 希望我無做錯啦 haha^^d(_ x^e d

y({v.m-v 這次實在太失敗,想了兩天才完工,唉~傷心..."s'vu!wY!d
我將我個答案delete,因為我唔想俾人睇到
(Aa*E%L&H1^&Z 我將答案save成word檔,存成附件,咁你就可以慢慢睇:R/Xc!J)y;~4K/K$cWD
解zip遇到問題,記得返黎睇呢個post:P:P PBDz/o R0sH,?`8w
**** Hidden Message *****
7sG:_p_E
tUG1RO4vq0LA [[i] Last edited by Triangel on 2007-3-5 at 12:46 AM [/i]]

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.