[家庭]!!家用問題!!
[color=Pink]一家四口1個唔使搵錢(中三)
2個搵野做(父母)都4宇尾[/color]ltug\,}7Y,hD
[color=Green]我就讀緊野(6月完,就搵野做)今年17[/color]W/s[6NE*R&N F4`
[color=Pink]如果我有份工有5千蚊
但係要比2千做家用+I3u)nE5x^([
大家覺得點樣?????N9}f3X!J D
[經濟方面暫時唔係問題]W a;Ji(Ji7R
我本身就覺得暫時比依個數就多左da$yhX4H1F
因為我又鍾意出去玩同買野果d人黎[/color] 比家用係你自已對屋企的責任
多少係你喜歡"dzH \4N!IvQM
如果你家人要求$2000
我覺得好正常~w*q0y _ ^:A)@%|
你食屋企,住屋企
如果你真係覺得比多左 g&ayW+~c)b
你咪自己搬出來住law~
睇下$2000可以用得到邊到 我以前都係咁
係冇儲ge [quote]Originally posted by [i]啊東[/i] at 2007-3-5 12:22 AM:
[color=Pink]一家四口Hd8Gl&c ?su ` h
1個唔使搵錢(中三)
2個搵野做(父母)都4宇尾
我就讀緊野(6月完,就搵野做)今年17(... [/quote]O h V+qCRrX2Q
(敢你屋企係咪無人做野) ryQ y+]hE*gA
敢比2000蚊就唔合理
應該比多小小 3000左有 我以前做第一份工搵ge錢重少過五千蚊都畀一半做家用,
後生仔要玩要買野大把機會啦......;) [quote]Originally posted by [i]coolyiceman[/i] at 2007-3-5 00:50:7S Gh VS
比家用係你自已對屋企的責任
多少係... [/quote]
同意同意,佢簡直都嘥鬼氣,講黎講去都係為咗自己去玩去買嘢,根本無諗過屋企既實際情況,就算俾三千都係幫唔倒幾多喇,俾兩千銀就牙痛咁聲‧‧‧‧‧ 岩~!zxJo?T\:v
我諗我真係冇為屋企諗過~
我會諗下點樣為番個屋企
頁:
[1]