娛樂滿紛 26FUN's Archiver

啊東 發表於 2007-3-5 12:22 AM

[家庭]!!家用問題!!

[color=Pink]一家四口
_|z k5D]}:nl$ro 1個唔使搵錢(中三)
"{h@I G @.x fv_ 2個搵野做(父母)都4宇尾[/color]l tug\,}7Y,hD
[color=Green]我就讀緊野(6月完,就搵野做)今年17[/color]W/s[6NE*R&N F4`
[color=Pink]如果我有份工有5千蚊
B3pV(M F d-V 但係要比2千做家用+I3u)nE5x ^([
大家覺得點樣?????N9}f3X!J D
[經濟方面暫時唔係問題]Wa;J i(Ji7R
我本身就覺得暫時比依個數就多左da$y hX4H1F
因為我又鍾意出去玩同買野果d人黎[/color]

coolyiceman 發表於 2007-3-5 12:50 AM

比家用係你自已對屋企的責任
U A6NM"GES`uT g 多少係你喜歡"dzH \4N!IvQM
如果你家人要求$2000
J{x1t \9v5}I 我覺得好正常~w*q0y _ ^:A)@%|
你食屋企,住屋企
v3B%K#s6j^`1},`c 如果你真係覺得比多左 g&ayW+~c)b
你咪自己搬出來住law~
?.P9r1Z qz5L 睇下$2000可以用得到邊到

zuku 發表於 2007-3-5 01:11 AM

我以前都係咁
DM1T}l iuO 係冇儲ge

head 發表於 2007-3-5 03:13 AM

[quote]Originally posted by [i]啊東[/i] at 2007-3-5 12:22 AM:
%W XD-|sP [color=Pink]一家四口Hd8Gl&c ?su ` h
1個唔使搵錢(中三)
Y N j%V+S 2個搵野做(父母)都4宇尾
_)VSu(O 我就讀緊野(6月完,就搵野做)今年17(... [/quote]O h V+qCRrX2Q

W#h1] T3j8f
vu7_Fcfr+M:gKb (敢你屋企係咪無人做野) ryQ y+]hE*gA
敢比2000蚊就唔合理
cR:[@9n2W K M 應該比多小小 3000左有

jimjim12 發表於 2007-3-5 04:22 AM

我以前做第一份工搵ge錢重少過五千蚊都畀一半做家用,
,C&R f/^$a[8Xw 後生仔要玩要買野大把機會啦......;)

衰貓 發表於 2007-3-5 01:51 PM

[quote]Originally posted by [i]coolyiceman[/i] at 2007-3-5 00:50:7SGh VS
比家用係你自已對屋企的責任
_YC(]$b:Z 多少係... [/quote]
5k-@3g5Z1@L;p
.XZw1w"Xu
Cs tG0z|,r$c 同意同意,佢簡直都嘥鬼氣,講黎講去都係為咗自己去玩去買嘢,根本無諗過屋企既實際情況,就算俾三千都係幫唔倒幾多喇,俾兩千銀就牙痛咁聲‧‧‧‧‧

啊東 發表於 2007-3-5 10:17 PM

岩~!zxJo?T\:v
我諗我真係冇為屋企諗過~
}o z7`P 我會諗下點樣為番個屋企

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.