娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2007-3-6 05:32 PM

我真太肥(愛得太遲)

[b]我真太肥 (愛得太遲 - 古巨基)我真太肥 (愛得太遲 - 古巨基)[/b]
"d2Bn Oo j {
m Z2n e.y L s 吃咁快 有乜都 倒哂落去
.a;Y9I:Hp[]h 鴨腳札七八碟 沒有顧慮
rgB x;aX dN,Q 連蝦條 跟 雪榚 亦唔停食再加個 糖水
XE2q RP3k 日夜食 嗌好飽 即刻想訓n"_(H'w.n~S;p"B,c*[
卻看見 有 西瓜 睇到入神b T5Gk8c"H9i{O
皮帶開始覺緊 但仍然未怕 你未會擔心D!{*jX$m2x
{^ u^K w
吃得太膩,變得太肥,發福超重
NC+Pa B.O\h 肚dum遮哂對大脾,臀部亦懶理/x(l F0s{9r y?,c
肥肥肥肥在臉珠,重死撐地說:Y!f%j]Z NT
「個個讚你好福氣!!」
.jao.G,F0Xf Q *a \5y*Z#B8YO
再不要避,你的確係肥(_#dP6s$D1bYn r
你都知你到呢個既年紀
6i/VM `$D\5Y'Y|'u o拿 ! 唔係嚇你, 肥人尤其易腳痺L|3s]I7o]&v
嘩看你看似足o個 位 阿肥
N&{+JKW} 碌腳粗到跟象媲美}-s"[!U&t'v

6S9h N*v3m[F@ 我發覺 你體質 彷似下降0NL8Y+Z'Sv~
拜託你 不要食 別要太狼
9BI OWn S6s OJ 甜品通通掃光 你仍然極 喪 都費事講-sNLKZ
,s&s8h!z J
大大獲 訓醫院 都不知錯0|/~;s"cr Hz[
見世伯 對他講 乜你咁傻?
1NIKD8Z+G 誰都不想肚 但無人料到 會是咁坎坷
i v.y.O U3H-x ko
1F6I#yoRE 再不顧忌,再咁繼續肥,脂肪失控,f2qVeG.A3k
冇女鍾意你咪死,似有o左 身紀,Kp4z'bfxE w
連平時行亦索氣,冇節制再咁真的會死 [(H/ya}6rRl
睇怕今次都要戒麥記2B)iOLR;T PDo/I

2B'He1M-n
/z,dd/OsZkR 雞 汽水與 雪糕,不得了,不准要
-t%T/@ qA#Q3um 凡奶類你亦要減少,肉也少2gri V$kL9F+c
蔬菜才能狂 o趙
,OTsS Js-U `
M%x QCv1d;A4x 開始過未?開始過就奇!
5E;?;F2lx:A JJr 喂好心你,我都緊過你自己&[F"}aDzV0\x:i
從來未放棄,班friends都好想幫你x.dLvJp9b
但心淡係你,冇試過去爭口氣 K!B,V6H:WL ?j
B} H7I$J c6I k!a
你肯試未?你肯試就o黎
-AL t6T$CL^ 個心緊記,你都好o錫你自己
9h'\!Y~FU"J 如唔係知己,也懶去替你傷悲
Tq:Z!XS.p2RF 你有你,我由鬼得你死T ~py sv
不會因你不斷激氣

dennis0330 發表於 2007-3-6 05:39 PM

搞到我好想SEND俾我果班果個肥婆睇....

supreme12 發表於 2007-3-6 05:40 PM

唔错,几有创意

CDRW 發表於 2007-3-6 05:52 PM

有创意,劲!!!

guswan 發表於 2007-3-6 06:26 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-3-6 17:32:|f&~u-}#\x
[b]我真太肥 (愛得太遲 - 古巨基)我真... [/quote] Bjk8k$STz
N'IwqJqM5d
難得打狗兄詞興大發!!好詞!!)gYF1sJ8y
辛棄疾都靠邊站。
-uw#hd1^#b :good::good::good::good::D:D:D:D

打狗棒 發表於 2007-3-6 06:48 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-6 18:26:
R7T l Z5s!W ]
SDKW8wA0Q
{X;X;IU:y8d]D 難得打狗兄詞興大發!!好詞!!
$_o UIS zj 辛棄疾都靠邊站。`+A}uzs5w\
:good::good::good::good::D:D:D:D [/quote]
;sB&X-v+};H 轉貼..........:haha::haha::haha:

ronald711 發表於 2007-3-6 07:20 PM

有意思!eMLF r C{
不過有o的位...~.~"A FHI7}_ GM!xxW_ K
唔係好岩音xD

jimjim12 發表於 2007-3-6 08:27 PM

畀盧海鵬唱就好喇~:good:

boyco 發表於 2007-3-6 08:39 PM

hahahahaaa, good! I must send to my fat friends.

幸運草 發表於 2007-3-6 10:22 PM

哈哈,幾搞野喎n)i/x }Tz.x;k
改得唔錯

littlepig 發表於 2007-3-7 02:10 AM

填詞人實在係有料到

大優勢 發表於 2007-3-7 11:34 AM

勁呀  頭頭好啱音喎

pigcat 發表於 2007-3-7 11:44 AM

ha..好攪笑...d人又咁有心機ge:D:D

wer 發表於 2007-3-8 10:28 PM

即係想起我朋友

trunks 發表於 2007-3-9 07:51 PM

好勁... 重要改哂成首, 掂!

montella169 發表於 2007-3-10 05:09 PM

好有創意~~~~~~~

MONKAM 發表於 2007-3-12 03:18 AM

難得你咁有心機
s;eD)Z w 俾個Good你~

AI46367 發表於 2007-3-12 10:39 PM

你作ga..好搞笑ai..

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.