我真太肥(愛得太遲)
[b]我真太肥 (愛得太遲 - 古巨基)我真太肥 (愛得太遲 - 古巨基)[/b]吃咁快 有乜都 倒哂落去
鴨腳札七八碟 沒有顧慮
連蝦條 跟 雪榚 亦唔停食再加個 糖水
日夜食 嗌好飽 即刻想訓n"_(H'w.n~S;p"B,c*[
卻看見 有 西瓜 睇到入神bT5Gk8c"H9i{O
皮帶開始覺緊 但仍然未怕 你未會擔心D!{*jX$m2x
{^u ^K w
吃得太膩,變得太肥,發福超重
肚dum遮哂對大脾,臀部亦懶理/x(l F0s{9r y?,c
肥肥肥肥在臉珠,重死撐地說:Y!f%j]Z N T
「個個讚你好福氣!!」
*a \5y*Z#B8YO
再不要避,你的確係肥(_#dP6s$D1bYn r
你都知你到呢個既年紀
o拿 ! 唔係嚇你, 肥人尤其易腳痺L|3s]I7o]&v
嘩看你看似足o個 位 阿肥
碌腳粗到跟象媲美}-s"[!U&t'v
我發覺 你體質 彷似下降0NL8Y+Z'Sv~
拜託你 不要食 別要太狼
甜品通通掃光 你仍然極 喪 都費事講-sNLKZ
,s&s8h!z J
大大獲 訓醫院 都不知錯0|/~;s"c rHz[
見世伯 對他講 乜你咁傻?
誰都不想肚 但無人料到 會是咁坎坷
再不顧忌,再咁繼續肥,脂肪失控,f2qVeG.A3k
冇女鍾意你咪死,似有o左 身紀,Kp4z'bfxEw
連平時行亦索氣,冇節制再咁真的會死 [(H/ya}6rRl
睇怕今次都要戒麥記2B)iOLR;TPDo/I
雞 汽水與 雪糕,不得了,不准要
凡奶類你亦要減少,肉也少2gri V$kL9F+c
蔬菜才能狂 o趙
開始過未?開始過就奇!
喂好心你,我都緊過你自己&[F"}aDzV0\x:i
從來未放棄,班friends都好想幫你x.dLvJp9b
但心淡係你,冇試過去爭口氣 K!B,V6H:WL ?j
B} H7I$Jc6I k!a
你肯試未?你肯試就o黎
個心緊記,你都好o錫你自己
如唔係知己,也懶去替你傷悲
你有你,我由鬼得你死T~pysv
不會因你不斷激氣 搞到我好想SEND俾我果班果個肥婆睇.... 唔错,几有创意 有创意,劲!!! [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-3-6 17:32: