娛樂滿紛 26FUN's Archiver

香港變形人 發表於 2007-3-6 10:32 PM

在坐有無人失緊業而且讀書成績又唔好既人

在坐有無人失緊業而且讀書成績又唔好既人?我已經好幾年無讀書,而且會考成績好差好差好差/_\而家好鬼難搵工...
E t'{I#?/z 我想讀返書,不過又申請緊綜援/_\成家人都反對我讀毅進,我就快20歲了,呢個年齡讀會唔會俾人取笑?{?I({.B-^z
我阿媽話如果申請緊綜援好難幫到入讀毅進,但係我既成績IVE就Impossible,好想讀d有力既dip或cert,9WbuHp+~U
但又俾綜援阻住晒>_<進退兩難+_+我真係唔想將來無成就而俾人取笑>_<社會上根本無人認同我>_<Wu { Q(Ar'q)K7[0s
而家搵工成功率只得5%,更可能係Impossible/_\3A8p``S_7E a
我之前做過三份工…但我發覺咁樣係1d幫助都無/_\有工作經驗根本1d用都無/_\v&x;h-Nsi
全都是成績、cert、dip既問題>_<

mayin 發表於 2007-3-6 10:39 PM

拎綜援同毅進係冇關係 毅進係for15-24歲人讀 你合晒資格 如果佢真係因為你拎綜援而唔比讀 你可以complain佢 lee個行為絕對係歧視
0Q J-N.o*IE&I'g ps:如果你會考有5科合格就唔好讀毅進 直接去ive讀fd仲好

vv1668vv 發表於 2007-3-6 10:46 PM

以前 話 返學 可能真系會比人笑。。O[j+e-SG2S
現在 終身學習 已經 成為潮流。。0AWLl&\!RU@
大把朋友超過30,40歲 仍在進修。3eLT1PMq\;v
所以20歲 算得乜野呢?   仲有大把機會
p'b@(w:t L C{,}0@8Y"lj2K X$a
老土D 講句1j(@ i/d{ E5^
都系 睇自己。。。
2eha| ^(KZd^ B-s 比人地走多左少少路姐。。揾番條0岩自己,又鐘意既路 籮。
(FG#E xt 最重要系 把握機會 同埋 堅持到底 , ?s v Kl1@ h a^3T O
"^%r*P0nP9`7n^q5c
比D信心!一定得既 !

幸運草 發表於 2007-3-6 10:47 PM

年齡唔係一個問題..20歲都唔算好老姐{U ht*O+M sZ3Gm
如果你申請緊綜援就讀毅進啦,好似仲會平d添,無ive咁貴

littlepig 發表於 2007-3-7 01:46 AM

知識永遠係脫離窮困既最好方法,讀書進修係你唯一的出路l} ?jV VanN

m"pMX/M6P4c;K6S 家人反對你進修,你應同佢解釋清楚,要為將來打算,特區政府已經放棄左班低技術勞工,佢地失業只會由得佢地自生自滅。你得20歲,大把世界,自問讀書係一件好事,唔好理會人地點睇,年青人應該有自己既想法。
0TX(t%PhD*g o2S|^X
香港既競爭好劇烈,當你日後踏足社會你會有更深體會。唔提升自己既能力,要搵份好工難過登天。讀左書唔代表即刻搵到好工,但係唔先裝備好自己,有機會黎時就把握唔到。911果年我剛辭職,打算轉工,點知俾拉登攪一攪,成年都搵唔到野做,受盡家人白眼,我個妹仲叫我去做麥記。但係我都繼續進修,...修畢課程後工作一兩年,拿張証書再轉工,因緣際會下接了被炒的同事的工作,深受上司賞識,做左半年已經有職升。如果我冇咁既學歷,我根本不會入到呢間公司。機會係唔知幾時有,但係記住要先裝備好自己,先至把握得到。
g/JC'bH"|Q h\1M ]6sS"o!Li5G&]1e(v
我既格言係,人地睇小你唔緊要,最重要係自己唔好睇小自己。

boyco 發表於 2007-3-7 03:32 AM

if you work hard, be a good person, you must get your reward, good luck! don't give up.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.