希望各位大大可以提供一些好去處
最近本人想搞一次聚會人數預計有10-15人左右
希望各位大大可以提供一些好去處
這是我想到的"
我第一選擇待定為赤柱
第二是長洲
第三是大澳
最好有介紹給一般需知 聚會ge目的係咩先???
%n4|t/vQ G
有冇d咩係大家都想做??w T:K xj5y
呢d好關鍵ga~~;);) 好久不見的朋友聚會 Vhzx6O
希望大家交流一下過去的不見的日子發生了什麼趣事 [quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2007-3-7 06:15 PM:
好久不見的朋友聚會
希望大家交流一下過去的不見的日子發生了什麼趣事 [/quote]
或者可以去bbq or buffet7s}a}H
時間長..之可以傾下計咁
axS;yr\:A^
如果係bbq的話,你可以去你提到ge赤柱之類{1nI+N$tp*u U
但據我所知...去赤柱果d係要自己拎野去燒 H)\-{Qm0f'K;_
我提議不如去屯門龍鼓灘or小欖之類ge燒烤場mBA.Q _$h6r(Y7Q;U
平日ge話...大約60-80一個人la
有好多野食...包少少野飲?_IXJ4G!y
有埋爐...$OSJ$l7k R@%YS
咁就可以唔洗拎餐死la;Sdib/@1^ W
如果你嫌遠..
或者可以打聽下其他地方有冇類似ge燒烤場
!VN&oO,X.Pm
而buffet ge話..
我就唔多識la
不過你要好d ge話..