娛樂滿紛 26FUN's Archiver

nono_comdan 發表於 2007-3-7 12:47 AM

希望各位大大可以提供一些好去處

最近本人想搞一次聚會
HOiE}S5y1B Uh#w ~Q(j 人數預計有10-15人左右
Z;r4x A+x 希望各位大大可以提供一些好去處
-S"N6{7_ X L 這是我想到的"
P(Qa H5a3vA 我第一選擇待定為赤柱
fr0`u1^\;F4td!C 第二是長洲
6^#s&\ PLMv 第三是大澳
3T/K't ln/]^f7H 最好有介紹給一般需知

pigcat 發表於 2007-3-7 02:14 AM

聚會ge目的係咩先???
3?1PJ'S+th %n4|t/vQ G
有冇d咩係大家都想做??w T:K xj5y

e q+JvU:i:R 呢d好關鍵ga~~;);)

nono_comdan 發表於 2007-3-7 06:15 PM

好久不見的朋友聚會 Vhzx6O
希望大家交流一下過去的不見的日子發生了什麼趣事

pigcat 發表於 2007-3-7 06:24 PM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2007-3-7 06:15 PM:
(?t i:KUm 好久不見的朋友聚會
$X:z Rg R6w+AG0gf 希望大家交流一下過去的不見的日子發生了什麼趣事 [/quote]
e6S5fM%A 或者可以去bbq or buffet7s}a}H
時間長..之可以傾下計咁
\1X u N`qm3Gk axS;yr\:A^
如果係bbq的話,你可以去你提到ge赤柱之類{1nI+N$tp*u U
但據我所知...去赤柱果d係要自己拎野去燒 H)\-{Qm0f'K;_

.VeE|!k2h| ? 我提議不如去屯門龍鼓灘or小欖之類ge燒烤場mBA.Q _$h6r(Y7Q;U
平日ge話...大約60-80一個人la
KEuX$kS 有好多野食...包少少野飲 ?_IXJ4G!y
有埋爐...$O SJ$l7k R @%YS
咁就可以唔洗拎餐死la;Sdib/@1^ W
如果你嫌遠..
(Q6`^Y T}t 或者可以打聽下其他地方有冇類似ge燒烤場
.F#R6\7oO5G$Z'@ !VN&oO,X.Pm

5A#r"M*@K@0|
m/Xe9c/['Mr 而buffet ge話..
.Y4zW5|$e]rG nJ 我就唔多識la
0AHSO$S2Kf 不過你要好d ge話..
YobNWn dinner一個人..我諗閒閒地都要200幾#Ju'`;TjvKk
當然, 又係唔係ge享受啦:agree::agree::agree:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.