娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Aivn 發表於 2007-3-7 01:53 AM

十兄弟入面邊個演得最好??

唔知大家有無睇?
KY8Lyf[a V;C1A ^?H@
我個人覺得飛天五做得最好,$IG?Y Y+O
雖然戲份唔多,g5u,zH\-?:F%t
但幾搶!/|:r(M8qN
做左低能聲, E+eU V I$kz3}
但又唔過火~
,m5[;Wd`k|O%I1Hz^ (G C Ak,]T I3_
大口九都唔錯~
~(M!J Z2? u#aY!l L 個口真係夠哂大!
]cF$] E b-C-g
(Qs#}dX9R^{ 不過唔計十兄弟,
!TJ `_-o#m UA3C J-~ 做得最好梗係大元帥廖啟志啦!%k CN:d"R k

$IV;R9F*W~/|9Zh_9EiG 大家可以發表下意見~
LAB/H}$D U | 講埋邊個最差都得!
(^`_6a%g*[4o
vT b GKga j :agree::agree::agree:
7r,O~2CK&x OP;wN
8[;RnY%P,ata [[i] Last edited by Aivn on 2007-3-7 at 01:56 AM [/i]]

當少 發表於 2007-3-7 02:01 AM

最差係高腳七

littlepig 發表於 2007-3-7 02:08 AM

大口九做得好配合個角色

jimjim12 發表於 2007-3-7 04:55 AM

阿六都幾好吖,雖然唔靚仔!
A^/S&Wz sN,u 我反而唔中意大帥,阿智叔特登扮惡人把声好格硬黎,)B-V CqPSzDW ^
我覺得搵錯角色!!

jiansiming 發表於 2007-3-7 07:20 AM

大口九啊!G YW"k^)j!Nr@%J
做得好好啊
C.F7x#j"G7[_ 其实個個都做得晤錯啊

achan87 發表於 2007-3-7 01:02 PM

can I choose 智叔?

Aivn 發表於 2007-3-7 02:43 PM

[quote]Originally posted by [i]achan87[/i] at 2007-3-7 01:02 PM:O*U3Ks ZI&w
can I choose 智叔? [/quote],x)K A yJf;})I7p
:S0vACXg s.WIG
只係十兄弟中揀~:agree:

iknow 發表於 2007-3-7 08:42 PM

大口九真人個口都好大下=口=
K&v{ I [ 好正lor佢...

ASPP 發表於 2007-3-7 09:42 PM

我反而覺得智叔做得唔錯Ce?ev^ Q1M mH(s
大帥果種黑人憎gei性格表達無違
0J B Yq9T6C0D8o 過多幾集大帥會節墮0t4fP TK6Io
到時仲好睇 !!!

幸運草 發表於 2007-3-7 11:22 PM

我投大口九
c9n0GQ$L X 一來個口真係大2@ r0Q@mA1O n KKg4B
二來做得都唔錯

卡娃兒 發表於 2007-3-9 12:40 PM

千里眼~"可能戲份比較多既關係

darkhunter 發表於 2007-3-9 02:10 PM

[quote]Originally posted by [i]jimjim12[/i] at 2007-3-7 04:55 AM:t8L b"S._ _ME
阿六都幾好吖,雖然唔靚仔!
cLV1w1h9}w 我反而唔中意大帥,阿智叔特登扮惡人把声好格硬黎,
@(cf#x&U*`W 我覺得搵錯角色!! [/quote]6V0Q#gHx

6U Jm,nA 反而覺得佢做得好好....aR4zEn
忠奸分明....
#]+j3[x.IMU 面口轉得好5.....dVC^p^+Y YF
at least 佢忠個時個面口...真係比佢感動到啵

vv1668vv 發表於 2007-3-9 02:52 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-3-7 21:42:
X)ic7h'DR 我反而覺得智叔做得唔錯 R4\0sEF O]
大帥果種黑人憎gei性格表達無違
6SF&z0JC;k9n,L 過多幾集大帥會節墮
{8Abk a^Q;O4t 到時仲好睇 !!! [/quote]V2VaZ2va3zZ

ADzOu)[jc4Tu]
R T2`(r%lR-R M}.[ 100% :agree:
G JT#?7p:V 好 LIKE 智叔 既 演員 道德 同埋 專業

mayi 發表於 2007-3-10 10:29 AM

请问郭可盈出演的角色是什么人?我没看过这个剧

dennis0330 發表於 2007-3-10 04:42 PM

我個人認為阿八做得較為低B- -

wer 發表於 2007-3-11 10:31 AM

十個都唔好:nogood:

montella169 發表於 2007-3-11 06:14 PM

講英文果個最好~~~

ASPP 發表於 2007-3-12 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]dennis0330[/i] at 2007-3-10 04:42 PM:$r"J~i\U.L6F
我個人認為阿八做得較為低B- - [/quote]
U D'm} J4Xr7}+F K
&F9x[[)[af 果個亞八好似係TVB做左好多年

MONKAM 發表於 2007-3-12 02:53 AM

[quote]Originally posted by [i]卡娃兒[/i] at 2007-3-9 12:40 PM::l_7Yft \H4~T
千里眼~"可能戲份比較多既關係 [/quote]
/HaH|(x*lo!Y3\.u 我同意你既講法,可能成日見到佢,偏向佢~

pythagoras 發表於 2007-3-12 07:17 PM

大口九...真係好大個口

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.