十兄弟入面邊個演得最好??
唔知大家有無睇?V;C1A ^?H@
我個人覺得飛天五做得最好,$IG? Y Y+O
雖然戲份唔多,g5u,zH\-?:F%t
但幾搶!/|:r(M8qN
做左低能聲, E+eUV I$kz3}
但又唔過火~
(G C Ak,]TI3_
大口九都唔錯~
個口真係夠哂大!
不過唔計十兄弟,
做得最好梗係大元帥廖啟志啦!%k CN:d"R k
大家可以發表下意見~
講埋邊個最差都得!
:agree::agree::agree:
[[i] Last edited by Aivn on 2007-3-7 at 01:56 AM [/i]] 最差係高腳七 大口九做得好配合個角色 阿六都幾好吖,雖然唔靚仔!
我反而唔中意大帥,阿智叔特登扮惡人把声好格硬黎,)B-V Cq PSzDW ^
我覺得搵錯角色!! 大口九啊!G YW"k^)j!Nr@%J
做得好好啊
其实個個都做得晤錯啊 can I choose 智叔? [quote]Originally posted by [i]achan87[/i] at 2007-3-7 01:02 PM:O*U3KsZI&w
can I choose 智叔? [/quote],x)K AyJf;})I7p
:S0vACXg s.WIG
只係十兄弟中揀~:agree: 大口九真人個口都好大下=口=
好正lor佢... 我反而覺得智叔做得唔錯Ce?ev^ Q1M m H(s
大帥果種黑人憎gei性格表達無違
過多幾集大帥會節墮0t4fP TK6Io
到時仲好睇 !!! 我投大口九
一來個口真係大2@ r0Q@mA1O n KKg4B
二來做得都唔錯 千里眼~"可能戲份比較多既關係 [quote]Originally posted by [i]jimjim12[/i] at 2007-3-7 04:55 AM:t8Lb"S.__ME
阿六都幾好吖,雖然唔靚仔!
我反而唔中意大帥,阿智叔特登扮惡人把声好格硬黎,
我覺得搵錯角色!! [/quote]6V0Q#gHx
反而覺得佢做得好好....aR4zEn
忠奸分明....
面口轉得好5.....dVC^p^+YYF
at least 佢忠個時個面口...真係比佢感動到啵 [quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-3-7 21:42:
我反而覺得智叔做得唔錯R4\0sEF O]
大帥果種黑人憎gei性格表達無違
過多幾集大帥會節墮
到時仲好睇 !!! [/quote]V2VaZ2va3zZ
100% :agree:
好 LIKE 智叔 既 演員 道德 同埋 專業 请问郭可盈出演的角色是什么人?我没看过这个剧 我個人認為阿八做得較為低B- - 十個都唔好:nogood: 講英文果個最好~~~ [quote]Originally posted by [i]dennis0330[/i] at 2007-3-10 04:42 PM:$r"J~i\U.L6F
我個人認為阿八做得較為低B- - [/quote]
果個亞八好似係TVB做左好多年 [quote]Originally posted by [i]卡娃兒[/i] at 2007-3-9 12:40 PM::l_7Y ft \H4~T
千里眼~"可能戲份比較多既關係 [/quote]
我同意你既講法,可能成日見到佢,偏向佢~ 大口九...真係好大個口
頁:
[1]
2