十兄弟入面邊個演得最好??
唔知大家有無睇?X+K3TShI.p!G4D我個人覺得飛天五做得最好,8fn(iRS5IX R\
雖然戲份唔多,Oak)d+}/[|
但幾搶!
做左低能聲,
但又唔過火~N v)U@GP @T
F2Ax)N_)YJ
大口九都唔錯~QL;z x.D-g}
個口真係夠哂大!
.}g@f?h7AY)}t
不過唔計十兄弟,
做得最好梗係大元帥廖啟志啦!s4^"upoCd7R
m Z4| J+Xq6J1S$|$M
大家可以發表下意見~;R/y:F"uM
講埋邊個最差都得!
gA$a.RUy.t
:agree::agree::agree:
le\E8]0j"xk]_H
[[i] Last edited by Aivn on 2007-3-7 at 01:56 AM [/i]] 最差係高腳七 大口九做得好配合個角色 阿六都幾好吖,雖然唔靚仔!f.q8y*y3r-o'j-~
我反而唔中意大帥,阿智叔特登扮惡人把声好格硬黎,
我覺得搵錯角色!! 大口九啊*D Ka8_7C
做得好好啊L{ X,l:}'[J8F[
其实個個都做得晤錯啊 can I choose 智叔? [quote]Originally posted by [i]achan87[/i] at 2007-3-7 01:02 PM:;] O8wN`5F
can I choose 智叔? [/quote]
G%Cl.q+^
只係十兄弟中揀~:agree: 大口九真人個口都好大下=口=6^)Jq:EbKj#ZJ2uC
好正lor佢... 我反而覺得智叔做得唔錯
大帥果種黑人憎gei性格表達無違I||Fp%KJ*X{A.S/s
過多幾集大帥會節墮
到時仲好睇 !!! 我投大口九
一來個口真係大8Jt!ODqK QIa
二來做得都唔錯 千里眼~"可能戲份比較多既關係 [quote]Originally posted by [i]jimjim12[/i] at 2007-3-7 04:55 AM:
阿六都幾好吖,雖然唔靚仔!
我反而唔中意大帥,阿智叔特登扮惡人把声好格硬黎,W IE TJ,rh,X
我覺得搵錯角色!! [/quote] L)Wn[^D
反而覺得佢做得好好....
忠奸分明....
面口轉得好5.....m1uM7a9QNW A
at least 佢忠個時個面口...真係比佢感動到啵 [quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-3-7 21:42:
我反而覺得智叔做得唔錯
大帥果種黑人憎gei性格表達無違
過多幾集大帥會節墮[ v-?!{m hRy#b
到時仲好睇 !!! [/quote]Q?Y!\$?@i'De
!Xq9XDxk;]x
100% :agree:-O2B8J)T r
好 LIKE 智叔 既 演員 道德 同埋 專業 请问郭可盈出演的角色是什么人?我没看过这个剧 我個人認為阿八做得較為低B- - 十個都唔好:nogood: 講英文果個最好~~~ [quote]Originally posted by [i]dennis0330[/i] at 2007-3-10 04:42 PM:%p YAD@0I#{N{
我個人認為阿八做得較為低B- - [/quote]&xIEX-q'P[t
Br lh'di`+c/f*z
果個亞八好似係TVB做左好多年 [quote]Originally posted by [i]卡娃兒[/i] at 2007-3-9 12:40 PM:&t0? ]8VY I_ Ci
千里眼~"可能戲份比較多既關係 [/quote]M y6y.j)HN)VF
我同意你既講法,可能成日見到佢,偏向佢~ 大口九...真係好大個口
頁:
[1]
2