娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Aivn 發表於 2007-3-7 01:53 AM

十兄弟入面邊個演得最好??

唔知大家有無睇?X+K3TS hI.p!G4D

Z!}#a`%TI5I*c-R 我個人覺得飛天五做得最好,8fn(iRS5IX R\
雖然戲份唔多,Oak)d+}/[|
但幾搶!
2G)sY"C.{#sy 做左低能聲,
I7S&W,e5j!UT\:}zh 但又唔過火~N v)U@ GP @T
F2Ax)N_)YJ
大口九都唔錯~QL;z x.D-g}
個口真係夠哂大!
-h4C ?EV/X .}g @f?h7AY)}t
不過唔計十兄弟,
Ku/MH)_W8P5b 做得最好梗係大元帥廖啟志啦!s4^"upo Cd7R
mZ4| J+Xq6J1S$|$M
大家可以發表下意見~;R/y:F"uM
講埋邊個最差都得!
-f'} | C$j5t9Z gA$a.RUy.t
:agree::agree::agree:
rI'|&aoIf5M(L le\E8]0j"xk]_H
[[i] Last edited by Aivn on 2007-3-7 at 01:56 AM [/i]]

當少 發表於 2007-3-7 02:01 AM

最差係高腳七

littlepig 發表於 2007-3-7 02:08 AM

大口九做得好配合個角色

jimjim12 發表於 2007-3-7 04:55 AM

阿六都幾好吖,雖然唔靚仔!f.q8y*y3r-o'j-~
我反而唔中意大帥,阿智叔特登扮惡人把声好格硬黎,
.u)L8\|a!e2XR1i:] 我覺得搵錯角色!!

jiansiming 發表於 2007-3-7 07:20 AM

大口九啊*D Ka8_7C
做得好好啊L{ X,l:}'[J8F[
其实個個都做得晤錯啊

achan87 發表於 2007-3-7 01:02 PM

can I choose 智叔?

Aivn 發表於 2007-3-7 02:43 PM

[quote]Originally posted by [i]achan87[/i] at 2007-3-7 01:02 PM:;] O8wN `5F
can I choose 智叔? [/quote]
's/fiv |^`S/j G%Cl.q+^
只係十兄弟中揀~:agree:

iknow 發表於 2007-3-7 08:42 PM

大口九真人個口都好大下=口=6^)Jq:EbKj#ZJ2uC
好正lor佢...

ASPP 發表於 2007-3-7 09:42 PM

我反而覺得智叔做得唔錯
G$k5j5_ q-IhX2A 大帥果種黑人憎gei性格表達無違I||Fp%KJ*X{A.S/s
過多幾集大帥會節墮
2|1Cb$FB 到時仲好睇 !!!

幸運草 發表於 2007-3-7 11:22 PM

我投大口九
~D ]\$q0_%WW 一來個口真係大8Jt!OD qK QIa
二來做得都唔錯

卡娃兒 發表於 2007-3-9 12:40 PM

千里眼~"可能戲份比較多既關係

darkhunter 發表於 2007-3-9 02:10 PM

[quote]Originally posted by [i]jimjim12[/i] at 2007-3-7 04:55 AM:
4UUrO%skp 阿六都幾好吖,雖然唔靚仔!
/j)n0RN%hCn 我反而唔中意大帥,阿智叔特登扮惡人把声好格硬黎,W IE TJ,rh,X
我覺得搵錯角色!! [/quote] L)Wn [^ D

Lim"y%n y K 反而覺得佢做得好好....
&SrW_ZbA 忠奸分明....
-ES6OSsk 面口轉得好5.....m1uM7a9QNW A
at least 佢忠個時個面口...真係比佢感動到啵

vv1668vv 發表於 2007-3-9 02:52 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-3-7 21:42:
4F [ wAmWkK!I;N[ 我反而覺得智叔做得唔錯
Z$mS/wH(Zx ^#U C5@0D 大帥果種黑人憎gei性格表達無違
*T"E(^!z"^.S"x:vEXu 過多幾集大帥會節墮[ v-?!{m hRy#b
到時仲好睇 !!! [/quote]Q?Y!\$?@i'De
!Xq9XDxk;]x

;@@E/iq,k| 100% :agree:-O2B8J)T r
好 LIKE 智叔 既 演員 道德 同埋 專業

mayi 發表於 2007-3-10 10:29 AM

请问郭可盈出演的角色是什么人?我没看过这个剧

dennis0330 發表於 2007-3-10 04:42 PM

我個人認為阿八做得較為低B- -

wer 發表於 2007-3-11 10:31 AM

十個都唔好:nogood:

montella169 發表於 2007-3-11 06:14 PM

講英文果個最好~~~

ASPP 發表於 2007-3-12 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]dennis0330[/i] at 2007-3-10 04:42 PM:%pY AD@0I#{N{
我個人認為阿八做得較為低B- - [/quote]&xIE X-q'P[t
Br lh'di`+c/f*z
果個亞八好似係TVB做左好多年

MONKAM 發表於 2007-3-12 02:53 AM

[quote]Originally posted by [i]卡娃兒[/i] at 2007-3-9 12:40 PM:&t0? ]8VY I _ Ci
千里眼~"可能戲份比較多既關係 [/quote]M y6y.j)HN)V F
我同意你既講法,可能成日見到佢,偏向佢~

pythagoras 發表於 2007-3-12 07:17 PM

大口九...真係好大個口

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.