娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hoho2651 發表於 2007-3-8 09:30 PM

今日同真光中學壘球隊打友誼賽

我想問依度有冇人係真光中學壘球隊呀

wer 發表於 2007-3-8 10:26 PM

[quote]Originally posted by [i]hoho2651[/i] at 2007-3-8 21:30:
N3U R+h.Yyz^$|M 我想問依度有冇人係真光中學壘球隊呀 [/quote]
x8SCd E;hQ where

hoho2651 發表於 2007-3-8 11:57 PM

天光道果個場

magic 發表於 2007-3-9 04:30 PM

[quote]Originally posted by [i]hoho2651[/i] at 2007-3-8 09:30 PM:
:d9d9k|;dxv 我想問依度有冇人係真光中學壘球隊呀 [/quote]e7V My4L+F,F;b
:lol::lol:????????

MONKAM 發表於 2007-3-12 03:16 AM

你真係眾里尋他喎

itkenchau 發表於 2007-8-9 11:19 AM

亞皆老街球場?

lv123 發表於 2007-8-11 02:05 PM

真光是否女校來?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.