娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2007-3-9 11:47 AM

廣府話,為何定要寫「重係」非「仲係」??

[[轉貼博文]]
W'M+y"i g(GY)Q
? x]YUbd [color=Red]廣府話,為何定要寫「重係」非「仲係」??[/color]
IW2t-A"L)N@:L 1Rt2i'O-J!sI
1...因為「仲」是同音白字之誤+H2YaC4_x4h
L#QOf(x kD_g0a
2...而「重」是第二次〔或以上〕之意,所以「重係咁??」〔此時重要讀仲音〕,即非止一次如是也〔雙重、重複〕,甚至外省人看,亦可以憑字面而猜到點點意思...但如用仲..就一定猜不到了.....〔不能說此是香港字也〕
s2DJ/n)\/PK3j S)ao@|JIN!k
此字..蘋果日報 幾乎版版都有用、有錯...連廣府話都寫錯,死未??2t"f*ZcWr jx!~%n
Lax&}I
余童年時讀報..甚少人此字會寫錯
6K W$S8y*|bO 1~aWrb"DX Cp]
後來八卦書留行...錯白字亦越來越多..冇法子...
W:M~-R)B)Lw#tBb
,[(\ v*?1j(Z6P[ 又按,此非生僻的古字.....不是[color=Red]因繁用替[/color]的[color=Red]新用字[/color]..沒理由改寫為[color=Red]仲[/color]也..!I jLmA7t i9f
B [,a5[?6rf
[[i] Last edited by magic on 2007-3-9 at 11:48 AM [/i]]

samsam24 發表於 2007-3-9 12:42 PM

"後來八卦書[color=Red]留行[/color]...錯白字亦越來越多..冇法子..." ^5z%aOr|8}T

+I(Ecm'^g0u/d 請問是"流行"還是"留行"??

pigcat 發表於 2007-3-9 03:35 PM

不嬲都寫仲係

magic 發表於 2007-3-9 03:49 PM

[quote]Originally posted by [i]samsam24[/i] at 2007-3-9 12:42 PM:I"N h&h7I[;ia-v
"後來八卦書[color=Red]留行[/color]...錯白字亦越來越多..冇法子..."
^ O{2_pm Dpk(vM
2k9Q;a"gF9OBK uG 請問是"流行"還是"留行"?? [/quote]是流行...你對..:D

magic 發表於 2007-3-9 03:52 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-3-9 03:35 PM: ^kX.V5CR'x_
不嬲都寫仲係 [/quote]a&@ pg(|+H+C
...重係..似對些..:D

luilung 發表於 2007-3-12 01:36 AM

我打字打慣"仲係"=.= e.H.j.P0\)Q0Z h$c
"重係"好怪

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.