[轉]你認唔認罪?
假設你和我犯了法,一起被收在監裡,根據我們的律師: Hct'?N0g%CL/X如果我們一個人認罪一個人不認罪,認罪的那個便會獲得釋放,不認罪的就會被判監十年。 tjjV(?h*j
如果我們都認罪,每人都會囚七年。 Y9A^)T7e!~(`x7x!_%]
如果我們都不認罪,就只會被判半年監。 6m5[v D[-|Vw~t:z
LQ#f.^!u6d
假設我們兩人都十分精明,亦覺得徒刑越短越好。現在,我和你被分開,無法溝通,各自要決定是否認罪。 !x GwE `W Yf
我不知道你是否會認罪。不過若你認罪,我也應該認罪,因為這樣便只會判監七年而非十年。如果你不認罪,我更應認罪,因為這樣我便會獲得釋放。所以無論如何我都應該認罪。 但若你也這樣推論,最後決定認罪,我們便要被判囚七年了。這比起兩人都不認罪,判半年監,實在差得多了。何以理性的推論,引至這樣的後果呢? 好矛貭的問題,不過認罪與不認罪都係判七年或十年,6X.p)_Sc-\/Z W
分別唔大,不如搏你我都唔認罪好過~~~唔認罪;) this is the famous ' prisoners' dilemma ' in game theory.yr%Fv8v
'h(Z+fx-VCL bVK
A very useful economic theory indeed.:dev: 唔認罪
因為我覺得另外果個未必會認罪 數學差,只能用簡單的期望值去諗$nV3],tg'Li0{ w
我認佢唔認:我坐0年
我認佢認:我坐7年1]zN,d1h:H}
我唔認佢認:我坐10年Ts iGw&c3x|6E
我唔記佢唔認:我坐0.5年
而以上各個情況機率都是1/4v;X2k!Z&b:w5U%AW
所以在這種情況下的期望值是35/8=4.375年
由於想坐監坐得越少越好,所以應該該選唔認罪
當然,你同我講,人地可能認罪玩死你,咁都無辦法,因為呢個係機率問題9|)hXSN,pc:ph@
你也可以說,對方如果想到這個,佢一定揀唔認,咁你認左就即走(陰謀 XD)
但如果對方有著同你一樣的陰謀,咁就大家攬住一齊坐~
t:b.KE!s9O N j)f
這個當然要看對方是個怎樣的人啦~
[[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-10 at 07:08 AM [/i]] 無論有冇做過, 老死都唔認 竟然兩人都一樣聰明,答案應該會一樣,
而且大家都想徒刑越短越好,所以應該選認罪優先(最低為坐都唔洗坐)XF&X6n^
如果選不認罪,別人選認罪,得自己坐監10年,咁就自己低死,7` ~1K1UD)C
如果選認罪,人地選認罪,最多就一起坐7年,有人陪葬,大家都咁9,
如果選認罪,人地不認罪,就自己happy okUd'MD1f
但大家都咁精明,所以大家都認罪,5{0k*YT1`0nbm5H
跟住大家就一起坐7年:P8V6D;M1r"\J8H9|
用機會率來計也是應該選認罪,5~$]'C esUF U
選認罪---1/2唔屎坐監
1/2坐7年
不認罪---1/2坐半年
1/2坐10年|@;SoX e*W
咁樣睇就緊係選認罪啦,
但大家一樣咁醒,就一起坐7年:clap:Q4L @T#\-] qK
$M(?%k%q Ld)`%xs M
大家一起選不認罪?大家都坐半年?
世途險惡,邊有咁便宜,忠忠直直,終需乞食呀:naughty:
"V@z ^,@
[[i] Last edited by qqwqqwqqw1 on 2007-3-10 at 01:05 PM [/i]] 應該無好橋想到對方想什麼吧 [quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-10 05:45:+k? I'b,V r
數學差,只能用簡單的期望值去諗T4OH{&JFv sRJ|
我認... [/quote]0C^2l P,]8j
8H&HZ`5?/{4M3L$l
好像算漏回報率.............. [quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-10 05:45 AM:Za5^Y0Z}
當然,你同我講,人地可能認罪玩死你,咁都無辦法,因為呢個係機率問題
9y`5Ao'N0D)d
你也可以說,對方如果想到這個,佢一定揀唔認,咁你認左就即走(陰謀 XD)
但如果對方有著同你一樣的陰謀,咁就大家攬住一齊坐~ D&ir?:~3s
這個當然要看對方是個怎樣的人啦~o!IM*b/| rl
[/quote]y.Y1Ox.mR S2z|`(s
人地可能認罪玩死我???
仲咩要咁諗人?:D人地唔認要坐十年架?:giveup:
你也可以說,對方如果想到這個,佢一定揀唔認???6DF)dE2m/oCFj
想到這個對方還唔認:confused:佢應該諗到你認佢下場掛
你認佢唔認,結果佢坐十年,認反而少三年5A.c!u)Ny,h*_f
大家唔認,要坐半年,你唔認佢認,佢即走'Og1t*cs&]9j-Q
明白嗎?;)
你認為大家都以個人利益行先會選那個?
明顯認係著數d:dev:(但同時大家都想到這點,結果大家就會掉到一個"困境" )jA.RY.m`
`Vd%}{,Y7o^FYu
其實唔使諗咁複雜