娛樂滿紛 26FUN's Archiver

發表於 2007-3-10 01:28 AM

[轉]你認唔認罪?

假設你和我犯了法,一起被收在監裡,根據我們的律師: Hct'?N0g%CL/X

p;Y+H0f${}wU0Qn1[
#i.C[)X;LA6P*['P 如果我們一個人認罪一個人不認罪,認罪的那個便會獲得釋放,不認罪的就會被判監十年。 tjj V(?h*j
如果我們都認罪,每人都會囚七年。 Y9A ^)T7e!~(`x7x!_%]
如果我們都不認罪,就只會被判半年監。 6m5[v D[-|Vw~t:z

(c9OW8CH \&]J a LQ#f.^!u6d
假設我們兩人都十分精明,亦覺得徒刑越短越好。現在,我和你被分開,無法溝通,各自要決定是否認罪。 !xGwE`W Yf
我不知道你是否會認罪。不過若你認罪,我也應該認罪,因為這樣便只會判監七年而非十年。如果你不認罪,我更應認罪,因為這樣我便會獲得釋放。所以無論如何我都應該認罪。 但若你也這樣推論,最後決定認罪,我們便要被判囚七年了。這比起兩人都不認罪,判半年監,實在差得多了。何以理性的推論,引至這樣的後果呢?

jimjim12 發表於 2007-3-10 01:58 AM

好矛貭的問題,不過認罪與不認罪都係判七年或十年,6X.p)_Sc-\/Z W
分別唔大,不如搏你我都唔認罪好過~~~唔認罪;)

ronja 發表於 2007-3-10 02:26 AM

this is the famous ' prisoners' dilemma '  in game theory.yr%Fv8v
'h(Z+fx-VCL b VK
A very useful economic theory indeed.:dev:

jiansiming 發表於 2007-3-10 05:30 AM

唔認罪
L#oN!y*LX s 因為我覺得另外果個未必會認罪

sakura310 發表於 2007-3-10 05:45 AM

數學差,只能用簡單的期望值去諗$nV3],tg'Li0{ w
我認佢唔認:我坐0年
#[ \.["hs:cl4} 我認佢認:我坐7年1]zN,d1h:H}
我唔認佢認:我坐10年 Ts iGw&c3x|6E
我唔記佢唔認:我坐0.5年
V/i}-b*l
P~Ju/C"}!Tt6dD 而以上各個情況機率都是1/4v;X2k!Z&b:w5U%AW
所以在這種情況下的期望值是35/8=4.375年
B'Ub,o4eq&v 由於想坐監坐得越少越好,所以應該該選唔認罪
%c$C3|6vL
/we.{+F!|9G*b 當然,你同我講,人地可能認罪玩死你,咁都無辦法,因為呢個係機率問題9|)hXSN,pc:ph@

5CA*a(VLyO/F 你也可以說,對方如果想到這個,佢一定揀唔認,咁你認左就即走(陰謀 XD)
v6z!Y$X?5oF8bE
0sM%j.u } 但如果對方有著同你一樣的陰謀,咁就大家攬住一齊坐~
jq%x)C Pf t:b.KE!s9O Nj)f
這個當然要看對方是個怎樣的人啦~
6K2H4h.X3\
L!W\:O4sI6M [[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-10 at 07:08 AM [/i]]

beingkilled 發表於 2007-3-10 10:05 AM

無論有冇做過, 老死都唔認

qqwqqwqqw1 發表於 2007-3-10 12:51 PM

竟然兩人都一樣聰明,答案應該會一樣,
uX!`*JB:a 而且大家都想徒刑越短越好,所以應該選認罪優先(最低為坐都唔洗坐)XF&X6n ^
如果選不認罪,別人選認罪,得自己坐監10年,咁就自己低死,7` ~1K1UD)C
如果選認罪,人地選認罪,最多就一起坐7年,有人陪葬,大家都咁9,
rv8j&S[ 如果選認罪,人地不認罪,就自己happy ok Ud'MD1f
但大家都咁精明,所以大家都認罪,5{0k*YT1`0nbm5H
跟住大家就一起坐7年:P8V6D;M1r"\J8H9|

&H X-m[9Us*U/M J{ 用機會率來計也是應該選認罪,5~$]'C es UFU
選認罪---1/2唔屎坐監
5Fd? upXe}             1/2坐7年
,XB B\L;H:~ C 不認罪---1/2坐半年
.IALU;`w+qng`(?e"BA             1/2坐10年|@;SoX e*W
咁樣睇就緊係選認罪啦,
-V G \q]b 但大家一樣咁醒,就一起坐7年:clap:Q4L @T#\-] qK
$M(?%k%q Ld)`%xs M
大家一起選不認罪?大家都坐半年?
$n-^[ _ \5o 世途險惡,邊有咁便宜,忠忠直直,終需乞食呀:naughty:
b3Q(C6a$OS "V@z ^,@
[[i] Last edited by qqwqqwqqw1 on 2007-3-10 at 01:05 PM [/i]]

大優勢 發表於 2007-3-11 01:25 AM

應該無好橋想到對方想什麼吧

guswan 發表於 2007-3-11 02:34 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-10 05:45:+k? I'b,V r
數學差,只能用簡單的期望值去諗T4OH{&JFv sRJ|
我認... [/quote]0C^2l P,]8j
8H&HZ`5?/{4M3L$l
好像算漏回報率..............

發表於 2007-3-11 09:39 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-10 05:45 AM:Z a5^Y0Z}
當然,你同我講,人地可能認罪玩死你,咁都無辦法,因為呢個係機率問題
g&KGWB;d 9y`5Ao'N0D)d
你也可以說,對方如果想到這個,佢一定揀唔認,咁你認左就即走(陰謀 XD)
{|'G]n
1u#}:wo q!? 但如果對方有著同你一樣的陰謀,咁就大家攬住一齊坐~ D&ir?:~3s

GTZ voW 這個當然要看對方是個怎樣的人啦~o!IM*b/| rl
[/quote]y.Y1Ox.mR S2z|`(s
人地可能認罪玩死我???
k ?6lB#H9p|aoG/x 仲咩要咁諗人?:D人地唔認要坐十年架?:giveup:
E;X^$^+r q H
iMl%@+g| 你也可以說,對方如果想到這個,佢一定揀唔認???6DF)dE2m/oCFj
想到這個對方還唔認:confused:佢應該諗到你認佢下場掛
9y+M]2LfI`:c#h 你認佢唔認,結果佢坐十年,認反而少三年5A.c!u)Ny,h*_f
大家唔認,要坐半年,你唔認佢認,佢即走'Og1t*cs&]9j-Q
明白嗎?;)
w2uAj:y 你認為大家都以個人利益行先會選那個?
+W%^3[g2{S3z 明顯認係著數d:dev:(但同時大家都想到這點,結果大家就會掉到一個"困境" )jA.RY.m`
` Vd%}{,Y7o^FYu

K`1TkMP!T1M 其實唔使諗咁複雜Sy+]8V\!s R Z+Z
:kiss:
.UVK c)w,Y W'x q$\:vR_;T"LW4V
[[i] Last edited by 奇 on 2007-3-11 at 09:50 PM [/i]]

*零* 發表於 2007-3-13 07:47 PM

唔認罪啦!!!!

發表於 2007-3-13 08:35 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-3-11 09:39 PM:
[:O&F|8CZ M
}5]d~:|qQi (但同時大家都想到這點,結果大家就會掉到一個"困境" ) [/quote]7l_/? E@J j:Kmz
囚徒困境
9TAj6V zY8n [url]http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E5%9B%9A%E5%BE%92%E5%9B%B0%E5%A2%83%E6%82%96%E8%AE%BA&variant=zh-tw[/url]

MONKAM 發表於 2007-3-14 03:36 PM

點解次次都出d咁q難既問題~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.