[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-3-14 08:13 PM:wP7fM9|+u
p(l'|
Fr-I r
離家出走 衛蘭
見到心目中既女神自己一個人係你面前行街會點? [/quote]m9?_F"A&f$Q4{
ouG6V
wc[Z
你的名字我的姓氏-張學友
如果你聽日結婚,但係新娘跟佬走左~你會?
取消資格 - 陳小春
如果你一日比人問候娘親十次以上~你會?
我真的受傷了--張學友
搞野個陣最想係點?
[quote]Originally posted by [i]yip1125[/i] at 2007-3-14 08:42 PM: c/g,pV6N?q
我真的受傷了--張學友
搞野個陣最想係點? [/quote]I4W n}&?
前進呀gulliver boy - 安德尊pvux)gvY
搞完野之後有咩感覺?
[quote]Originally posted by [i]gackut[/i] at 2007-3-14 08:46 PM:
前進呀gulliver boy - 安德尊c5?l VTd8D
搞完野之後有咩感覺? [/quote]
日日是好日 鍾鎮濤
如果有得搞野個陣你突然無左咁既能力 咁你會點
(ps.估唔到gackut兄都識依首歌 哈哈)
[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-3-14 08:51 PM:
y*e}#u&O|
/LKF^q(F
gf
日日是好日 鍾鎮濤
如果有得搞野個陣你突然無左咁既能力 咁你會點
(ps.估唔到gackut兄都識依首歌 哈哈) [/quote]O/R+BVn Y(_#sW
I)mF"R ]k4cM
我有今日-側田0|(v'k6JTF
(A5ax
Ak.sV9P
H
e
到你有番性能力o個陣,點知個女仔走左,仲要寫低張字條5r(C4Q!yYUL#g3T
#P(Gm'q2~2wP
廢物~你會?
耿耿於懷 麥浚龍