娛樂滿紛 26FUN's Archiver

蕃薯 發表於 2007-3-14 08:30 PM

[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-3-14 08:13 PM:wP7fM9|+u
p(l'| Fr-Ir

Q6CK&@2x,KG(E+mK 離家出走  衛蘭
'P'P'D'R[:^&S9]2a#{ 見到心目中既女神自己一個人係你面前行街會點? [/quote] m9?_F"A&f$Q4{
ou G6V wc[Z
你的名字我的姓氏-張學友
'w Cu8oT:H
U.U CfFMN%DX6B b 如果你聽日結婚,但係新娘跟佬走左~你會?

gackut 發表於 2007-3-14 08:32 PM

取消資格 - 陳小春
MlYBI2N$_[.u 如果你一日比人問候娘親十次以上~你會?

yip1125 發表於 2007-3-14 08:42 PM

我真的受傷了--張學友
P5Vy }c2K 搞野個陣最想係點?

gackut 發表於 2007-3-14 08:46 PM

[quote]Originally posted by [i]yip1125[/i] at 2007-3-14 08:42 PM: c/g,pV6N?q
我真的受傷了--張學友
?*x@fp 搞野個陣最想係點? [/quote]I4W n}&?
前進呀gulliver boy - 安德尊pvux)gvY
搞完野之後有咩感覺?

sky308 發表於 2007-3-14 08:51 PM

[quote]Originally posted by [i]gackut[/i] at 2007-3-14 08:46 PM:
yr-[$VVU-BC ?
;ER'v p)i'PX8BOm 前進呀gulliver boy - 安德尊c5?lVTd8D
搞完野之後有咩感覺? [/quote]
z'K1_ Zgx Vn
%YggH8f/E,fA 日日是好日 鍾鎮濤
7E3X4X^l},q&~Sr A 如果有得搞野個陣你突然無左咁既能力 咁你會點
bq"M(G\I9cC (ps.估唔到gackut兄都識依首歌 哈哈)

蕃薯 發表於 2007-3-14 09:22 PM

[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-3-14 08:51 PM:
@s/i$W.J?tqM!?U y*e}#u&O|
/LKF ^q(F gf
日日是好日 鍾鎮濤
3?eW(p;M;P1a7sh8i6L 如果有得搞野個陣你突然無左咁既能力 咁你會點
5Fo/n6n/?4R3Cse%]9K (ps.估唔到gackut兄都識依首歌 哈哈) [/quote]O/R+BVn Y(_#sW
I)mF"R]k4cM
我有今日-側田0|(v'k6JTF
(A5ax Ak.sV9P H e
到你有番性能力o個陣,點知個女仔走左,仲要寫低張字條5r(C4Q!yYUL#g3T
#P(Gm'q2~2wP
廢物~你會?

sky308 發表於 2007-3-14 09:24 PM

耿耿於懷 麥浚龍T ^.H;~!K0z*o

+\3n N*F8rh!z.[ 如果之後比你見番個女仔又會點?

蕃薯 發表於 2007-3-14 09:27 PM

[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-3-14 09:24 PM:
[t wjb0^ 耿耿於懷 麥浚龍
n)I+WK0p @4RB,K
Z^[6ITS(` 如果之後比你見番個女仔又會點? [/quote]
G]*^;x#NO)X9|'d&E
ln5Rg da8_ d 黃貫中 - 逃 t$Y-F#w9iDK:w#w
#dC:Vd/P^?1C-P_&m
點知佢仲追住你~你會?

sky308 發表於 2007-3-14 09:29 PM

一生何求 古巨基~"}.B0xwq[:y
點知佢係一腳踏兩船B(a_)E(y:z8VB4[ rE
你知道左會點?

蕃薯 發表於 2007-3-14 09:39 PM

[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-3-14 09:29 PM:4}2aN:@iH Y
一生何求 古巨基
4j9F-](D)DJ c 點知佢係一腳踏兩船
]n'GEwi7}G 你知道左會點? [/quote]
2W3f} @ h#Ke0~I$k!K 9EJ&NZ]%a%D!kZz
盧巧音~好心分手
%gK ] ^EQ
pkF/`)x p` 點知佢拉你去搞o野
jn2L$Z A:p!iZ5qO u zBm4W
你會?

sky308 發表於 2007-3-14 09:41 PM

重複犯錯 古巨基
7L L z}v\ 如果佢話比你知佢係有暗病既...你...

大優勢 發表於 2007-3-14 09:45 PM

我的生存之道        楊千嬅
D;] a!J&qc                                                                                             
C2nbOLX2r mN+a3M                                                                                             
*s.H*^Y%V^ z2g1T0H\ 行行下街要去大但無厠所,你會

sky308 發表於 2007-3-14 09:47 PM

臭男人 謝安琪
#gMlT;Lh 賴左會點?!

大優勢 發表於 2007-3-14 09:51 PM

想和你去吹吹風 張學友-,J&KFE3i+n

o S;ao-p 俾你現任女友見到會點呢????

sky308 發表於 2007-3-14 09:59 PM

Mad U So 張繼聰
2|G6}}M.[
vx']-_R0ex 如果佢為左依件事要同你分手....你會點?

大優勢 發表於 2007-3-14 10:12 PM

- 手放開             李聖傑           (好好聽的)
e{ Kk1jc B L1D9{ sq6i2z_q:g
佢唔俾番啲野你, 你會點做呀?/

littlenic 發表於 2007-3-14 10:19 PM

讓一切隨風 - B哥
NgH3OCKjZ
%H9V,f"Ald9e#h di-? 係街撞到佢同佢男朋友,咁你又會點?

sky308 發表於 2007-3-14 10:19 PM

滾 梁漢文 楊千嬅c9E:d4hev
如果比你揀留一樣你地之間既野你會揀乜

gackut 發表於 2007-3-14 11:12 PM

[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-3-14 10:19 PM:N$^5L)}p wKC |
滾 梁漢文 楊千嬅
yof(b-eD7k 如果比你揀留一樣你地之間既野你會揀乜 [/quote]
kmq V,Cfs 就是愛 - jolin^-hFE!Y'L'C&t
如果隔左3年後見番你曾經最愛既ex...你會同佢講d咩?

sky308 發表於 2007-3-14 11:14 PM

不要離我太遠 鄧麗欣XO-L|5y}8cN
如果比你同你好鍾意既人一齊 但你要犠牲一樣野 你會揀咩

頁: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.