娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2007-3-14 11:48 PM

[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at  11:14 PM:
V Z:y n&qZ#^ 不要離我太遠 鄧麗欣9oP$t] h iu#@ED;^
如果比你同你好鍾意既人一齊 但你要犠牲一樣野 你會揀咩 [/quote]
7Q oeY[0MtI 左鄰右里 ------ alan ,克勤
(D]9_"B2VM4d 如果有個美女同你搞野,搞到興致勃勃時至知佢係人妖,你會如何?

ronja 發表於 2007-3-14 11:54 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-3-14 23:48:
+xUF4Ha
:aE K!dL0i3} 左鄰右里 ------ alan ,克勤
E1[QF*q8Uc_M 如果有個美女同你搞野,搞到興致勃勃時至知佢係人妖,你會如何? [/quote] x~7x WtS-z

E$S:{ BZ8Q ]Gp.Dg*dq^j$UCW
教我如何不愛他------許志安,葉德嫻$L!A \6[/Xp

k]aY;n%w,P X%o9D2yIbNMG|t
個人妖要掟煲費,你會比乜嘢佢??

sky308 發表於 2007-3-14 11:58 PM

我的日記 朱薰
)y(`Ts ?n 如果發覺佢係你以前同學 你會覺得點?

ronja 發表於 2007-3-15 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-3-14 23:58:
A0Y9fWld:w1B:H 我的日記 朱薰
0Q;xpr[h3p7P\"j 如果發覺佢係你以前同學 你會覺得點? [/quote]0VC%F2Xe^'M~'m@6E

.b~2I!z6D1x7~ 相愛很難-------梅艶芳,張學友
0m(aD!woOy7Q2M@t g HP b0MH rwx
(b;wY.N6En?/q Z
人妖唔要日記要錢....點算?

sky308 發表於 2007-3-15 12:21 AM

一枚銅錢 江淑娜
J#W8W&dDG}!]Hj;N 收到銅錢後佢大叫強姦 你第一個反應會點

ronja 發表於 2007-3-15 12:41 AM

[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-3-15 00:21:
z;[ACOTc!AT 一枚銅錢 江淑娜/nrQk9S^s
收到銅錢後佢大叫強姦 你第一個反應會點 [/quote]
U8wM-N8~vtV 0hQ*C2C.A+l~z@y
一場遊戲一塲夢---------王傑
)AhX\2BoP0JQ:P M%K bq{.s]

:L+x6[9mA
G!m-a0p Qj 差人嚟到幫你扣上手扣,响架警車度你諗乜??

lookityourself 發表於 2007-3-15 04:24 AM

[quote]Originally posted by [i]ronja[/i] at 2007-3-15 12:41 AM:iw^.ro$B1P
-l!j)A7bNK!O

/f&v%d(otI(Hv"RqO7ILO 一場遊戲一塲夢---------王傑
d9pV7^Cx?g)D
WD/zqS#{/F )HD1V/Bx/JED E.~0w

qco2l2[ 差人嚟到幫你扣上手扣,响架警車度你諗乜?? [/quote]
2[ ZZ1G/` l#o}4K 不聰明 --- Ping Pung`O3e!ZC^8}
p$wN]:aQL
去到差館見到有個勁索o既madam比人輪緊,你會?

jimjim12 發表於 2007-3-15 05:17 AM

眼紅紅 ------  Twins
F"K$ebX9N h%mA$S4[lY
個madam比人輪完之後走去你嗰度重咩??

ronja 發表於 2007-3-15 04:32 PM

[quote]Originally posted by [i]jimjim12[/i] at 2007-3-15 05:17:
*_~x+m6z#S3UI"s 眼紅紅 ------  Twins
zjR _"f!`g r)j }8P}*X(bN-P
個madam比人輪完之後走去你嗰度重咩?? [/quote]n*E*K!Q6a?

nL!g-o.U%I+OQx2D Z N\5GV0I#`
等你等到我心痛------張學友
R/r L0QA\
T6z t.zkMEI@E &a-vd(J#E6V
/Qd8ZV` nHl
你同madam結咗婚,點知六個月之後佢生咗個BB,你覺得..........

littlenic 發表於 2007-3-15 05:26 PM

無須擔心 - 劉德華
eh{&V6o/o9x
]6v@j1] 個BB一出世就識叫爸爸,你覺得...

MONKAM 發表於 2007-3-15 06:03 PM

[quote]Originally posted by [i]littlenic[/i] at 2007-3-15 05:26 PM:[.{-rYJ%Sc`
無須擔心 - 劉德華~:d&k8L\ mufO

GZ.t#R(_ 個BB一出世就識叫爸爸,你覺得... [/quote]je:O'm JMf'F
.~T8OH~3e6L5?By
優客利林 - 認錯 :eek:V,s-s#_;V~*] ^1W
BB一世都唔叫爸爸...你會...

sky308 發表於 2007-3-15 07:03 PM

感動 側田\H;w@"QX%}BF
bb叫完爸爸 一拳打落你到仲打到爆江...原來係大力三...你會點

yip1125 發表於 2007-3-15 07:08 PM

啞忍 ---- Sky;emQT5oeG
升唔到班會點?

sky308 發表於 2007-3-15 07:11 PM

大喊包 關楚耀
s"[|do ~*@ 夜晚隔離屋係到嘈 你會做乜

BBNN 發表於 2007-3-15 07:18 PM

心亂如麻 - 衛蘭
"}!g(~:YvKt(g*n 如果有一日你飛到上天,有咩感覺?

sky308 發表於 2007-3-15 07:21 PM

[quote]Originally posted by [i]BBNN[/i] at 2007-3-15 07:18 PM:AgId6\RU
心亂如麻 - 衛蘭
rtS:a n/{ l 如果有一日你飛到上天,有咩感覺? [/quote]
Fg Tj!H ,UA"b5NL?.G:\
恢復自由 劉浩龍*Ym0` c aA AnT&K
o;Qy$ES:Vw
如果可以上太空 你有咩感覺?

BBNN 發表於 2007-3-15 07:28 PM

踎低噴飯 - 林海峰:DC F;vz }J \)b
你銀包而家有幾多錢?

lookityourself 發表於 2007-3-15 07:30 PM

[quote]Originally posted by [i]BBNN[/i] at 2007-3-15 07:28 PM:
V'I$ceM yB 踎低噴飯 - 林海峰:D
w8Si]n9{!q 你銀包而家有幾多錢? [/quote]
B6W'\3q5[;v } 1+1 --- 胡杏兒
U-yJL^XDrU 你o既酒量如何?

BBNN 發表於 2007-3-15 07:32 PM

[quote]Originally posted by [i]lookityourself[/i] at 2007-3-15 07:30 PM:I'nd:@*l {}!e

Vl$@;g4n(u p)ZKU 1+1 --- 胡杏兒y@cmF9O+{
你o既酒量如何? [/quote]
8JQ V |:g*C 狠 - 鄭希怡
H0KyY'VGi g2Pp 你係男定女?

sky308 發表於 2007-3-15 07:34 PM

[quote]Originally posted by [i]BBNN[/i] at 2007-3-15 07:32 PM:^bik_h'?#F

"T!B B(xzh i1t9w5~ 狠 - 鄭希怡
J'd R\P` RH 你係男定女? [/quote]
d\A u0]W a @-h #~+{$z:w8C
雌雄同體 麥浚龍
"|3L7qZ q qX;S 成為你鍾意既人要有咩條件?

頁: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.