[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 11:14 PM:
不要離我太遠 鄧麗欣9oP$t] h
iu#@ED;^
如果比你同你好鍾意既人一齊 但你要犠牲一樣野 你會揀咩 [/quote]
左鄰右里 ------ alan ,克勤
如果有個美女同你搞野,搞到興致勃勃時至知佢係人妖,你會如何?
[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-3-14 23:48:
左鄰右里 ------ alan ,克勤
如果有個美女同你搞野,搞到興致勃勃時至知佢係人妖,你會如何? [/quote]x~7xWtS-z
]Gp.Dg*dq^j$UCW
教我如何不愛他------許志安,葉德嫻$L!A
\6[/Xp
X%o9D2yIbNMG|t
個人妖要掟煲費,你會比乜嘢佢??
我的日記 朱薰
如果發覺佢係你以前同學 你會覺得點?
[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-3-14 23:58:
我的日記 朱薰
如果發覺佢係你以前同學 你會覺得點? [/quote]0VC%F2Xe^'M~'m @6E
相愛很難-------梅艶芳,張學友
HPb0MH rw x
(b;wY.N6En?/q Z
人妖唔要日記要錢....點算?
一枚銅錢 江淑娜
收到銅錢後佢大叫強姦 你第一個反應會點
[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-3-15 00:21:
一枚銅錢 江淑娜/nrQk9S^s
收到銅錢後佢大叫強姦 你第一個反應會點 [/quote]
0hQ*C2C.A+l~z@y
一場遊戲一塲夢---------王傑
M%K bq{.s]
差人嚟到幫你扣上手扣,响架警車度你諗乜??
[quote]Originally posted by [i]ronja[/i] at 2007-3-15 12:41 AM:iw^.ro$B1P
-l!j)A7bNK!O
一場遊戲一塲夢---------王傑
)HD1V/Bx/JED
E.~0w
差人嚟到幫你扣上手扣,响架警車度你諗乜?? [/quote]
不聰明 --- Ping Pung`O3e!ZC ^8}
p$wN]:aQL
去到差館見到有個勁索o既madam比人輪緊,你會?
眼紅紅 ------ Twins
h%mA$S4[lY
個madam比人輪完之後走去你嗰度重咩??
[quote]Originally posted by [i]jimjim12[/i] at 2007-3-15 05:17:
眼紅紅 ------ Twins
r)j }8P}*X(bN-P
個madam比人輪完之後走去你嗰度重咩?? [/quote]n*E*K!Q6a?
N\5GV0I#`
等你等到我心痛------張學友
&a-vd(J#E6V
/Qd8ZV` nHl
你同madam結咗婚,點知六個月之後佢生咗個BB,你覺得..........
無須擔心 - 劉德華
個BB一出世就識叫爸爸,你覺得...
[quote]Originally posted by [i]littlenic[/i] at 2007-3-15 05:26 PM:[.{-rYJ%Sc`
無須擔心 - 劉德華~:d&k8L\ mufO
個BB一出世就識叫爸爸,你覺得... [/quote]je:O'm JMf'F
.~T8OH~3e6L5?By
優客利林 - 認錯 :eek:V,s-s#_;V~*]
^1W
BB一世都唔叫爸爸...你會...
感動 側田\H;w@"QX%}BF
bb叫完爸爸 一拳打落你到仲打到爆江...原來係大力三...你會點
啞忍 ---- Sky;emQT5oeG
升唔到班會點?
大喊包 關楚耀
夜晚隔離屋係到嘈 你會做乜
心亂如麻 - 衛蘭
如果有一日你飛到上天,有咩感覺?
[quote]Originally posted by [i]BBNN[/i] at 2007-3-15 07:18 PM:AgId6\RU
心亂如麻 - 衛蘭
如果有一日你飛到上天,有咩感覺? [/quote]
,UA"b5NL?.G:\
恢復自由 劉浩龍*Ym0`
c
aA
AnT&K
o;Qy$ES:Vw
如果可以上太空 你有咩感覺?
踎低噴飯 - 林海峰:DC
F;vz }J \)b
你銀包而家有幾多錢?
[quote]Originally posted by [i]BBNN[/i] at 2007-3-15 07:28 PM:
踎低噴飯 - 林海峰:D