娛樂滿紛 26FUN's Archiver

m7L 發表於 2007-3-11 01:54 AM

到處留情 - 張信哲 r X:`3~'\!o
聽日無啦啦變億萬富豪你會點?

sky308 發表於 2007-3-11 02:24 AM

八十塊環遊世界 - Twinss1CLR*p,PU4{z7^
今晚想食乜?

newman2005 發表於 2007-3-11 03:04 AM

食你落肚 - 郭富城 pO!|,mP9Kd
d`l4P }BS9vqw(G
最驚d乜野?

iamkaka 發表於 2007-3-11 03:38 AM

衛蘭 - 拍錯拖+zK"d7g5B5oB

.IC?%z/R2@9b/s&E"b 擒日晚餐食左乜野?

sky308 發表於 2007-3-11 03:38 AM

食懵你 周國賢6k-_$NsA3j
番屋企第一時間會做乜?
bSxPV3nb 9R:|[(} u
[[i] Last edited by sky308 on 2007-3-11 at 03:40 AM [/i]]

jimjim12 發表於 2007-3-11 04:42 AM

打開信箱──張國榮:O'|%aQ |8{g
QX6zX*Et:b[DG
擒晚發咗咩嘢夢呀??

jublio 發表於 2007-3-11 09:30 AM

明星夢-何韻詩
$o[2C,Iv8dIK u8k
2lm6N+Mmn v[ $~)r d8o,vh awU W_
訓覺前你會做d乜?

打狗棒 發表於 2007-3-11 11:36 AM

打飛機------尹光
6K$og HOy(C!y 鍾意乜野類型女人?

阿感 發表於 2007-3-11 01:28 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at  11:36 AM:JjW%Ck9F3v
打飛機------尹光
D:d h,B~:R 鍾意乜野類型女人? [/quote]}%BN w*pJ'fw?;n
姿色份子 -- 謝安琪
*riI V `mr:d s} 大便時會想甚麼?

打狗棒 發表於 2007-3-11 03:11 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-3-11 13:28:
2de)x9S eQ#ad )`4RO'e"~dgX
姿色份子 -- 謝安琪lcB'Oe$mTG
大便時會想甚麼? [/quote]6|8k.VjA2am
楊千嬅------楊千嬅6TTJVt-F
看見楊千嬅想起甚麼?

CHUNGYIP! 發表於 2007-3-11 03:57 PM

傻瓜-----方力申9Z-\+e1a&h5yo)z
3T0r#n9e"`
依家最想做d咩?!

阿感 發表於 2007-3-11 04:33 PM

好想談戀愛 ---- 范曉萱
r5Xf'SN!}mHk$o 你對性的態度怎樣?

guswan 發表於 2007-3-11 04:35 PM

來者不拒------關心研
a?5nQ2D!Zn+L 會員locklock說有淡出之意,你有什麼感覺?
E;u\.g7e
h5t5qMAV [[i] Last edited by guswan on 2007-3-11 at 04:51 PM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-11 04:35 PM

忍著淚說Goodbye------小虎隊
9i4f5Shd(U^$U"z%X 被人找著錯處無地自容要找下台階時說什麼?Mv+k\f8j:~V
+v1qL(O9J kE h~ A
[[i] Last edited by guswan on 2007-3-11 at 04:38 PM [/i]]

loklok117 發表於 2007-3-11 04:45 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-11 16:35:-tTy$WLk(H
忍著淚說Goodbye------小虎隊,u;I6O/R"w|4t q
被人找著錯處無地自容要找下台階時說什麼?n_0A{T*RRKR:[,W

H6hc b M\2G.EMx I [[i] Last edited by guswan on 2007-3-11 at 04:38 PM [/i]] [/quote]j&~rr0Xj6S Oc
)S R^/K0F
浮誇:D:D

guswan 發表於 2007-3-11 04:48 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-11 16:35:
'M5O8BKE 忍著淚說Goodbye------小虎隊
9Br.ah)M%iad"Nh 被人找著錯處無地自容要找下台階時說什麼?
6F B1UV;Q| [/quote]
%N#n#L#l.ws uE `5C0X m{ 我决定走了----Twins
.U*F:U7~4bciz4f 愛人結婚了要怎樣恭喜她?Wj+^oP:j/@n

{)ZFAC:i [[i] Last edited by guswan on 2007-3-11 at 04:49 PM [/i]]

阿感 發表於 2007-3-11 05:18 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at  04:35 PM:
Rc0@'r2`U 忍著淚說Goodbye------小虎隊
&qKG(Sn 被人找著錯處無地自容要找下台階時說什麼?4N WQ| P_&Qi

m9s'DdLxCP7Z [[i] Last edited by guswan on 2007-3-11 at 04:38 PM [/i]] [/quote]e].XU:i
!B6V;kA lweXv0u
仍未解決  -- CK:DI e/P"PUq{r/Rb)t

k,?2vw2I4gwV6}O [quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at  04:48 PM:
-otll&C lf6Ht*v`(y%D3r cH)?
我决定走了----Twinsnm j,Lm5wq
愛人結婚了要怎樣恭喜她?.L5y#s6O.E

7O*gG~$au4F9L [[i] Last edited by guswan on 2007-3-11 at 04:49 PM [/i]] [/quote];A"VmIt9qiC
祝你開心 ---- 孫燕姿)E)_R _(nk J }k
你認為為何有些人喜愛無理取鬧?

guswan 發表於 2007-3-11 06:32 PM

瘋了------張學友
r.h4@"u K 你對性的態度?

jimjim12 發表於 2007-3-11 07:45 PM

心思思:naughty:----許冠傑v w9_`W$q2n4Z

'SHAbN^ 你老婆跟佬走你會点???

CHUNGYIP! 發表於 2007-3-11 07:47 PM

放棄愛情--juno
{4Y,M X H 你對於女仔有咩睇法?

頁: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.