娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jimjim12 發表於 2007-3-11 08:03 PM

容易受傷的女人----王菲;Q q \$H$f
VvY6e-w6O7f
患咗絕症你會......?

trunks 發表於 2007-3-11 08:12 PM

怕死 - 陳奕迅
wJRP'j+tT)T 食完飯做乜好...?

蕃薯 發表於 2007-3-11 08:18 PM

張震獄 ~ 放屁dp [z-L#m0Ks
Lo3K"mQqH
最唔好聽咩歌?

jublio 發表於 2007-3-11 08:23 PM

夜半小夜曲-李克勤
` AjQI(bA'^2V
.s&O4F8G%[ { 有第三者出現個陣有乜反應?

trunks 發表於 2007-3-11 08:26 PM

殺他死 - Ping Pung
|)T2g*UV B2P IJh9W
想分手你會點做?

jublio 發表於 2007-3-11 08:33 PM

絕口不提!愛你-鄭中基
4uV$v0]W)k t2M!e`^bK,@:D
發覺有人鐘意你,你會...?

alantai 發表於 2007-3-11 08:37 PM

戀人勿近 --- 陳冠希9? hu t vly%@7X?(N&hK

}Yf,m%[4H&z!k 鍾意邊個導演?

iamkaka 發表於 2007-3-11 09:36 PM

陳奕迅 - 黑擇明(VE e5yr

f0c*tpm4Oz taL 住邊頭?

hkpa 發表於 2007-3-12 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]iamkaka[/i] at 2007-3-11 09:36 PM:
6]m J#fB2g6~9jPY%p 陳奕迅 - 黑擇明%mG9\"om9k
2MK{1Zl
住邊頭? [/quote]
NMM he
_n5cX%I P+v_5h]L 富士山下---陳奕迅
!f:\f N8_6G
9? G&En)r2@%Q 做第三者有咩理由??

cheery 發表於 2007-3-12 01:02 AM

一千個傷心的理由 張學友Gd,HX!N+Rcy
就死果陣你會諗到乜?a6|Q]d1?E'o]Ei

G9ep Sbh:?Y [[i] Last edited by cheery on 2007-3-12 at 01:05 AM [/i]]

sky308 發表於 2007-3-12 01:08 AM

希望我聽錯 方力申
'h5W+u{Y"ML(W KHcP 鍾意既球隊輸波會點

iamkaka 發表於 2007-3-12 01:34 AM

周杰倫 - 世界末日dZ:i Oc1J W9U;V%u4]
x'Z/fE|h}4l
dream girl 係點?

alantai 發表於 2007-3-12 01:49 AM

未世天使 - 劉德華Il:HC(m:d'M
1rh#eZg.e1i
大家飲得最多係?

jimjim12 發表於 2007-3-12 03:31 AM

熱咖啡----汪明荃 3gFp%y!_4i&Z

SJ1X;sd 做咗大明星你會......

FRANCISE 發表於 2007-3-12 04:02 PM

不可一世 ~ Beyond!U*^3QWGS
屋企有邊個歌手既cd最多?

能神所不能 發表於 2007-3-12 04:49 PM

[quote]Originally posted by [i]FRANCISE[/i] at 2007-3-12 04:02 PM:0kb| ZO7pn"U
不可一世 ~ Beyond
4t-C(g'? os Y.O 屋企有邊個歌手既cd最多? [/quote]-B cy0v.X$xL
阿博 ~阿Paul(beyond)5jw.b(q8q+ed2N:Z^X
你最愛既人係?

ronja 發表於 2007-3-12 05:16 PM

[quote]Originally posted by [i]能神所不能[/i] at 2007-3-12 16:49:
i$B7\ I9c\ /w}q*WQ ]J7J z_`{
阿博 ~阿Paul(beyond)
q'J%h Zf&tV 你最愛既人係? [/quote]W w+yr[OCL#@U

diD A;_W cm dN&re TR
快樂老實人----盧冠廷 H4f]3F:V/] Il]

W s eWf }Et:Hn
8v7Q#[$mr?H 你見到陳法拉着住三點式企喺你面前會點?

FRANCISE 發表於 2007-3-12 05:44 PM

[quote]Originally posted by [i]ronja[/i] at 2007-3-12 05:16 PM:#r9O:To2]Q R
txW1knL

2?!n+`Bf P%DV c-DrX6@:f"P
快樂老實人----盧冠廷F8{z2mC$? q+C2j
u!IrAyN

LO[ M(Xz'M 你見到陳法拉着住三點式企喺你面前會點? [/quote]'L&KkQH
逃 ~ 黃貫中$y7`CuuC i u8W"e7f+`
你最愛咩鞋?

jimjim12 發表於 2007-3-12 06:00 PM

一對舊皮鞋----劉美君
e-MQ)U/p R9F J x@pk7E6F
想表演應該去边呀?

打狗棒 發表於 2007-3-12 06:23 PM

大會堂演奏廳------李克勤.SsJ%\/v
最想去邊度旅行?

頁: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.