娛樂滿紛 26FUN's Archiver

guswan 發表於 2007-3-12 06:27 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-3-12 18:23:
.Dt v'DsIL%S 大會堂演奏廳------李克勤4] _;e+@ N4k*`8T
最想去邊度旅行? [/quote]l`b(KaWN
撒哈拉------鄭伊健&E!x%R7A-bE-m
點樣上太空?

阿感 發表於 2007-3-12 06:32 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at  06:27 PM:A m#Ts4Fh9H4r(I:y

n/XV)hx2b+FOiP:s P 撒哈拉------鄭伊健7m \ d%p_)e1}
點樣上太空? [/quote]
2Aq0`5IGU7T;I 瞬間轉移 ----- Fiona
%C$s*[gk*lC9_'p 如何營造浪漫?

alantai 發表於 2007-3-12 07:17 PM

一點燭光 - 關正傑lKnj#vDdSS K-D|*^
V VO Nx8R.B
查案最重要係?

cheery 發表於 2007-3-12 07:26 PM

心計 - 克勤li{1R)D&T ?Y _u
你讀果最好ge書係乜?

發表於 2007-3-12 07:48 PM

情書----張學友
2F#o,p\X0R` 你係公眾地方賴左屎會點?

lookityourself 發表於 2007-3-12 08:31 PM

亂 ----- 容祖兒-| ZQ XHx$Ja,^A
比女友知道你偷食你會點?

發表於 2007-3-12 09:05 PM

不知所措---廣末
pl$SZ\ x&u V 你大左肚會點?

gackut 發表於 2007-3-12 09:51 PM

煩 - 林曉培
5u a.LFbr ~ 中左六合彩第一個感覺係咩?

yip1125 發表於 2007-3-12 10:02 PM

心如刀割-------鄭伊健.Gc3k,t/t8HFJ_+Z
沖涼個陣要d咩野?

AI46367 發表於 2007-3-12 10:26 PM

[quote]Originally posted by [i]yip1125[/i] at 2007-3-12 10:02 PM:
#h|k1e%Z#~b 心如刀割-------鄭伊健
1c;q X2yz!NDzc%B 沖涼個陣要d咩野? [/quote]
0K E8b] un;Q 水-fiona sit
)UE s:e5Q7{
s9O4t {6Mb&o 12月31要做咩?

發表於 2007-3-12 11:48 PM

愛----莫文蔚 %S5@2N)Mze zO8?
女朋友生日送d咩?

sky308 發表於 2007-3-13 12:04 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-3-12 11:48 PM:CR8r*h9b8z4`g%NYs
愛----莫文蔚
K.tR$y?` 女朋友生日送d咩? [/quote]"M#\];^ IHi
Ti.Qu u9D
天使的禮物 - 陳奕迅(Zp4k+yJyB3@x
有個同性朋友鍾意你會點?

guswan 發表於 2007-3-13 12:26 AM

如果.愛------張學友
:tMV(JY(w6HvD 如果發現自己忽然斷背,會點?

cheery 發表於 2007-3-13 12:40 AM

接受我 - 蕭正楠A aT Gj4l*hL3tP u%d
突然冇左條女會點?

lookityourself 發表於 2007-3-13 01:07 AM

殺她死---Ping Pung
"j;kD2q|,L&Q 有個36 -34 - 36 o既女友有咩feel?

jimjim12 發表於 2007-3-13 01:13 AM

>>>突然冇左條女會點? -S*iS1K&gw
/^ r(Wu o

7E9m {]2X 絕對空虛-----蔡楓華!@\!U0i2N S
'jk`f0H m[1u7u.b5C
同條女上到山頂最好做乜?? ~,E-W#h2h2`"x!e:fZ
\Q.z#\)W n8gr ^%BK
[[i] Last edited by jimjim12 on 2007-3-13 at 01:16 AM [/i]]

alantai 發表於 2007-3-13 01:21 AM

帶你看風景 - 吳國敬A6u,FDL _RD
g+~8T)Kpr*\%S
聽日比人打劫點算?

lookityourself 發表於 2007-3-13 01:22 AM

[quote]Originally posted by [i]jimjim12[/i] at 2007-3-13 01:13 AM:b,?"t%Xnv W
>>>突然冇左條女會點?
v/e0xDO%p
-ndbz1Y ~ 2_4h odk;p#r ]
絕對空虛-----蔡楓華
8l5QE'phtZ4A'ie Q'_ Au/cs
同條女上到山頂最好做乜??
%V*fw{C0iEq:I"v L1N!N;^mL6k
[[i] Last edited by jimjim12 on 2007-3-13 at 01:16 AM [/i]] [/quote]
9Jk;o2IU;N\$L6J#m 亂唱歌---容祖兒1sd_ c ~y/dN V
比人罰留堂或要OT 最想講咩?

newman2005 發表於 2007-3-13 01:25 AM

憑什麼 -- 草蜢C{O.w/a Y F&Urr B
一夜之間咩都冇晒點算?

lookityourself 發表於 2007-3-13 01:27 AM

[quote]Originally posted by [i]newman2005[/i] at 2007-3-13 01:25 AM:`%Z;\;p.F(KrA}H;M
憑什麼 -- 草蜢_E?_ G&oJ&h
一夜之間咩都冇晒點算? [/quote]
'C:O$r8yUI1n'Ch 告一段落---周國賢)a:a/h/p-|C$_t8w
一夜之間變成孤兒點算??

頁: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.