娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2007-3-13 09:44 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2007-3-13 21:35:
,n:t \ U1I!qIfy`6Py
n4F![2e2_ kS
AA O A!Awd 中左六合彩第1件事你會做咩? [/quote]
:k#N7Dn?y 決戰二世祖------側田
)s.\#S,UGmx5]'B
G!n.v{5R3~ S[ 希望下世做乜?

gackut 發表於 2007-3-13 09:44 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-3-13 09:41 PM:
.y;h:?%t:Y5g.d 2v Tu Epa
蝸牛------周杰倫[8`FW Z"D z
&L4}H"^&D'|!B9LB9wr-A
夜晚鍾意去邊? [/quote]
#~7b/\*YM 幸福摩天輪 - 陳奕迅f-m/JjrtR7H W
朝早又鐘意去邊?

打狗棒 發表於 2007-3-13 09:46 PM

[quote]Originally posted by [i]gackut[/i] at 2007-3-13 21:44:_(`1k3fHQ!Iv&|v$@
0zu&Wi]2@GK!g-uA
幸福摩天輪 - 陳奕迅
RT8KSYxt 朝早又鐘意去邊? [/quote]HG:^bV#R{6[Vn
挪威的森林------伍佰
_ym;N!n4e
+z|4_ X$N5p 希望下世做乜?

ronja 發表於 2007-3-13 09:51 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-3-13 21:46:Owp%o;ZA7T
/Q qb*a]){E
挪威的森林------伍佰u`,N ^6?C%f}V1`
o[%L.BvG n!q
希望下世做乜? [/quote]9V9fZ3Ur4H F,z

8w2y6Tjf9ip#V C
#BI#Jr(P[ 愛的替身---------alan tam
"o4yDg pOZ? po$vp h~ D"H ]9|D:R
V7G.s$B%X'?2cj5A!x
生日時最想女朋友做乜同你慶祝?

打狗棒 發表於 2007-3-13 10:01 PM

[quote]Originally posted by [i]ronja[/i] at 2007-3-13 21:51:
1b3H4o5jA q
Z J r~7V2E(\
8j,^-mm#L
\9~x `8k2k } 愛的替身---------alan tam
"D-B/q1I'Vv 0y~}[8^wJ
o0C*U Le%Y N'hc-r {
生日時最想女朋友做乜同你慶祝? [/quote] I j*R/I;hO
祝福---------張學友
1J/nY?|
y#|_!h&W.B 最憎邊個?

發表於 2007-3-13 10:24 PM

如果有神---鄧健泓 (K:\Z`'z P/n
你女神係邊個?

ronja 發表於 2007-3-13 10:26 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-3-13 22:24:
+B X6DQ ayi 如果有神---鄧健泓
@DJH5b?,_ 你女神係邊個? [/quote]
$P3J$q EN9`'o9F ?Ww8u kMB!q\[
冬季來的女人-----------林憶蓮,王傑
'y8uV"s"BSa} Q
bh3NgocL
Y-SZlh#mj] ng([JK0hNUX
你上司老婆溝你....你會點做?:D

ckyckk 發表於 2007-3-13 10:31 PM

殺 他 死 --- Ping Pung'bjHO D v ^C
M5uI}(J9@2}m
無端端比人屈你搞佢條女你會點?

發表於 2007-3-13 10:31 PM

来者不拒---關心妍\o/ZXtKH `
打仗你會點?

蕃薯 發表於 2007-3-13 10:35 PM

側田-命硬
J-M;Y H5i
6WoN$qg 如果地球得返一日時間你會?

ronja 發表於 2007-3-13 10:39 PM

[quote]Originally posted by [i]蕃薯[/i] at 2007-3-13 22:35:$L8U(AiqT
側田-命硬
-i!}L@Fd6MI v7v@5M`
如果地球得返一日時間你會? [/quote]
e2tu^ Hb "os'fUx
I1AsCF
等---------陳百強
x],s@5[+k$dExh6PV:i K(Hs6U3N"F6S

@G&Qe6k4e{ 2L'k8`qG f#gX)^

zE`Y+{t1t6dxE 如果而家世界停頓得你一個郁得...你會做乜?

cheery 發表於 2007-3-13 10:50 PM

恍如隔世 - 鄧健弘
d^d7d"q'n 會考成功有咩反應?

d228216 發表於 2007-3-13 11:01 PM

[b]版主按: 原出於接龍, 有創意之餘不乏通俗 216再+[/b]:good:O:m(]Z)i b-_,k4q I

:r)VT7FW [quote]Originally posted by [i]iamkaka[/i] at 2007-3-10 03:49 PM:
K,{*Q1}"b#HoQ C 鄭中基 - 有種
G9K3wa;UU lW D:p
7NW y:I'aUfa2P 最近有咩煩惱? [/quote]
[5{S.Yq 無敵是最寂莫  --  鄭老秋&@|3KeQU0fqt.e
你今日輸咗幾多$ ?

lookityourself 發表於 2007-3-13 11:01 PM

[quote]Originally posted by [i]cheery[/i] at 2007-3-13 10:50 PM:
2z$qK:U b,H} ^a?? 恍如隔世 - 鄧健弘&V jAQ9K Q
會考成功有咩反應? [/quote]
w A THm:V4l-]*t ICHIBAN興奮 --- Twins,Q;K6k7l C elJ
打飛機比暗戀女仔撞破你會點?

d228216 發表於 2007-3-13 11:03 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-3-13 10:01 PM:
,B:~ [N.|~
4Q:^9W @1I4r9L 祝福---------張學友W%m-|VJ
Q0a"U1p+wr|
最憎邊個? [/quote]
Mk8[J-a0Y/k B(V{ 我和我自己的影子 -- 蔡琴'n0D8Q6\Ak}@

:T x0D&z4QQo 你今日飲咗未?:dev:

ronja 發表於 2007-3-13 11:12 PM

[quote]Originally posted by [i]lookityourself[/i] at 2007-3-13 23:01:
Mt Y4^T/k2OGF&J cq I*H^.W R n
ICHIBAN興奮 --- TwinsZ|P&_j g'q lm&jj
打飛機比暗戀女仔撞破你會點? [/quote]-D4Na#@&zl)y
O o8P(@ @)x5K:`
7n6p)}g'~ S4i9m@
只想你會意----------李克勤jl(zv B!{9Z(B
UGR6l$\+?
9X6@5i vV,f_ V/W

.Z,h Wso)o,t3sY vf`b`G2n~ZZ]
去到機塲先發現冇帶passport會點?

打狗棒 發表於 2007-3-13 11:13 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-3-13 23:03:"dT} X g9R;mq H
2mZfB7GI:JH@
我和我自己的影子 -- 蔡琴;] QQZcl?yh|

0d.Em,T:]@ 你今日飲咗未?:dev: [/quote]
~zB)q3ZTl 忘情水---------劉德華
(|t+v+^2M'Cr
j([O\i&pb.pb7v;r 你今日食咗乜?:

franken 發表於 2007-3-13 11:20 PM

糖不甩---fiona
a4R$t|Pp
1?J$i8T1I%sh 你幾點出世?

打狗棒 發表於 2007-3-13 11:34 PM

[quote]Originally posted by [i]franken[/i] at 2007-3-13 23:20:,U M!{)@d&| rz Y1B
糖不甩---fiona0~A Azk.P

&U&CH6k [KC 你幾點出世? [/quote].S ]7r"uWH3fw|!{
零時十分------葉倩文
I2~0e0Ll;Ep
c9U!Z/Q)L4raz 伴侶好唔好?

eqhigh 發表於 2007-3-13 11:36 PM

好女孩  -  容祖兒
/M&^&T`h5q8M%I/?A{
VJD ai TJf\.z 有咩好想做但做唔到?

頁: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.