娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sakura310 發表於 2007-3-12 04:20 PM

誰是內奸?

前天是小生物的生日,雖然遲了,但都為大家送上一個小遊戲,請笑納(怎麼是我送禮物啦? XD)Q!L&e4LP A:h]

O|,y"Ut ?M-e_ 以下故事中,所有的事情,人物名稱,如有雷同,實屬巧合 XDygJ3OJh H+d,YJ
9I?Y N-EE
Y|Lj jk%Z
在某天"lD%q(Le"R[1FH`z
有8位特種部隊的精英正在執行一次突擊行動
C`lu2t@5hc)Oy 在事前精密的計劃及準確的分析,這次行動的成功率可說是100%
&g5D4Ph-yT,N/? 可惜在這次行動,小隊的所有計劃,部署以及行動,敵人都料如指掌/jA&D~NFy
小隊在應該突擊的情況下反被突擊,唯有暫時撤退到一間空置已久的小屋內
A#h)w?XD)l Y 此時,大家才發現,隊長playbr2在剛才被突擊時,肺部中了槍;x"nF$S;a#yB E
playbr2認為自己都捱不了多久(寫成這樣,抱歉啦 :D)
,]T+mz&N(r9f 盡最後氣力,向他的部隊下說:「我地今次行動,之所以會失敗,完全係因為有內奸...咳咳!!...」(_Z KN!r o8V!Gsw
#Y%EGa,h1k,Kc
副隊長sakura310說:「隊長你吐了好多血呀~現在別管甚麼內奸啦,隊長你先好好休息啦:dev:」"bS VcG4b
0l7C&^_\
救傷兵trista說:「說那麼多啦,快躺著,我而家幫你治療:(」
:Z y7? h\9@{
c y2agVQcvY playbr2:「我快不行了,至少在我走之前,我一定將話說完...咳咳...」!_9Y^"Mb;V$}%?uT%Y
'I rlrG"a7S
playbr2又一次吐左好多血
]'y"} l;V4Ap'F} _ 但仍然支持住講野落去:「大家一定要把他找出來,他就在你們7人當中,我知道他是誰,但我不會直接說出名字
:JgXOh.o] 在大家沒有準備的情況下說出,大家可能會被內奸所殺
C[m7}m C/`M[ 我們不可以再有人受傷,無辜ge你地唔應該死係呢度,要死,點都要殺左個內奸先」
.~(d$eG-[4Kl
zp1N^-_F 兵長d228216說:「我肯定不是內奸,隊長,你細聲把內奸的告字告訴我,我立即把他殺了!!:gun:」
|h9Q%t7s @Fs2j
.Qz6]&QN7p$Et9[Y 狙擊兵guswan說:「我是陪著女兒trista而上戰場的,我怎麼可能是內奸,難道我想害死我的女兒?!:cry:」(這是甚麼理由?:D)
/z4iKh;|JW M %P wPL$q&^
情報收集兵ckyckk說:「根據收集回來的情報,的確係一個內奸係度,如果不願參加這個遊戲,好可能係作賊心虛:fight:」
8VA-q6ns
0O9~Z%q$@"t cp 步兵RainRainピ說:「玩就玩,怕甚麼,我有命回去的話,一定會在我的blog中記低呢件事:o」
!o.JE;E0myKS
![cuvhAC"Q1i 迷之兵Triangel說:「PlayPlay, Let me know later who was innocence and I will add points accordingly.:good:」(er...:haha::haha:)fp-php r

2Z/[4@*AAq playbr2繼說:「我地要用以下的遊戲找他出來,我這裡有一粒骰子,我地8人圍成一圈,由其中一個人擲骰子
z#q Ns%a$M tDQ 擲得點數就由我開始數,順時針方向隔著骰子的點數來數,被數中的人就離開這個圈子,直至淨低最後一人為止
/X:|o8r0M7\IP 而最後呢個人,就一定唔係內奸
7MT@&f0P'U#Y+K 雖然那個人肯定不是內奸,但下一次的擲骰子遊戲他也要繼續參加,而排位不變,因為他要幫手找到內奸...」(@3@9z wHy,S!J
#K P?,V\,p k
於是,8人圍成一小圈開始擲骰子遊戲...Q9],V@ q'x

1z9Z"NV6|rnD 排位依順時針為(已排成了一個圈):
6K3~q a&U3} playbr2    sakura310    trista}8S yf6n lB}
Triangel                    d228216
K"PKJ9?1e#cD RainRainピ ckyckk       guswanN;ry:S'u0ne
^:Vi"^G FGE
M5\*Fr*ni
大家試著把內奸找出來 XD
G[$[%[-|Uj kY 如果不明白怎樣玩,我舉個例子
ic0|&hFp F`:o Z)W 假設骰子擲到「1」3~1[B d KC
咁依次離開ge人係playbr2 > trista > guswan > RainRainピ > (因為playbr2離開左個圈)sakura310 > ckyckk > d228216O M*P5F*l'm4Ry
咁最後淨低ge就係Triangel,咁即係Triangel一定唔係內奸
nrg3`"mYD XD
r%L3\RAJ]/v Y/T9R 這個遊戲不算太難,我想很容易答對吧(我唔知答對有無得加分ga,我又唔係版主 XD)
-N"KN7fJ[a
-rE%|E0i7~^k 大家想答的話,可以將答案反白啦,或者set佢要高過1100分先睇到(<=我個分黎ga,唔好set太高,不然我也看不了 XD)KHg:\ @
最好寫個簡單流程啦^^Si*d^ FKo(bt*Z

S1R&[$]$t l1Myc [[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-12 at 04:48 PM [/i]]

peikasiu 發表於 2007-3-12 04:44 PM

i think is [color=White]sakura310[/color]

能神所不能 發表於 2007-3-12 04:46 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-12 04:20 PM:
VV6E`5EwR 前天是小生物的生日,雖然遲了,但都為... [/quote]6?Za&^E9u
生日快樂!祝你早日成家立室!番澳門嚇下你家人。S]-}5\,^B@7y A9cSI

ztsU$Z(EL 答案[color=White]係:dev:大哥(無人知我講邊個既):dev:[/color]
GxnV*CE'xw 2A6}:X5bH
原因係:1、時間for敵人*`+kdz A._r
            2、時間for大哥

BOYDWAN 發表於 2007-3-12 04:54 PM

個內奸物係我咯~:dev::lol:

playbr2 發表於 2007-3-12 05:02 PM

playbr2:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:............
d/_9`*TLRW*o;?(b U e G*~0F W1y
遺言:『偶下世投胎要做貓.....& 生日快樂ㄚㄚㄚㄚ內.....[IMG]http://i72.photobucket.com/albums/i162/xcopy/penguin/pen1_12.gif[/IMG]』
innIw -u.E A"jT
[[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-12 at 06:06 PM [/i]]

sakura310 發表於 2007-3-12 05:07 PM

BOYDWAN,抱歉呀><[&Lc'q;[;^
本來我都想用你個名的...但無奈只有8個人...i9C7J.pet7e*E P`#j8tm

6G:eUb!MA8I FC t playbr2,抱歉啦,今次搵左你去死  :D:D:D:D:D:D5_E:N }3X6^;^9w6I7Oq
你都快d玩下啦,搵下邊個係內奸,跟住就xx佢xx XD$QOt{+k n$t+F'`}
o v U+v'V(}RO%{S6y
如果要結婚,當然要找個金髮混血兒(最近迷上了leah dizon...:P:drool:) D,X8m(s v}Vn{Q

,Apv i {]b M [[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-12 at 05:50 PM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-12 05:50 PM

[size=4]補祝sakura310生日快樂先。[/size]
x*l[J v[ ?-c
1v*U.l o0N+v0a'g#| 不過你吾用大皇個名?反而用我個呢個二打六?:D:D:D對人不對事!:D:D:naughty::naughty:
#o r:J2`^)P4K 大皇殺左我點算?:naughty::naughty::dev:'A8?.Aw} E^ PU.u

+G7A;i0y){Q@[ K 好忙,夜D至諗。
T.sB G*Gt
mG/?/@ VHw:[ [[i] Last edited by guswan on 2007-3-12 at 07:10 PM [/i]]

sakura310 發表於 2007-3-12 05:53 PM

大皇??:confused::confused:
3TM~-\ wt-n 即係邊個?
;Z+PO!v8l
w` f!hh 話時話,我好似黎左呢度咁耐,都唔知邊個係呢度ge渣fit人...:o:haha:

guswan 發表於 2007-3-12 05:57 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-12 17:53:
IA _)E$T$ek/{ 大皇??:confused::confused:
6s|2TN&] f HH"| 即係邊個?"x9@m0W4qAz){%O)R`

+|Lw*u ^ 話時話,我好似黎左呢度咁耐,都唔知邊個係呢度ge渣fit人...:o:haha: [/quote]9]3Q0|8J$t_'g

/R^"f\f3? 大皇都吾識?boyboy是也 g4`f9ttF
渣fit人?吾知bor!!!:confused::confused:
,p5Z e'qv8Tr8a
0qu2BZ \C [[i] Last edited by guswan on 2007-3-12 at 07:08 PM [/i]]

shevshev 發表於 2007-3-12 06:05 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

easy_man 發表於 2007-3-12 09:26 PM

[color=White]sakura310[/color]6A4EJb;f#u
因乜事走去做內奸呀 :naughty:

RainRainピ 發表於 2007-3-13 12:20 AM

內奸唔通係我....:naughty::naughty:等我都玩吓先:D

BOYDWAN 發表於 2007-3-13 05:54 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-12 17:07:
({o\ BA:u BOYDWAN,抱歉呀><
|XPM _ 本來我都想用你個名的...但無奈只有8個人... [/quote]xDRy3A!rD

L7a!@1cOkt"T6\&U
I ig#bU8^ 無問題、無問題~:Do Ek!N.Ad0jq9f5E
我負責做軍醫 certified playplay 吖嘛~:P:D

BOYDWAN 發表於 2007-3-13 05:55 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-12 17:57:
v!x/PZ[ k d
jg8D#nzl G
h0N,y)zRE| u/y0N 大皇都吾識?boyboy是也
xH l Z$P [1aQ 渣fit人?吾知bor!!!:confused::confused:
&`;oA,[7Ah }'r!M\;b_U5S%~1h
[/quote]
&U L8{x{SS 9TFz'@D!? a

o&xOQ)Qim 咪玩我啦又大皇.............:haha:ei.?"`%},v
渣fit人物我老頂咯~:lol::clap:

ckyckk 發表於 2007-3-13 06:32 AM

內奸梗係~P4C+z%Pr}-Z5x

D N}(]k-p#bh **** Hidden Message *****
B7w8k)S&x \bo? K -C'[ [!t8C+FVbv
:P:P:P

RainRainピ 發表於 2007-3-13 11:44 AM

內奸就係.......:dev:[color=White]副隊長sakura310[/color]:dev:

sakura310 發表於 2007-3-13 05:08 PM

暫時做個小結先kY6\#NHu,j9L.n:}s
!ob\&CNl+cqA,x
目前我睇得明ge答案中,有4個答0岩^^
ln6|!}dN_#T u J!L)D 答案再遲少公佈
?JvR3f8xw z!tT%Vg:` aW[/m
不如大家叫埋美人,Triangel同d228216黎玩^^
`"\0K%Gg-H(w 話哂都借用左佢地ge名(巧合黎ga ja :P:P).J2UqZt]
H8bd$u5?BK/~
情報收集兵ckyckkq C$uPDo I"M Wr9[ t
很抱歉啦,錯左...
.r0y G ZJ2@#JTN 係wor:P
Tk^.^6q r i;Y 你有無d女僕ge相?好想要啊:drool::drool::drool:

*零* 發表於 2007-3-13 05:16 PM

情報收集兵?

BOYDWAN 發表於 2007-3-13 06:37 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-13 17:08:3p)dn,sn}k6{
不如大家叫埋美人,Triangel同d228216黎玩^^$D g g;[]-C:q
話哂都借用左佢地ge名(巧合黎ga ja :P:P)
8cTu1x0w/QULv [/quote]
_i?'y,{)[)[!T!J k
W@;I-Q ^"g :D-? h(H8J,Q.?~.t
call 左佢地喇~:D
2X,? J&o`(S@)A 話時話,呀 playplay 佢斷氣未咖?:confused:
|uqQ,\3Y8L+K 我重同佢人工呼吸緊噃.........:giveup:QrryD/A

V\Q7kiH6a :lol::lol::D

playbr2 發表於 2007-3-13 06:58 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2007-3-13 06:37 PM:
7{9X8L5M~.A Me0w
UH9^MJ1P ?#^:ZYb"Ka
+Y+X A_2\)U4IK J3z
call 左佢地喇~:Dn,Eu(Zd9Ga x ~'m
話時話,呀 playplay 佢斷氣未咖?:confused:6F*oQ!r8lVc J
我重同佢人工呼吸緊噃.........:giveup:
#Ud3S7d0m(b2u6A,o/P } u?!I#Z:x
:lol::lol::D [/quote]
q6_$YAi S Gi-O_:k 0abGN#W;?p8ff
......你有冇刨文架:haha::haha:.......我個肺打穿左.....重做咩人工呼吸:confused::confused::giveup:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.