娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sakura310 發表於 2007-3-12 04:20 PM

誰是內奸?

前天是小生物的生日,雖然遲了,但都為大家送上一個小遊戲,請笑納(怎麼是我送禮物啦? XD)
R+m L8zZ8Fs#a)vA px kP;mAy(? g_u!P:X
以下故事中,所有的事情,人物名稱,如有雷同,實屬巧合 XD
hA r'n3Qsv;GE
c-pAgW K y
!}x2`"b:@}7V 在某天
$gtg9@q3E8Zt"l 有8位特種部隊的精英正在執行一次突擊行動o7l1K^,}#o2hn/x'z
在事前精密的計劃及準確的分析,這次行動的成功率可說是100%.Q!b-C0w.u(fz1A~
可惜在這次行動,小隊的所有計劃,部署以及行動,敵人都料如指掌
&Z,jJ eF 小隊在應該突擊的情況下反被突擊,唯有暫時撤退到一間空置已久的小屋內9P_G8Hs!]$p
此時,大家才發現,隊長playbr2在剛才被突擊時,肺部中了槍
\ y:YN[M8g playbr2認為自己都捱不了多久(寫成這樣,抱歉啦 :D)(@X\ IP)i:i/i
盡最後氣力,向他的部隊下說:「我地今次行動,之所以會失敗,完全係因為有內奸...咳咳!!...」)B:N;iu+Nw/v
$^Uz9t\%Qh
副隊長sakura310說:「隊長你吐了好多血呀~現在別管甚麼內奸啦,隊長你先好好休息啦:dev:」
g0s1~#n*j W0_0l C "qw1D{V R6b
救傷兵trista說:「說那麼多啦,快躺著,我而家幫你治療:(」+`OGe.Dr+E?

l;oNJl7`f9b playbr2:「我快不行了,至少在我走之前,我一定將話說完...咳咳...」!T,J+]NMtB

6T:H4[;O,Jh u playbr2又一次吐左好多血
RN2{[,U'| 但仍然支持住講野落去:「大家一定要把他找出來,他就在你們7人當中,我知道他是誰,但我不會直接說出名字
7CYkV v 在大家沒有準備的情況下說出,大家可能會被內奸所殺
M*d3]K$CD x 我們不可以再有人受傷,無辜ge你地唔應該死係呢度,要死,點都要殺左個內奸先」O%EU e!U0YiZ

KB4mTw5D 兵長d228216說:「我肯定不是內奸,隊長,你細聲把內奸的告字告訴我,我立即把他殺了!!:gun:」
C WSo'wLp .oqa,K"~0U0\
狙擊兵guswan說:「我是陪著女兒trista而上戰場的,我怎麼可能是內奸,難道我想害死我的女兒?!:cry:」(這是甚麼理由?:D)
W'MCc%Ps
*p(] r D }IWG.tT%E3| 情報收集兵ckyckk說:「根據收集回來的情報,的確係一個內奸係度,如果不願參加這個遊戲,好可能係作賊心虛:fight:」
;sfXg(`4[A,_f
Ig6\$~v])IG*e 步兵RainRainピ說:「玩就玩,怕甚麼,我有命回去的話,一定會在我的blog中記低呢件事:o」
M,ap%}R[1~ } n"Tp;j~lxT#@
迷之兵Triangel說:「PlayPlay, Let me know later who was innocence and I will add points accordingly.:good:」(er...:haha::haha:)
E$t0Y_P.^vX4Z Jg
G1KQuiv7En playbr2繼說:「我地要用以下的遊戲找他出來,我這裡有一粒骰子,我地8人圍成一圈,由其中一個人擲骰子
f+lE9WT$zK{ 擲得點數就由我開始數,順時針方向隔著骰子的點數來數,被數中的人就離開這個圈子,直至淨低最後一人為止
\$r*m*q#o W"n.j%P fq] 而最後呢個人,就一定唔係內奸#[ OGK!Tm(sM
雖然那個人肯定不是內奸,但下一次的擲骰子遊戲他也要繼續參加,而排位不變,因為他要幫手找到內奸...」
)d~aCF1J S3{4Y 4H/V8Bd]n#M1zv
於是,8人圍成一小圈開始擲骰子遊戲...}S pi w*o

| Q#mdC&gC,L3m 排位依順時針為(已排成了一個圈):7A'G5n5a6zj
playbr2    sakura310    trista;DM$k|"l;[v)j[C
Triangel                    d228216
9@N.t`9dO~ RainRainピ ckyckk       guswan#}3mg3R N$~X7Z

*~ pX!Ws8HB
:gQ uc.MXOur_ 大家試著把內奸找出來 XDmQ\G2Xq%\)@"X]
如果不明白怎樣玩,我舉個例子
q;CY9E9Je [ 假設骰子擲到「1」
ZQ+B0UT(WySzEV1s1k 咁依次離開ge人係playbr2 > trista > guswan > RainRainピ > (因為playbr2離開左個圈)sakura310 > ckyckk > d228216x|F3eC/eQ"w g
咁最後淨低ge就係Triangel,咁即係Triangel一定唔係內奸{Ug,v1LhT
+l-f:_bKx
這個遊戲不算太難,我想很容易答對吧(我唔知答對有無得加分ga,我又唔係版主 XD)
D%K&X,e ]m
JC Rux h `3Ve 大家想答的話,可以將答案反白啦,或者set佢要高過1100分先睇到(<=我個分黎ga,唔好set太高,不然我也看不了 XD)
:mB7^WYp 最好寫個簡單流程啦^^
#@%Qp S B5p kF
X{u] f/Z [[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-12 at 04:48 PM [/i]]

peikasiu 發表於 2007-3-12 04:44 PM

i think is [color=White]sakura310[/color]

能神所不能 發表於 2007-3-12 04:46 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-12 04:20 PM:
xdw]M3c c@"@ 前天是小生物的生日,雖然遲了,但都為... [/quote]
QqiZ&e A&^3HZ-Hv 生日快樂!祝你早日成家立室!番澳門嚇下你家人。
v BRF:R:a1c\Ts `Uf5mD3lXz] L0_
答案[color=White]係:dev:大哥(無人知我講邊個既):dev:[/color]1f?-W:X X@m'RR2_N

'nx"@.tv@oU 原因係:1、時間for敵人^8S]7|jJF
            2、時間for大哥

BOYDWAN 發表於 2007-3-12 04:54 PM

個內奸物係我咯~:dev::lol:

playbr2 發表於 2007-3-12 05:02 PM

playbr2:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:............
*o6Y7a1a6a;dQ;[] 5svAlR
遺言:『偶下世投胎要做貓.....& 生日快樂ㄚㄚㄚㄚ內.....[IMG]http://i72.photobucket.com/albums/i162/xcopy/penguin/pen1_12.gif[/IMG]』@R,k oIl8`Z7L)\
)S6a%R.T%Jm4b
[[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-12 at 06:06 PM [/i]]

sakura310 發表於 2007-3-12 05:07 PM

BOYDWAN,抱歉呀><
@*r"T8}\h a 本來我都想用你個名的...但無奈只有8個人...
;_'}HK3kx3J1Q+J
1N3]\bZ |H$^ playbr2,抱歉啦,今次搵左你去死  :D:D:D:D:D:D d5@;`"g*Y'LO;tu&A
你都快d玩下啦,搵下邊個係內奸,跟住就xx佢xx XD n't P_kVkQ(n

f8f3AZ@9C2k]s 如果要結婚,當然要找個金髮混血兒(最近迷上了leah dizon...:P:drool:)
`|n.^x:@J)he-s"a d,sT)aJ"g
[[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-12 at 05:50 PM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-12 05:50 PM

[size=4]補祝sakura310生日快樂先。[/size]
x O:i8I5o+QP Z
3_,y"i)Na 不過你吾用大皇個名?反而用我個呢個二打六?:D:D:D對人不對事!:D:D:naughty::naughty:
i'e_U4T 大皇殺左我點算?:naughty::naughty::dev:$zXmW5iT M4~H,z
:~:dy*f5D&W
好忙,夜D至諗。 W6G'p*e5o+U#u~a
P9o$Y'uX,Lh
[[i] Last edited by guswan on 2007-3-12 at 07:10 PM [/i]]

sakura310 發表於 2007-3-12 05:53 PM

大皇??:confused::confused:&fW%izc
即係邊個?
9zx:G(d'dL9\!g3AN{.K
"QtC#C9HaBN 話時話,我好似黎左呢度咁耐,都唔知邊個係呢度ge渣fit人...:o:haha:

guswan 發表於 2007-3-12 05:57 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-12 17:53:
$b]mN-Kw&{ Ig#{7b*` 大皇??:confused::confused: T@8^9Cy~
即係邊個?b S bRD g.@C;e
*FvWWzU3e^
話時話,我好似黎左呢度咁耐,都唔知邊個係呢度ge渣fit人...:o:haha: [/quote]otq \4[B.H9J n`J

R%O2z HJ[CN 大皇都吾識?boyboy是也
e^9sDH 渣fit人?吾知bor!!!:confused::confused:
c n&pZ/i?/W6@![ w k4}uL4D
[[i] Last edited by guswan on 2007-3-12 at 07:08 PM [/i]]

shevshev 發表於 2007-3-12 06:05 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

easy_man 發表於 2007-3-12 09:26 PM

[color=White]sakura310[/color] R7j k-R)R{5Bw%t
因乜事走去做內奸呀 :naughty:

RainRainピ 發表於 2007-3-13 12:20 AM

內奸唔通係我....:naughty::naughty:等我都玩吓先:D

BOYDWAN 發表於 2007-3-13 05:54 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-12 17:07: Tp/u||R ^%~:X'b
BOYDWAN,抱歉呀><
kdO8u9t+Es 本來我都想用你個名的...但無奈只有8個人... [/quote] q0Wc-Qs
0tmC,x9d&p6I
,EY,l;J5wxr1Z
無問題、無問題~:D
V)Y0m:d5S| z_ 我負責做軍醫 certified playplay 吖嘛~:P:D

BOYDWAN 發表於 2007-3-13 05:55 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-12 17:57:.k ~oKT q&`d

hA$f S L m[$n {3{ R%S:h.e
大皇都吾識?boyboy是也yyf1tm$K W
渣fit人?吾知bor!!!:confused::confused:-[ Tv:Y"S jH/g

[,Bj+zF7M [/quote]
9k-O5O ?J(Z:p
"Y&k'fr5WlU8D
unwK?u$m 咪玩我啦又大皇.............:haha:
qa3a{+n1i-L,XY 渣fit人物我老頂咯~:lol::clap:

ckyckk 發表於 2007-3-13 06:32 AM

內奸梗係~Wk;W#J?,S'\

X1u L6a2Tna6v3x\ **** Hidden Message *****
1R+K{;{Mb7`2Il V
\v*i&A7E :P:P:P

RainRainピ 發表於 2007-3-13 11:44 AM

內奸就係.......:dev:[color=White]副隊長sakura310[/color]:dev:

sakura310 發表於 2007-3-13 05:08 PM

暫時做個小結先W8a3wPg\~$f
/{v7S8c.R,j$y)X n5H
目前我睇得明ge答案中,有4個答0岩^^#V;ST!s5l
答案再遲少公佈9q o&CyWy ?
7SKU9z&{d.C#eY}*Y
不如大家叫埋美人,Triangel同d228216黎玩^^
1Zy'tUHN8X1P:z4Z` 話哂都借用左佢地ge名(巧合黎ga ja :P:P)
CCs],[,P5y4m ;iB0D]fZ/P
情報收集兵ckyckk
)H'B7rq%j1wsto 很抱歉啦,錯左... 1V3A jm9Z,T
係wor:P
y9Pb'PS[j_ 你有無d女僕ge相?好想要啊:drool::drool::drool:

*零* 發表於 2007-3-13 05:16 PM

情報收集兵?

BOYDWAN 發表於 2007-3-13 06:37 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-13 17:08:
s~M ]9m{o 不如大家叫埋美人,Triangel同d228216黎玩^^1^,KF%`\6r t
話哂都借用左佢地ge名(巧合黎ga ja :P:P)a }1AAx
[/quote]
n@ Ql$WF
6tn"? ]:L\[V
L)tQO)D b call 左佢地喇~:D
y NN4pX+t;Fw 話時話,呀 playplay 佢斷氣未咖?:confused:Nn8N5Z {m
我重同佢人工呼吸緊噃.........:giveup:q\d:I/Nm

sm _tr-l RP!\9M :lol::lol::D

playbr2 發表於 2007-3-13 06:58 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2007-3-13 06:37 PM:6Z?~]LM S
~zW2U8`C/k

n C'M;Q7|1y)R
h4ye{;]+r call 左佢地喇~:D
Um*v N*@ 話時話,呀 playplay 佢斷氣未咖?:confused:)q@j3OD(X)\s
我重同佢人工呼吸緊噃.........:giveup:T,V3} osK6@ S

n!hUUA&~"Y :lol::lol::D [/quote]
__,O#r `,x{IM 2MWjK S e;E!JQd
......你有冇刨文架:haha::haha:.......我個肺打穿左.....重做咩人工呼吸:confused::confused::giveup:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.