2007高考中化口試題目1(312)
第1埸:9clq+C }W,^yP&P2F個人短講:智、仁、勇
小組討論:教師需要形象包裝嗎?
~,Uyk r"n7l;`%ib
第2埸:s1A5Cw+O
個人短講:石頭的願望`+R%ZM[6E aon
小組討論:後輩怎樣可向長輩表賀歲心意
[[i] Last edited by fire01 on 2007-3-12 at 09:38 PM [/i]] 個人短講你點講?
成為xxx應該有智,仁,勇??? <- 咁? 我個point係單獨睇有用,但係如果三者結合會相輔相成
加d例子咁 石頭的願望有咩願望 = =? 好難喎 好彩今年冇take中化 我話石頭想人類唔好當佢地廢物遺棄佢地=.=G}Z@ou
因為佢地保存住好多人類發展所遺留落黎ge 痕蹟(好似化石)
*| Y Y9XAY#u5_\O
不過我覺得個人短講實炒到飛起-_- 我覺得依家中化簡直就系開始走哲學既路啦~~ 第一場個短講
我地係咪要清楚指明自己覺得邊個最重要呢!
我地將三者排序,講出原因和用典?
f4Q q(nNA
第2埸個短講 Kz:M5@@*j({m-z mAcvI
我地用一D特別既石頭如:望夫石、天涯海角等
指出不同既人有不同既願望,而石頭佢地其實都有自己獨特既願望。
不過我地唔可以好似石頭咁守株待兔,我地要去實幹。
P'Z+^(?#wc%j^}p
小組討論呢!尋日第一場先有討論餘地,第二場根本無咩野可以做討論(齋鬥建議) 我朋友琴日都考完,睇來都係慘淡收埸~ 智、仁、勇
孔子曰:"好學近乎智,力行近乎仁,知恥近乎勇"(]h1Q2X9}+kV:O*C&k
石頭的願望
我估出題者應該諗起紅樓夢即,石頭記~
開頭:
女媧鍊石補青天,用剩幾塊石,佢地覺得自己好冇用....XN$z ej'iXfC
所以幾塊石就好想做人~~~~
[[i] Last edited by seafireson2 on 2007-3-14 at 11:22 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]能神所不能[/i] at 2007-3-13 10:28 AM:"~3QzB3v)@U
第一場個短講
我地係咪要清楚指明自... [/quote]N\)r r*q%w
可以咁行,Miss話佢會針對性講勇,因為多數人會用多d時間係仁同智,講勇有較大發揮空間 都唔夠上年我果條難....A+a?W0^`i:E-?
做咁耐都未試過對住條題目6min都寫唔出一隻字..1l` @qwsi5n
果朝ar sir仲話我可以a-_-