娛樂滿紛 26FUN's Archiver

fire01 發表於 2007-3-12 09:03 PM

2007高考中化口試題目1(312)

第1埸:9clq+C }W,^yP&P2F
個人短講:智、仁、勇
Ht-@8O0w!{'V 小組討論:教師需要形象包裝嗎?
Z/E-BTSQ ~,Uyk r"n7l;`%ib
第2埸:s1A5Cw+O
個人短講:石頭的願望`+R%ZM[6E aon
小組討論:後輩怎樣可向長輩表賀歲心意
7u~.J bi/|2JQ3Ep;@2?/Z
^*y\"ILQ{X [[i] Last edited by fire01 on 2007-3-12 at 09:38 PM [/i]]

ilikeevolution 發表於 2007-3-12 09:17 PM

個人短講你點講?
q ew6l]7Nd 成為xxx應該有智,仁,勇??? <- 咁?

fire01 發表於 2007-3-12 09:29 PM

我個point係單獨睇有用,但係如果三者結合會相輔相成
-yqq0?dYK 加d例子咁

BuffaloK 發表於 2007-3-12 11:08 PM

石頭的願望有咩願望 = =?

mayin 發表於 2007-3-12 11:14 PM

好難喎 好彩今年冇take中化

skimming_paul 發表於 2007-3-12 11:49 PM

我話石頭想人類唔好當佢地廢物遺棄佢地=.=G}Z@ou
因為佢地保存住好多人類發展所遺留落黎ge 痕蹟(好似化石)
Uv`7`"\q f M *| Y Y9XAY#u5_\O
不過我覺得個人短講實炒到飛起-_-

wind19831221 發表於 2007-3-13 12:24 AM

我覺得依家中化簡直就系開始走哲學既路啦~~

能神所不能 發表於 2007-3-13 10:28 AM

第一場個短講
!u;]#n6M9U c"C 我地係咪要清楚指明自己覺得邊個最重要呢!
)v1Lz4x)`;b 我地將三者排序,講出原因和用典?
-C5C9` bIB f4Qq(nN A

hQ MH@ g\lh 第2埸個短講 Kz:M5@@*j({m-z mAcv I
我地用一D特別既石頭如:望夫石、天涯海角等
_&HQ:uxe$t"} 指出不同既人有不同既願望,而石頭佢地其實都有自己獨特既願望。
Z"n1a L)f5Q 不過我地唔可以好似石頭咁守株待兔,我地要去實幹。
)s+R\)nky:C/q P'Z+^(?#wc%j^} p

s Ur@\v\ 小組討論呢!尋日第一場先有討論餘地,第二場根本無咩野可以做討論(齋鬥建議)

MONKAM 發表於 2007-3-13 02:52 PM

我朋友琴日都考完,睇來都係慘淡收埸~

seafireson2 發表於 2007-3-14 11:05 AM

智、仁、勇
6]lXL?4C.ke 孔子曰:"好學近乎智,力行近乎仁,知恥近乎勇"(] h1Q2X9}+kV:O*C&k

sAy C"H;v7E SZI 石頭的願望
O&xvoOhaC 我估出題者應該諗起紅樓夢即,石頭記~
]WW$Ml+Tn#m 開頭:
-X7iOD tV,kSZ 女媧鍊石補青天,用剩幾塊石,佢地覺得自己好冇用....XN$z ej'iXfC
所以幾塊石就好想做人~~~~
] d:k bv@m1@
Z Y'?)M;M[ [[i] Last edited by seafireson2 on 2007-3-14 at 11:22 AM [/i]]

kc7800_80k 發表於 2007-3-14 05:31 PM

[quote]Originally posted by [i]能神所不能[/i] at 2007-3-13 10:28 AM:"~3Q zB3v)@U
第一場個短講
w1Kh$u'Hxj'\!Bk5p;w 我地係咪要清楚指明自... [/quote]N\)r r*q%w
可以咁行,Miss話佢會針對性講勇,因為多數人會用多d時間係仁同智,講勇有較大發揮空間

pigcat 發表於 2007-3-14 05:39 PM

都唔夠上年我果條難....A+a?W0^`i:E-?
做咁耐都未試過對住條題目6min都寫唔出一隻字..1l` @qw si5n

M Nf*w}}O 果朝ar sir仲話我可以a-_-diF1jC S

4o0n4Dz[KZ"A
;M$Yt$Mvby9| ]K
E6?3b;rC t/khq+?!C
4Q\4h'y1T;g D{h
今年係幫d fd練*x Z3aE*w.Y5r.LS
S5p{f5qG(m-Pd6_
希望佢地得la~~

delete 發表於 2007-3-16 02:13 AM

抽中石頭的願望嘅人就真係慘啦

支持者 發表於 2007-3-19 07:58 PM

我以前中化考過e1_/K9{ Q){g
正方形, 圓形, 三角形 - 那一種最能代表你性格?
Y aA` T,t,S-w[e 同呢題差唔多 - 都係玩三樣野

艾力克 發表於 2007-3-23 12:10 AM

石頭的願望... 搞gag咩 :D)}0}'t7q ]Ck
好難短時間諗倒, 吹水又難攞高分 :haha:

hkchanhei123 發表於 2007-3-24 05:33 PM

搞gag??

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.