娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lawrence0843 發表於 2007-3-13 01:01 AM

應該係7secs啦~

cyc1 發表於 2007-3-13 01:35 AM

我都係估係7秒:P:P

head 發表於 2007-3-13 01:45 AM

鐘每打4下要3秒
P,e4A+srQ 鐘每打5下要4秒#n1TjadM
鐘每打6下要5秒
7A9HR#@bHN 鐘每打7下要6秒
,[S/Bw q2T'E 鐘每打8下要7秒
6n4]|]6c #U*_t@qlIq
}-}5D0_-b0^nIZ[3n
:clap:正確答案應該係7秒:agree:

liverpoolportug 發表於 2007-3-13 01:59 AM

差d 俾你fake 左*_(AO[p)K~
係7秒xd

key3nic 發表於 2007-3-13 03:43 AM

3/4 * 8? J(Zn0Q6P7Mhf
6 sec?

ronja 發表於 2007-3-13 03:47 AM

呢條應該係小學入便嘅植樹問題而非乘數問題:D:D
nt;{{8K$yp
^L!U[!rccF?!D Ans   :   7 秒:dev:

sakura310 發表於 2007-3-13 05:04 AM

7下啦下....W:xW,U&W
不過呢~題目沒說明鐘打頻率係咪固定wor
#H@p*Y]8Th$Pq,] 可能前4下慢,後4下快都唔定,咁咪會6秒lor :D:D:D:D

yapapa101 發表於 2007-3-13 11:52 AM

7 seconds!

arlesonson 發表於 2007-3-13 12:31 PM

梗係七秒啦!

ASPP 發表於 2007-3-13 12:52 PM

我個答案係7秒 !!!

three2one 發表於 2007-3-13 12:53 PM

應該就係七秒喇....

predict 發表於 2007-3-13 12:56 PM

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * uFH'n n*A
咁咪七秒囉!!

mycomic2005 發表於 2007-3-13 02:00 PM

係7秒~因為在一開始時已響了一下~

大優勢 發表於 2007-3-13 02:12 PM

6 秒
p3u*q Ir^
Tl%J!^SM G_N^ 4下就3
$v G+A'z#s b SQ$o 8下當然6啦 v*_Q:LXHy6W
wwJlEW
請你地自己解釋俾自己聽點解係7
:_ S5OyDm &QHzh0j1I8Z k
唔好以為之前有個好似既問題就以為一樣先得嫁
|v }*S"i2jm S@
r9j-X:J$q ................................+E*\%@6Q e-z4`(m

|G3@e,W\ ~%jA 我想問點解加分俾佢地先
Vy0m1q_/ZL 9[^9M1|@-N3@)Er@R c
.............我係知加左佢地分我先答問題既O3K0Fp;|aH

"[0`$QBE.k 揾人解釋下答案z3sS!vR9s

(~dO9_o(p?pJ -----------------------------------------------------------
*E5G dl/x8\%cn)|"q
BPrA C"AOh4[-v7e _ 同一樣係乘數問題.8u)E5rH5]h ^2e:_
^/z8M'gG!jc8O-~O
買四粒糖要三蚊T4d|`5msc
*\;M7OKy6Z|8I6w4Y
咁買八粒糖要幾多蚊????
{i\4Ekzs~oU7t (KJM Bw5y5F|
你地話有咩分別先 ?!?!?!?!'{gc-AH`9`

t;}1T;v z8|1n [[i] Last edited by 大優勢 on 2007-3-13 at 02:21 PM [/i]]

MONKAM 發表於 2007-3-13 02:46 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-3-13 01:45 AM:(hm\![ k qgL;y b
鐘每打4下要3秒\;v kiv,F~!?_UH
鐘每打5下要4秒
2v/wg.xgkI9p 鐘每打6下要5秒
y*v7l"_iKE 鐘每打7下要6秒$C\L Vz%f6@}`
鐘每打8下要7秒X|1s4j feWK
[gXp$G*EF:i[
4\F t+S,n#~B
:clap:正確答案應該係7秒:agree: [/quote]
S!_wi8KQR 咁向上推,
5m!DM'L%a2vC1zPIE 鐘每打3下要2秒F"rF;}? f kuVf
鐘每打2下要1秒.{F'P_4[-\4Z
鐘每打1下要[color=Red]0[/color]秒?

playbr2 發表於 2007-3-13 03:43 PM

打第一下之前未開始計時,因為係由打中第一下開始計:
wR-I4~ G}3P 第1下 = 0秒&u&n+dfaM Q
第2下 = 1秒k9b,\n q+` P
第3下 = 2秒x ~^ Q!Yg
[color=Blue]第4下 = 3秒[/color]!H^*gr D
第5下 = 4秒
lw$a&Ywz 第6下 = 5秒
)V"s6^)CQ*T7K1`1w 第7下 = 6秒B7M fjH.s(V G
第8下 = 7秒
A3l(I&AN Q8a3YJ7k)z8Kb5t K
當[color=Red]第7秒[/color],打左第8下
9ok#u d!A n*X6`c{0T &ynx[$D]
答案係[color=Red]第7秒[/color]
iYX(]I
"Z"|7Di }?#T [color=Red] [size=5]**加分遊戲經已結束..... 多謝triangel 版主協辨活動[/size][/color]:)

*零* 發表於 2007-3-13 03:49 PM

7秒掛!!!

playbr2 發表於 2007-3-13 04:02 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-3-13 02:12 PM:)w'n3D}-^5MO
6 秒 0CdBw)K|-Wq-V
p?lm5~c4O*i
4下就3
oe0r6Z.Bg cA+|2R 8下當然6啦
}[!O@ka)[_ sl
^1Z[,?[}K1Qz 請... [/quote]
L.E,y;]9_
;XMY5i$DDK _ vM 大優勢兄......<小學部>d問題其實早已經係網上流傳....所以大把人知ed問題係有取巧成份 & 知道其答案........如果用正常邏輯去思考,條答案會好簡單.......所以ed題目係吾能夠用正常邏輯去思考,因為它要玩家尋找其他合理既演譯方法........同樣地,創作ed題目既人就係要令d正正常常咁去回答答案既人答錯.......所以係有些少取巧成份的:agree::agree::agree:

hubingandtvb 發表於 2007-3-13 04:03 PM

應該係7秒!f^)tI7?g&@O

3D5{-ZLM*D-Hl 8-1=7 每隔一秒打一下

vcrcan 發表於 2007-3-13 09:58 PM

需要多個6秒,咁係咪7秒呢?

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.