娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2007-3-12 11:12 PM

你估無權無勢的小民 王亭之 贏..定有傳媒官府撐的何文滙贏?

[size=5][color=Red]你估無權無勢的小民 王亭之 贏..定有傳媒官府撐的何文滙贏???[/color][/size]&o1e%@i5I1C
[color=Red][size=6]王亭之惡鬥何文匯![/size][/color] 2007年3月11日 JU V M!G5Q0W

:qo7zW |dQ3g i1\$B O+Y'JS'h}
zb*Z,w#k?
[color=Red]【明報專訊】[/color]潮流興正字,正紅了一個王貽興,港人之福也。但潮流也興正音,據說是學者的何文匯成日批評香港人的廣州話讀音呢度錯度錯,然後,傳媒附和,官僚拍掌,強迫香港人改正,何文匯亦由此而紅,而這是否港人之福,則沒人敢說矣。j)A&IA%m!f.^f9oC5f

"Y DeGe;} BJHM_$P(I
Z6nn"r6~y6E
至少斗數大師王亭之就肯定唔 buy何文匯套。
D,iQ'v!~3G+CF
5L@3K-ys5} y)l&y%e QR
V z9Y;f*}3@l{
王亭之移居加拿大多年,仍有筆耕,前10年寫過好多文章談論正音問題,佢指出,「香港人盲目崇拜權威,由傳媒附和,再加上特區政府教統局無知,於是粵語正音居然成為主流,真的可以說集體謀殺廣府話。要廣府話全部依照宋代的《廣韻》來發音,那不但是矯枉過正,而且可謂為無知。何文匯那套正音、正讀,根本據不足,傳媒不宜盲從,他們完全不知道自己的所作所為遺禍社會如此之大」。F M8E$KE,RF8dx-V
#w+b WD#t$c"_%vKm
8X|,{'\w+H3?!?
e5E H8e@aZrb{8j
最近,王亭之呢批舊文結集出書,由「粵語傳播文化協會」出版,大家不妨細讀,然後再決定,到底相信邊個。若問陸鈞,我則答曰,王是智者,何是學究,做人,梗係應該跟從智者而拒絕學究喇。
UuOo9H}:s w"g{)F ,}&w1V j^,N,}
[[i] Last edited by magic on 2007-3-12 at 11:14 PM [/i]]

magic 發表於 2007-3-13 10:21 AM

明報都撐王亭之:D

guswan 發表於 2007-3-13 11:39 AM

易學啟蒙自何文滙,
? bKE x\ 紫微啟蒙自王亭之,
(J(T{2g/k`w!C$A!_ (當然只係佢地嘅小讀者啦:D:D:D:D):p(K+`[8ah
兩個都係我敬重嘅學者,幫邊個好...
&Ze e_[+z.~ ~
.Es&et8Oq&_| 當然係幫有理果個啦!!
3g_dajf/o0f8s 既然習非已成事,應該順其自然。
i$XX3r8Z6? 始終語言係用來溝通,大家共同用緊就ok.Wd(g?m!_
文化一路都係咁改變緊。A`n O9wQ"T
6b ^L-crkiIvb
不過有一D字的確出現幾個岐音,
j9YQF t1K3p 為左溝通上的方便,就應該有一個統一嘅標準。'
7{.A$y @ Q2`]"h^
;H-Qj7U5EY3FF 傳媒係掌握文化傳播的命脈,
`2H#c:E4^-x[BD(t'?,T 除非是“你“或“我“這些常用字,#w KV4K,p k3C5C
一些較少用的字如果係不同嘅媒體有不同嘅讀法,
k;P[f?w$e,f 再發展落去就變左睇cable嘅係cable族人,
r|0CQ,V1Sqd G 睇now嘅係now族人. X!K!E,j5Q7~/y

W8EBD\5@ S~Mm 如果沒有一個公認嘅權威是會越來越亂,6n7VE1vQ,TS
$x6O;h~%_Y*E3PRK
至於這個權威點定?統一文化當然係當權者決定。
8C;oC.e0b0~7Z 邊個有軍隊邊個話事啦。 t(v g4Iw|F
bp Ta c\'wfo!T
又沒有民選政府,過幾年正體字都可能係非法文字。
}!qt$t/]m :v H Rgo h
[[i] Last edited by guswan on 2007-3-13 at 11:43 AM [/i]]

MONKAM 發表於 2007-3-13 02:50 PM

哩兩位係邊個,我冇留意

*零* 發表於 2007-3-13 07:40 PM

王亭之!!!!!

magic 發表於 2007-3-14 12:00 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-13 11:39 AM:ZEHQOe$i
易學啟蒙自何文滙,
$sd8nn7~ k(Qa 紫微啟蒙自王亭... [/quote],q_;pjl'rx5M
#\w [0D)O
[size=4][color=Red]統一文化當然係當權者決定。邊個有軍隊邊個話事啦。
z7T(H!r$@ frf?0K
又沒有民選政府,過幾年正體字都可能係非法文字。[/color][/size].........人民的悲哀..

magic 發表於 2007-3-14 12:05 PM

[quote]Originally posted by [i]MONKAM[/i] at 2007-3-13 02:50 PM:
S8kj$q-LY 哩兩位係邊個,我冇留意 [/quote]qP,LD? Gt:o
王亭之係文化界前輩..X L[el-R
何文滙係妖音假正字的xx棍

magic 發表於 2007-3-16 02:32 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-13 11:39 AM:
5E'Z9U3c${ m 易學啟蒙自何文滙,
b:L,e R+Qf 紫微啟蒙自王亭... [/quote]
5I F SU$n 易學啟蒙自何文滙???????:eek:

guswan 發表於 2007-3-16 02:39 AM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2007-3-16 02:32:
,C2y q5aZ U0j
D5I @x7hm |#n Q 易學啟蒙自何文滙???????:eek: [/quote]
;`cja$rd'[H :agree:最初引起我對易經興趣的,,sg-B!`*k1xAFY%M
是廿幾年前何文滙的"人鬼神.

pigcat 發表於 2007-3-16 11:51 AM

睇黎guswan兄果然係一個學識淵博ge人....:photo::photo::good:

magic 發表於 2007-3-16 12:23 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-16 02:39 AM:YP+u.l'P

&V2C#__c`3\ :agree:最初引起我對易經興趣的,/rr NV4qVDWj
是廿幾年前何文滙的"人鬼神. [/quote]
E#ur4s\1g` w/};F%p"c]
"人鬼神.那裡有售???

FishyR 發表於 2007-3-16 01:01 PM

言語係要來溝通, 也不停演變.  
TGq VV.@Y{} *s7J-Ua*Rj:B l
香港出土o既文物都遠超過宋代, 唔通嗰時佢哋已經講緊未宋音? 點解偏偏係要宋音先係正音? 點解唔係而家我哋講o既先係正音? 點解而家靚仔靚妹講o既叫惰音?
c;T't`/R$oS.q!g %W0GrdT3a0r
佢唔鍾意做現代o既香港人, 不如試吓投胎, 可能可以番去佢鍾意o既宋代. 唔好阻住'香港話'o既發展同演變. ,e,P#K Q B
"m1j/Nu2pp:rN
我不讚同何文滙以一己的喜好《廣韻》作為香港o既正音.

ming8964 發表於 2007-3-16 02:10 PM

無品無修養, 只懂[妖]前[妖]後的magic兄又來起哄, 真幼稚!!!

ming8964 發表於 2007-3-16 02:54 PM

用甚標準來決定讀音, 當然可以研究探討, 從來沒有人強迫你要跟何文那一套!!!
Y9PC`3Q4w$Qr 討論問題時[妖]前[妖]後辱罵別人咁無修養, 王亭之都不見得是甚好貨色!!!

magic 發表於 2007-3-16 04:19 PM

[quote]Originally posted by [i]ming8964[/i] at 2007-3-16 02:54 PM:
1txxfJoM 用甚標準來決定讀音, 當然可以研究探... [/quote]
8x@;I)P;W@Dm 只要何生肯公開答王生書後的四个問題..而不是恃傳媒來欺人...誰會妖他?????
%x;}c \_6a2Rb~ 但...佢就係理虧...不敢答.....:D
b}0oy/B&F
b3s0~ AZ [[i] Last edited by magic on 2007-3-16 at 04:21 PM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-16 06:19 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-3-16 11:51:8P j HxO;V
睇黎guswan兄果然係一個學識淵博ge人....:photo::photo::good: [/quote]0s,G!y&lwp'?[:Yb2\
THEJ]^ o)|9c
:haha:我只係睇埋睇埋D真正學識淵博ge人嘅嘢。
\?+xXjJ%@ 做一個跟屁蟲。

guswan 發表於 2007-3-16 06:21 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2007-3-16 12:23:{2d/@ jp$J[7TS

Ap Z(Z$ZZ;W0ne EVP$I'j
"人鬼神.那裡有售??? [/quote]0s D4_`.kv3EtW$_esN
舊書店吾知重有沒有...
vQ-n/?&tT{] 只係“博益“出版嘅袋裝書,:C"kewB8@,J
亦只係淺談一下。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.