娛樂滿紛 26FUN's Archiver

davidchan701 發表於 2007-3-13 01:44 PM

乘公共車的遇到最討厭人

1. 由上車開始傾電話的人, 電話內容是無聊野, 而且連續最少傾3個站, 不包括傾公事的的人Fl-f7`U;WC&tx
2. 在公共車上同朋友傾計, 內容是無聊野, 而且好大聲
7\"VC8[4D*u5t 3. 公共車上食野的人, 而且食完食物及器皿棄在公共車內
3B4EMzp!a!Lt7y 4. 公共車上咳嗽, 不堵住的人
%CFXPnEz 5. 在繁忙時間乘公共車的老人家, 他們知道一定沒有位座, 但是一定乘公共車, 好似馮子要有人讓座PZ*];pp
6. 以為自己係靚女, 而且以為男仔一定抽佢水的女士TepVH%b
7. 明知自己可以乘mtr的短途乘客, 一定要乘長途巴士, 攬到無客上, 都要站站停

montella169 發表於 2007-3-13 02:08 PM

2. 在公共車上同朋友傾計, 內容是無聊野, 而且好大聲-T9I4w;wbThW
3. 公共車上食野的人, 而且食完食物及器皿棄在公共車內
+o}0R(X F/U S 4. 公共車上咳嗽, 不堵住的人

MONKAM 發表於 2007-3-13 02:48 PM

2. 在公共車上同朋友傾計, 內容是無聊野, 而且好大聲ktG q(|.E |
3. 公共車上食野的人, 而且食完食物及器皿棄在公共車內
%SE u(R*Q(pF(gC 4. 公共車上咳嗽, 不堵住的人
3BsSzfH MO 超討厭

jennifer 發表於 2007-3-13 03:25 PM

你那里公车上没有小偷?
T d?ie!vu 如果有的话,会排到第7名以后吗?

Paul71 發表於 2007-3-13 09:55 PM

3. 公共車上食野的人, 而且食完食物及器皿棄在公共車內n ef7K%O0`)?%ylCr
4. 公共車上咳嗽, 不堵住的人

vcrcan 發表於 2007-3-13 09:59 PM

食好大陣味食物既人
_:dB[J/H 過高聲量說話而把聲又難聽既人

beingkilled 發表於 2007-3-13 10:17 PM

用膝頭或腳頂住前面椅背的人X0M*j|^G9CL
.^1_N"F9d L:j
除鞋的人"m+K&d5cV Fv.v1EL
:?dM6y8X\g:p"br]
打對面坐死要撓腳, 同者睇住你坐對面都死唔縮腳

lookityourself 發表於 2007-3-13 11:03 PM

5. 在繁忙時間乘公共車的老人家, 他們知道一定沒有位座, 但是一定乘公共車, 好似馮子要有人讓座i%ko| B,k

QW*G4W:L 樓主..我覺得呢一樣野係我地應該做ga bor!!

franken 發表於 2007-3-13 11:34 PM

你會唔會數漏好多野呢?#]p9_L,PGC2J
%B{Jn2h rSy
例如死都只係坐路口位geh人、
w R a'Jy 車上剪指甲腳甲,彈到周地都係

franken 發表於 2007-3-13 11:36 PM

[quote]Originally posted by [i]beingkilled[/i] at 2007-3-13 02:17 PM:
~wb%U%v D G 用膝頭或腳頂住前面椅背的人W^+bd?
dUZ+|,Lt~
除鞋的人
9G L%g Af.vayZyw b 3t)Ij;hW)o iz O
打對面坐死要撓腳, 同者睇住你坐對面都死唔縮腳 [/quote]
z1^ H Gu1lrNmD 大佬,有時腳長,咁總會十分不情願下用到個膝頭頂到前面椅背個人啦..Q],BQ7UZ C
我自己腳長就完全明白...頂到我超唔舒服...頂!!!:hitwall::hitwall:

qqwqqwqqw1 發表於 2007-3-14 03:18 AM

[quote]Originally posted by [i]lookityourself[/i] at 2007-3-13 11:03 PM:
/UE)F`a 5. 在繁忙時間乘公共車的老人家, 他們知道一定沒有位座, 但是一定乘公共車, 好似馮子要有人讓座
&l.j{gTP #f$rF9]2[d2J
樓主..我覺得呢一樣野係我地應該做ga bor!! [/quote]
9ef&@|Nh -QJ z nmj)`/UMg
大肚婆同傷殘我就一定讓,但係老人家就真係睇情況,l eot(`Q o
有次個阿婆望實晒,好名顯係想我讓座,但係我唔覺得佢係"有需要人士"0o Pu8D1H ^

~m*E FPKPj +多樣,d過份肥既人我都好憎,一個人坐兩個位(美國好鬼多肥人)3?NEu~|

(ZZ@_o8t]d 最憎都係大大聲果d人,有時真係耳都聾,好多人都休息緊嫁ma,嘈住晒:giveup:

achan87 發表於 2007-3-14 10:39 AM

今日有兩個阿姐隔四行大聲吹水,好討厭

卡娃兒 發表於 2007-3-14 11:00 AM

我最憎d人落車好似落唔切咁~"借借都唔講~"撞開晒d人~"死撞爛撞
/v3s4|fX"UJ~(l @a|dC r+C3{DoN
ps:岩岩尋日放工就係咁比個亞叔撞~"架車都未停~"佢就死撞爛撞~撞開D人~佢又企得唔穩~"成隻腳踩落我隻腳到~"痛死人~"SORRY都唔講~再撞過~"頂......

奪命老妖 發表於 2007-3-14 02:04 PM

有體臭既人,真係臭親人

ASPP 發表於 2007-3-14 11:02 PM

[quote]Originally posted by [i]奪命老妖[/i] at 2007-3-14 02:04 PM:
3r?;E'U#MVk5G d 有體臭既人,真係臭親人 [/quote]
a Z4nr N,pr ;A| f[I
夏天就到UA5T-OEhYp e
到時肯定「幽香」處處 :hitwall::hitwall::hitwall:

guswan 發表於 2007-3-14 11:14 PM

[quote]Originally posted by [i]beingkilled[/i] at 2007-3-13 22:17:8o6iI&A6Ek
用膝頭或腳頂住前面椅背的人
1`0T8f? r}Q4d2H ED4z0I#v&eb
除鞋的人?1lM#wh~}7r"e;h
4~3^-}$lBv
打對面坐死要撓腳, 同者睇住你坐對面都死唔縮腳 [/quote]4zN p4TB$J
[color=Red][size=6]用膝頭或腳頂住前面椅背的人[/size][/color]
2w+vg$B%mZ_ 我年中X唔少!!!!!!我就係巴士啊叔0號.

simc23 發表於 2007-3-15 01:04 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-14 11:14 PM:
v/}.F1Uji
k$D9AH7e0A5k.U6|*J [color=Red][size=6]用膝頭或腳頂住前面椅背的人[/size][/color]
/Q#z!C%e-b.K 我年中X唔少!!!!!!我就係巴士啊叔0號. [/quote]y~R.s'ZU-b&K ~|
}e'Ol%p?_ B6nW8e
頂往仲要係度一下一下咁搖搖!6H_d8Z+|3E `Og:E
成日都好想坐番去佢後面頂番佢!

delete 發表於 2007-3-15 02:34 AM

4. 公共車上咳嗽, 不堵住的人
@$dG&j [uWue4}$N 5. 在繁忙時間乘公共車的老人家, 他們知道一定沒有位座, 但是一定乘公共車, 好似馮子要有人讓座RE+_x1Y.K uT
6. 以為自己係靚女, 而且以為男仔一定抽佢水的女士

goufpang 發表於 2007-3-15 11:29 AM

[quote]Originally posted by [i]achan87[/i] at 2007-3-14 10:39 AM:3xewhOP7D
今日有兩個阿姐隔四行大聲吹水,好討厭 [/quote]
1HCe/vk{1{M $]{_ h0R8RbJ$\7I
R MlT:w F
係呀......d阿姐講野可以好鬼大聲

hippo722 發表於 2007-3-15 04:17 PM

[quote]Originally posted by [i]jennifer[/i] at 2007-3-13 15:25:
n;b9XArZIc 你那里公车上没有小偷?:G7QW1~@_%qo
如果有的话,会排到第7名以后吗? [/quote]}+zP@5D)Z
in HK
h] Mj;fk it is few happen
]6cDV eqp :gun::gun:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.