娛樂滿紛 26FUN's Archiver

蕃薯 發表於 2007-3-13 10:30 PM

如果周星馳唔係搞笑仲可以.....

大家覺得周星馳唔做搞笑戲,仲有咩角色o岩佢呢
3l.e1zlh8Q"H%@!}#db w+Y-?U*CEQ
我自己好喜歡佢做[喜劇之王]角色,同之前一味
Y6~"d*WJ!l 5V)bie+V V u
搞笑,有d唔同~多左好多戲份,希望大家講o下對)p~-L0Vo9y!{2q H l
1S!['`)Q2B[
周星馳o既睇法~仲有好期待佢o既新戲~*m([3P6M/b/M%q
[img]http://hk.wrs.yahoo.com/_ylt=A8tU33egtPZF1DEAjbO.ygt./SIG=127narado/EXP=1173882400/**http%3A//i3.yesasia.com/assets/72/048/p0000004872.jpg[/img]

kenlabs 發表於 2007-3-13 10:41 PM

其實佢認真既樣都好搞笑喇喎。
Y){,k6u,i/Zv? 真係稔唔到仲有d乜野角色岩佢做。

eric1874 發表於 2007-3-13 11:02 PM

幾想睇下佢做奸

d228216 發表於 2007-3-13 11:07 PM

載歌載舞

阿感 發表於 2007-3-14 01:27 AM

心狠手辣的江湖大佬

head 發表於 2007-3-14 01:45 AM

滅絕人性既殺人狂 Hw8DR h#S
佢依家既look 有小小feel,IIK_.I*h"Wbt.Y
|PT)dui |V._G5Z
或者試下做<逃>既主角智慧型罪犯 應該都唔錯

vcrcan 發表於 2007-3-14 07:21 AM

仲可以拍功夫片呃下鬼佬,還掂成龍李連杰等外國人都睇到厭

pkbrian 發表於 2007-3-14 08:54 AM

有無睇過  回魂夜
y8zc.le-Q2} }eT 呢套幾正XDDDJL vS3Z SF%m
佢做捉鬼的:good::good:
"{[ Ct d@T]
s4Ee)M oU"at g 95年最新型飛行號 :clap::clap::clap:

achan87 發表於 2007-3-14 01:22 PM

驚嚇片..........

MONKAM 發表於 2007-3-14 03:25 PM

[quote]Originally posted by [i]achan87[/i] at 2007-3-14 01:22 PM:
,nR;YK7i 驚嚇片.......... [/quote]+M"Z+B?\ U2it
佢拍到我都唔驚H2Q&Y2N(_\4G
我會一路笑1R+lMyDo
驚笑片!

1229726 發表於 2007-3-14 05:10 PM

喊笑片ok?

pigcat 發表於 2007-3-14 05:40 PM

做返兒童節目主持g6h,c-IT:o*m
O4oN.?R G
係度蝦細路仔...xd

*零* 發表於 2007-3-14 10:37 PM

奸角啦-HAxA x
應該唔錯

Hayato 發表於 2007-3-15 05:15 AM

奸角可能岩佢

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.