如果周星馳唔係搞笑仲可以.....
大家覺得周星馳唔做搞笑戲,仲有咩角色o岩佢呢w+Y-?U*CEQ
我自己好喜歡佢做[喜劇之王]角色,同之前一味
5V)bie+V V u
搞笑,有d唔同~多左好多戲份,希望大家講o下對)p~-L0Vo9y!{2qH l
1S!['`)Q2B[
周星馳o既睇法~仲有好期待佢o既新戲~*m([3P6M/b/M%q
[img]http://hk.wrs.yahoo.com/_ylt=A8tU33egtPZF1DEAjbO.ygt./SIG=127narado/EXP=1173882400/**http%3A//i3.yesasia.com/assets/72/048/p0000004872.jpg[/img] 其實佢認真既樣都好搞笑喇喎。
真係稔唔到仲有d乜野角色岩佢做。 幾想睇下佢做奸 載歌載舞 心狠手辣的江湖大佬 滅絕人性既殺人狂 Hw8DRh#S
佢依家既look 有小小feel,IIK_.I*h"Wbt.Y
|PT)dui|V._G5Z
或者試下做<逃>既主角智慧型罪犯 應該都唔錯 仲可以拍功夫片呃下鬼佬,還掂成龍李連杰等外國人都睇到厭 有無睇過 回魂夜
呢套幾正XDDDJ L vS3Z SF%m
佢做捉鬼的:good::good:
95年最新型飛行號 :clap::clap::clap: 驚嚇片.......... [quote]Originally posted by [i]achan87[/i] at 2007-3-14 01:22 PM:
驚嚇片.......... [/quote]+M"Z+B?\ U2it
佢拍到我都唔驚H2Q&Y2N(_\4G
我會一路笑1R+lMyDo
驚笑片! 喊笑片ok? 做返兒童節目主持g6h,c-IT:o*m
O4oN.?RG
係度蝦細路仔...xd 奸角啦-HAxA x
應該唔錯 奸角可能岩佢
頁:
[1]