娛樂滿紛 26FUN's Archiver

guswan 發表於 2007-3-14 02:53 AM

推理題:找出有問題的一袋硬幣(小學部)

有100個硬幣剛出廠, F2X*CLb5e-j4HYm r
被平均分成10袋,即每袋10個硬幣.
1e(][%M$G+vD` 原本每個硬幣應重100g,
W0}^;{|fb` `T,r 但總管"playbr2"發現其中一袋硬幣全部品質有問題,
$_'zK'U,r3LR N[$Z 該袋10個硬幣每個都輕了一10g,即每個90g.
8M_"Q yO1p J`"N2o3E
lc? C P5~y;H$X 總管"playbr2"把這有問題的10個硬幣放回一袋,
}}*CY E*M 叫來鑄幣工匠"我愛章小慧"把10袋硬幣放在他面前.
O7`V?$o.Rp%u 並對他說:
ht([:z @ 我現在給你一個有讀數的磅.
`KYp"LPk 你只可以用這個磅1次,
;f$h%D1U)t9x*e0D 也可以把硬幣拿出來,自己不攪亂就行了,總之只用能看1次讀數,
g y;u?h0q){o (不能放一部分又拿起一部,那就會多於一個讀數),C:uw MI*W)r
如你不能找出這袋有問題的硬幣出來,
6z/g|#K3vv+rv L 你就準備好個八月十五:dev:!!!`9q k+c9DT

y?FOM:W-w @%i.o 聰明的"我愛章小慧" 真的只用了這磅一次並只看了一次讀數,
X.L([ k2R5J,O 就把有問題的一袋硬幣找出,"V3PfY*Rx6j
"我愛章小慧"用什麼方法?-zJl d*z1?s%V
8v%\/oH@!I1af;Mi
此題並非取巧題,但只是小學部,所以答中冇獎.:naughty:
L cVG k,S lMl 答案請白字唔該晒~(e q.{ht+Lc-_l?f

8d T@:g1\:]!}Z(l [[i] Last edited by guswan on 2007-3-14 at 03:06 AM [/i]]

ronja 發表於 2007-3-14 03:02 AM

[color=White]先將十個袋編成1-10号[/color][color=White]然後在1号袋拿一個硬幣,2号袋拿兩個硬幣...如此類推...10号袋拿十個硬幣[/color][color=White]將所有硬幣放上磅便知是那一袋出了問題了[/color]
*x0kLnW e!i %I aMew$fia
[[i] Last edited by ronja on 2007-3-14 at 03:15 AM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-14 03:06 AM

[quote]Originally posted by [i]ronja[/i] at 2007-3-14 03:02: y r5O\XSy
[color=White]先將十個袋編成1-10号 Q }%k7uDs Jb
然後在1号袋拿一個硬幣,2号袋拿兩個硬幣...如此類推...10号袋拿十個硬幣
-| Uf%r+v 將所有硬幣放上磅便知是那一袋出了問題了 [/color][/quote]
)V Va;m!]wZz 答案請白字唔該晒~

qqwqqwqqw1 發表於 2007-3-14 03:07 AM

以前睇小學教育電視有教:naughty:

guswan 發表於 2007-3-14 03:08 AM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2007-3-14 03:07: ?3y0|5TjY
以前睇小學教育電視有教:naughty: [/quote]
Js t1@A3`T;j5B 我冇讀小學:cry::cry::hitwall::hitwall::hitwall:

tleung 發表於 2007-3-14 03:09 AM

[color=White]分十個袋A-J, 袋A拎一個出黎, 袋B拎兩個出黎, 如此類推, 袋J拎晒十個出黎, 總共五十五個硬幣, 如果正常每個都係100G就會出5500G, 再睇返而家個讀數少左幾多GRAM, 少左四十個GRAM就知係袋D, 八十個GRAM就係袋H喇~~[/color]:eF9yPd5V8s

6}C@e Y!yCG :agree:CyR jDYFeM
#HXd1\Aanh2v
[[i] Last edited by tleung on 2007-3-14 at 03:10 AM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-14 04:20 AM

:clap::clap::clap:末玩過.......徹底咁睇清楚條題目同諗下有冇Bug位.....之後再諗倒答案用左X分鐘.......好好玩:good::good::good:

playbr2 發表於 2007-3-14 04:36 AM

死喇.......我個方法同人地嗰d.......:haha::haha:
2[ ji0g V X]8A'E#D%P _qGWJ sqT-tb
其實我開頭諗倒個答案比較深.....之後受到條件限制而簡化左.......初初諗倒係尾數[color=White]90,80,70[/color]所以我漏有一袋冇磅:cry::cry::cry::cry::dev:

sun677 發表於 2007-3-14 10:28 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hippo722 發表於 2007-3-14 01:30 PM

幼稚園問題zC2f_4z*Q2k
唔識答咪好魚
wae(Bi,|eld :cry::cry::cry:

Triangel 發表於 2007-3-14 01:33 PM

[quote]Originally posted by [i]hippo722[/i] at 2007-3-14 01:30 PM:bE ?(ar+F,\9p.r
幼稚園問題
*LQ h @R5\V Y_$P 唔識答咪好魚(k&?YI'iG Ud
:cry::cry::cry: [/quote]8Kkg \L
W$u-[9n,c1G!NJ
我都唔識答,一齊魚囉:dev:

MONKAM 發表於 2007-3-14 03:00 PM

唔想諗#u b_4rUU
留返d腦力溫書

sakura310 發表於 2007-3-14 03:52 PM

PLAYPLAY~我DOWN左黎睇呀^^-CU7xp4T8R"X8]

,jm+Sk0G} {o2D,h 這題我以前玩過了,而且解答方法我想是固定的,所以這次就不答了^^
8XS E#Eq%l
0d_%GH IHe/P!?? 等我得閒又諗D題目同大家玩下先^^

mycomic2005 發表於 2007-3-14 03:56 PM

[color=White]每袋各放不同數目的硬幣 , 即第一袋放一個 , 第二袋放兩個 , 如此類推...
7ZY'd?H{ 然後拿這55個硬幣去磅 , (原本55個硬幣應重5500g) , 睇下少了幾多g ,g O ggi@{%T
若少了10g就是第一袋品質有問題 , 若少了20g就是第二袋品質有問題 , 如此類推...[/color]

guswan 發表於 2007-3-14 03:59 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-14 15:52:"l wm2J)~:i9R
PLAYPLAY~我DOWN左黎睇呀^^
&@p?O4yI(wU3z ,ask{:[%thOKL
這題我以前玩過了,而且解答方法我想是固定的,所以這次就不答了^^
zM*\7Y&})l.`8x
0\(L#c.G4?D,G 等我得閒又諗D題目同大家玩下先^^ [/quote]
e8\.QxN6jPI-| p(z,}$i sakura兄,sorry,抄襲你用版友名字。:P

playbr2 發表於 2007-3-14 04:51 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-14 03:52 PM:'Pk/f&`4un4E
PLAYPLAY~我DOWN左黎睇呀^^g ^E"D2c3W5[yh"x

f}DhKx-P 這題我以前玩過了,而且[color=Red]解答方法我想是固定的[/color],所以這次就不答了^^
A(mJ8G!@8O^S*? \"}Q5AV7Cv-Q"|0t
等我得閒又諗D題目同大家玩下先^^ [/quote]
2X0Y eI}X `nWh)M%?8kH-K
咁我個方法比教育電視如何???;););)

sakura310 發表於 2007-3-14 05:02 PM

呢D有咩抄唔抄:D
1{eKJf(] 大家玩得開心,又唔係壞事,有咩所謂~
XJtP(L_&i?e.uo 別兄前兄後啦~我才10歲ja~ haha/L9tvV5Z,k

H,Y|M;Fw!T7uQ O$Pd9|L3M
playplay
`({ K/]K 大概是你玩波子玩多了~XD
z:s5AEX g 我一見到你個做法即刻諗到秤波子的做法 haha:D:D

playbr2 發表於 2007-3-14 05:30 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-14 05:02 PM:
)Q&h(FcLj:_\&@ 我一見到你個做法即刻諗到秤波子的做法 haha[/quote])zbpH[
#y[:nl\&X W
:good::good::good:係ㄚㄚㄚㄚㄚ

hold_find 發表於 2007-3-14 05:32 PM

一級奸巴爹都有玩過呢題
iW!a\/I? [color=White]第1袋攞1個硬幣,第2袋2個,如此類推,一共會有55個,應該550g,但有些硬幣有問題,輕咗幾多十g就係第幾袋有問題[/color]

kolete 發表於 2007-3-14 11:39 PM

但係題目本身有問題...
@q"F$],Y d 佢冇話過俾一袋真既你... 你又將個55個金幣同咩磅呢...??
F ~+A2wGoo 唔用磅 點從10袋金幣度搵袋真既出黎??

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.