娛樂滿紛 26FUN's Archiver

guswan 發表於 2007-3-14 02:53 AM

推理題:找出有問題的一袋硬幣(小學部)

有100個硬幣剛出廠,
'fY#jY?&o e1K0VU2t 被平均分成10袋,即每袋10個硬幣.6G Tj u w b
原本每個硬幣應重100g,
M0N,^ m+cX2wvt 但總管"playbr2"發現其中一袋硬幣全部品質有問題,
.W,{&ug&E3L;L"Q~ 該袋10個硬幣每個都輕了一10g,即每個90g.*R t#D%U5| [A
f'?)T4p]$tZ
總管"playbr2"把這有問題的10個硬幣放回一袋, Q?:I.y"o;p*zR0y:E
叫來鑄幣工匠"我愛章小慧"把10袋硬幣放在他面前.'A:XD`H
並對他說:dG'y(fI
我現在給你一個有讀數的磅. K [8CP/fcf+k:jg
你只可以用這個磅1次,5|n l;e;W5AI
也可以把硬幣拿出來,自己不攪亂就行了,總之只用能看1次讀數,.x:F]_I
(不能放一部分又拿起一部,那就會多於一個讀數)4M$juoq4n4d ?G}
如你不能找出這袋有問題的硬幣出來,"szC$g?8u W
你就準備好個八月十五:dev:!!!+nx`f2S|#Q

#zA pP-?m 聰明的"我愛章小慧" 真的只用了這磅一次並只看了一次讀數,:d;k%t)z5q5@
就把有問題的一袋硬幣找出,
vZiJ;}Q "我愛章小慧"用什麼方法?5G$f \%\q5iJ3r

t Huo2oF LO 此題並非取巧題,但只是小學部,所以答中冇獎.:naughty:
sR#?1Q*_q8S*C 答案請白字唔該晒~l,D/G!BKIM
m3f i$Ig%Wuq
[[i] Last edited by guswan on 2007-3-14 at 03:06 AM [/i]]

ronja 發表於 2007-3-14 03:02 AM

[color=White]先將十個袋編成1-10号[/color][color=White]然後在1号袋拿一個硬幣,2号袋拿兩個硬幣...如此類推...10号袋拿十個硬幣[/color][color=White]將所有硬幣放上磅便知是那一袋出了問題了[/color]
:Ws#|-bn6@N7p7[$l 8eo LNN n8kn/]~'z
[[i] Last edited by ronja on 2007-3-14 at 03:15 AM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-14 03:06 AM

[quote]Originally posted by [i]ronja[/i] at 2007-3-14 03:02:
I|9vg[REI:Q [color=White]先將十個袋編成1-10号x](u!JV3Q {
然後在1号袋拿一個硬幣,2号袋拿兩個硬幣...如此類推...10号袋拿十個硬幣
m"h,q K?:]\ 將所有硬幣放上磅便知是那一袋出了問題了 [/color][/quote]
tL6xX)t9D[w? 答案請白字唔該晒~

qqwqqwqqw1 發表於 2007-3-14 03:07 AM

以前睇小學教育電視有教:naughty:

guswan 發表於 2007-3-14 03:08 AM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2007-3-14 03:07:\D]t?.P%y\#@%|;z
以前睇小學教育電視有教:naughty: [/quote]
7SH(N;E)tt EQ 我冇讀小學:cry::cry::hitwall::hitwall::hitwall:

tleung 發表於 2007-3-14 03:09 AM

[color=White]分十個袋A-J, 袋A拎一個出黎, 袋B拎兩個出黎, 如此類推, 袋J拎晒十個出黎, 總共五十五個硬幣, 如果正常每個都係100G就會出5500G, 再睇返而家個讀數少左幾多GRAM, 少左四十個GRAM就知係袋D, 八十個GRAM就係袋H喇~~[/color]%SJ"S)f[`'C.y/~ }
P*~YS5L2V"Y
:agree:
Q$A-q0xjqx?,l ?4EF~pE!`g$^a
[[i] Last edited by tleung on 2007-3-14 at 03:10 AM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-14 04:20 AM

:clap::clap::clap:末玩過.......徹底咁睇清楚條題目同諗下有冇Bug位.....之後再諗倒答案用左X分鐘.......好好玩:good::good::good:

playbr2 發表於 2007-3-14 04:36 AM

死喇.......我個方法同人地嗰d.......:haha::haha:
%\hoH3G9bxq.t
(k2z~ b{ 其實我開頭諗倒個答案比較深.....之後受到條件限制而簡化左.......初初諗倒係尾數[color=White]90,80,70[/color]所以我漏有一袋冇磅:cry::cry::cry::cry::dev:

sun677 發表於 2007-3-14 10:28 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hippo722 發表於 2007-3-14 01:30 PM

幼稚園問題
P{;gfXm9i.H0p*N P#b)x 唔識答咪好魚7v4j4| p ]
:cry::cry::cry:

Triangel 發表於 2007-3-14 01:33 PM

[quote]Originally posted by [i]hippo722[/i] at 2007-3-14 01:30 PM: xp3|;@_2f)~
幼稚園問題DgL"I cl T2P
唔識答咪好魚k0@7C2s6} d.Q6j-G? N
:cry::cry::cry: [/quote]-dZ(h4I$?(P

~u0wYZ T%]2cg 我都唔識答,一齊魚囉:dev:

MONKAM 發表於 2007-3-14 03:00 PM

唔想諗~.g9zs Rc#i
留返d腦力溫書

sakura310 發表於 2007-3-14 03:52 PM

PLAYPLAY~我DOWN左黎睇呀^^
E ? ix/R-v9Bp
k7n|-Zdw} 這題我以前玩過了,而且解答方法我想是固定的,所以這次就不答了^^
"Gyy+nz5Q hbTd
+yllL"|` 等我得閒又諗D題目同大家玩下先^^

mycomic2005 發表於 2007-3-14 03:56 PM

[color=White]每袋各放不同數目的硬幣 , 即第一袋放一個 , 第二袋放兩個 , 如此類推...
M!xi nW-?K3L 然後拿這55個硬幣去磅 , (原本55個硬幣應重5500g) , 睇下少了幾多g ,'mq#[-JDW;h
若少了10g就是第一袋品質有問題 , 若少了20g就是第二袋品質有問題 , 如此類推...[/color]

guswan 發表於 2007-3-14 03:59 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-14 15:52:,RI]\JDl:A
PLAYPLAY~我DOWN左黎睇呀^^%aq$k@"`2o

/Y}WE? lJ7Y 這題我以前玩過了,而且解答方法我想是固定的,所以這次就不答了^^y q(cP#q m;|+a

.RR-t fh bmy'Y 等我得閒又諗D題目同大家玩下先^^ [/quote]6kT7kmJK-\Xp
sakura兄,sorry,抄襲你用版友名字。:P

playbr2 發表於 2007-3-14 04:51 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-14 03:52 PM:"f R n}*h!s3_tY(Cp
PLAYPLAY~我DOWN左黎睇呀^^
`rc?.z6C.d\/Z Z
w%Q%g5M,A%bX$^1])V 這題我以前玩過了,而且[color=Red]解答方法我想是固定的[/color],所以這次就不答了^^
c/bN*@fA G[)o,r b
%]{ AFZt] 等我得閒又諗D題目同大家玩下先^^ [/quote]
7|,q[6u'WB2~3v pR] R9G,A
咁我個方法比教育電視如何???;););)

sakura310 發表於 2007-3-14 05:02 PM

呢D有咩抄唔抄:D3U*j*U&oh#_F/M
大家玩得開心,又唔係壞事,有咩所謂~7^@WFr-]Clf
別兄前兄後啦~我才10歲ja~ hahanu8q#pb|]

p5]2Ifd5N5@ $_4i:T2H5fHo*k
playplay
cItw*^J"W*?L"qC 大概是你玩波子玩多了~XD@1r2tDp Mqg
我一見到你個做法即刻諗到秤波子的做法 haha:D:D

playbr2 發表於 2007-3-14 05:30 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-14 05:02 PM:CpB5m,t H:Nt*e
我一見到你個做法即刻諗到秤波子的做法 haha[/quote]
s o-CHt6T &]bjY}'y8P?5\
:good::good::good:係ㄚㄚㄚㄚㄚ

hold_find 發表於 2007-3-14 05:32 PM

一級奸巴爹都有玩過呢題
jP!~6A^KW S [color=White]第1袋攞1個硬幣,第2袋2個,如此類推,一共會有55個,應該550g,但有些硬幣有問題,輕咗幾多十g就係第幾袋有問題[/color]

kolete 發表於 2007-3-14 11:39 PM

但係題目本身有問題... j{K4RH&B9k0^ PoJ
佢冇話過俾一袋真既你... 你又將個55個金幣同咩磅呢...??OcPc uSGt_
唔用磅 點從10袋金幣度搵袋真既出黎??

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.