娛樂滿紛 26FUN's Archiver

蕃薯 發表於 2007-3-14 09:16 PM

~你有幾英~

大家試過係街到做過一d好英雄o既事未呢?AQ~N:ze%?
:jt ~`Dua
大家係到分享o下啦~
4py-} ^8U#E@
p/d5k9h`@]'B 我自己做個一件事,都算係英雄o既(本人覺得)
"]w:M%}t)o"u 1e0bbI/k
事件係上年11月到,地點:[沙田]第一城
*AK'`f0C-d&} GH
?3b%_H{"T 事件:一位唔帶眼過馬路o既女仔14-15歲到/Vb$w\r F(a5rT

r1A7i+pX:{ 佢一邊講電話一邊過馬路,點知有架小巴[紅巴]
a7ntE?'N
.[%_1P [A(oL^ 衝緊過班馬線~大家一定覺得我會飛出去救佢,
:te9M0^q 6ymD"vw:o*i
我冇咁做(=_=")我只係大聲叫佢睇車,佢都仲係聽唔到Nx7T&@1Q0A n[9K
!h$gI$M$_m?#B
好彩架小巴停得到,如果唔係就.....我睇到個小巴佬好火/{3A[i/k PNm

ui+mOg7d)c 拉開個窗,係咁話個女仔,個女仔面都紅曬咁走左去,但係
4xt]z*OXxiY`{
w#W(I-U0L)t1z-Bn L 個小巴佬仲係咁講,我忍唔住話番個小巴佬,其實個小巴路t`7i\)Gw

?} ^,X fDtP 都係衝燈,o者係兩者都有錯,但係佢仲好似大條道理咁話人
-U,T~O!e
8gv*Mai?#v)Dl(o#X 我真係睇唔過眼,我就話佢[你仲講咩呀,你都衝燈啦]之後tit P"D.AO

ntS]$?;R*IR(~ 個小巴佬冇再出聲~  >完<

cmchi 發表於 2007-3-14 09:41 PM

[quote]Originally posted by [i]蕃薯[/i] at 2007-3-14 09:16 PM:qc z Ii+jbi1v
大家試過係街到做過一d好英雄o既事未... [/quote]
G w%]g+ZgC
H'i)m X0B:HJ L[3f7g D'J
你唔驚小巴佬落車打你?'n[,d$t1M|w w
haha
0j-]6c8~3|E{MM 香港d小巴佬太惡

蕃薯 發表於 2007-3-14 10:15 PM

我只係睇唔過眼,冇諗過佢會出手?!QBt+uK*X,ld7Y

E[V8M6e]F b 就算係最多打過,香港人都自係想
]/~/ULw F@!e
G3Gi%dV+P:v*p 睇人地打交,有幾多個真係想知發
"o#T%U~3eko%`
9\5o"[l,s!~r!a 生咩事丫,最多打一陣走老~

*零* 發表於 2007-3-14 10:31 PM

做得好喎=]

supreme12 發表於 2007-3-15 04:22 AM

唔错唔错```

goodtime 發表於 2007-3-15 08:03 PM

如果個女仔聽到你嗌佢
7Z{ M^H F[5^ 一定會停低望下你.......
*@ G"t"_e'x#\ 到時佢地應該撞到應一應~
4vq.w)Dg%n^ wakakka

qqwqqwqqw1 發表於 2007-3-15 09:49 PM

"飛出去救佢"係呢個世界難以實行既"王道"之一,2{9Z;[+pb
不!現實上已經可能已經沒有了,
q~GbQ3jw 就好似小妹妹個氫氣球比樹枝卡住,我地爬樹幫佢拿番咁:P
)RH%DU;E kC 衣家仲邊有呢d野:naughty:

水仙 發表於 2007-3-21 03:57 PM

見義勇為 我欣賞你 :good:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.