~你有幾英~
大家試過係街到做過一d好英雄o既事未呢?AQ~N:z e%?:jt ~`Dua
大家係到分享o下啦~
我自己做個一件事,都算係英雄o既(本人覺得)
1e0bbI/k
事件係上年11月到,地點:[沙田]第一城
事件:一位唔帶眼過馬路o既女仔14-15歲到/Vb$w\r F(a5rT
佢一邊講電話一邊過馬路,點知有架小巴[紅巴]
衝緊過班馬線~大家一定覺得我會飛出去救佢,
6ymD"vw:o*i
我冇咁做(=_=")我只係大聲叫佢睇車,佢都仲係聽唔到Nx7T&@1Q0A n[9K
!h$gI$M$_m?#B
好彩架小巴停得到,如果唔係就.....我睇到個小巴佬好火/{3A[i/k P Nm
拉開個窗,係咁話個女仔,個女仔面都紅曬咁走左去,但係
個小巴佬仲係咁講,我忍唔住話番個小巴佬,其實個小巴路t`7i\)Gw
都係衝燈,o者係兩者都有錯,但係佢仲好似大條道理咁話人
我真係睇唔過眼,我就話佢[你仲講咩呀,你都衝燈啦]之後tit P"D.AO
個小巴佬冇再出聲~ >完< [quote]Originally posted by [i]蕃薯[/i] at 2007-3-14 09:16 PM:qcz Ii+jbi1v
大家試過係街到做過一d好英雄o既事未... [/quote]
L[3f7g D'J
你唔驚小巴佬落車打你?'n[,d$t1M|ww
haha
香港d小巴佬太惡 我只係睇唔過眼,冇諗過佢會出手?!QBt+uK*X,ld7Y
就算係最多打過,香港人都自係想
睇人地打交,有幾多個真係想知發
生咩事丫,最多打一陣走老~ 做得好喎=] 唔错唔错``` 如果個女仔聽到你嗌佢
一定會停低望下你.......
到時佢地應該撞到應一應~
wakakka "飛出去救佢"係呢個世界難以實行既"王道"之一,2{9Z;[+pb
不!現實上已經可能已經沒有了,
就好似小妹妹個氫氣球比樹枝卡住,我地爬樹幫佢拿番咁:P
衣家仲邊有呢d野:naughty: 見義勇為 我欣賞你 :good:
頁:
[1]