娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kuai 發表於 2007-3-16 09:00 AM

皆大歡喜3

如果TVB拍皆大歡喜3, 唔知大家会不会支持?-f0i,Z.y$}H
我本人非常喜欢皆大歡喜。

goodtime 發表於 2007-3-16 10:22 AM

點都好睇過高朋滿座先lor~

pigcat 發表於 2007-3-16 11:53 AM

其實高朋又好..皆大又好...;}3@4h1phtZ"h

QFxSSb 最緊要有新ge idea睇..
,@0]1u(C9R+T
N1T-rM1\4L%z'kQ1_ 唔好來來去去都係果條橋
nR.pVZ1X7KF QL
SUMkqcvn 雖然橋唔係多N5VNi.J)hK:{
N+H7l1{vmR8n'f
但repeatedly咁出...
pc J0D#}-B[ OV5zvKi({;I
乜都悶la~!:naughty::naughty:

pkbrian 發表於 2007-3-16 03:06 PM

自從播左同事三分親
d;g/uu q H?hP;n 我突然覺得高朋係套好美好既劇集-.-||||

head 發表於 2007-3-16 06:07 PM

無線除左男親女愛之外  有邊套處境喜劇係掂嫁

hold_find 發表於 2007-3-16 07:46 PM

之前加埋已經咁多集,乜橋都用盡la\g(ypMMQE;l
老實說...不會抱太大期望
.q,rJ%@;cw 第1集古裝,第2集現代,莫非第3集(如果有)會未來?

jimjim12 發表於 2007-3-16 11:32 PM

做番D反映時事ge劇重好啦,好過睇D男溝女,女溝男ge劇,悶~~~

MONKAM 發表於 2007-3-17 01:09 AM

我少睇電視啊1[5C sD?+CJ
冇意見~

ASPP 發表於 2007-3-21 12:06 AM

唔好再拍啦P,O"n!z.pH0]
我唔想再睇家燕姐 >.<

yorker 發表於 2007-3-21 02:54 PM

唔鍾意睇薛家燕~  唔知點解~
:nED\hFd4^ ZxW !P1B5HrS?)b
不過我都唔係香港, 都睇唔到~  =P

9966 發表於 2007-3-22 12:05 AM

如果整多d新元素就ok

a5areal 發表於 2007-3-22 01:22 AM

唔用家燕姐擔正就睇下啦~ Bj3c8y4B B
hate 家燕媽媽= =

delete 發表於 2007-3-22 01:52 AM

又皆大歡喜呀?無線無其他劇好睇咩, 悶到死

hkchanhei123 發表於 2007-3-24 05:34 PM

好悶姐////....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.