皆大歡喜3
如果TVB拍皆大歡喜3, 唔知大家会不会支持?-f0i,Z.y$}H我本人非常喜欢皆大歡喜。 點都好睇過高朋滿座先lor~ 其實高朋又好..皆大又好...;}3@4h1phtZ"h
最緊要有新ge idea睇..
唔好來來去去都係果條橋
雖然橋唔係多N5VNi.J)hK:{
N+H7l1{vmR8n'f
但repeatedly咁出...
OV5zvKi({;I
乜都悶la~!:naughty::naughty: 自從播左同事三分親
我突然覺得高朋係套好美好既劇集-.-|||| 無線除左男親女愛之外 有邊套處境喜劇係掂嫁 之前加埋已經咁多集,乜橋都用盡la\g(ypMMQE;l
老實說...不會抱太大期望
第1集古裝,第2集現代,莫非第3集(如果有)會未來? 做番D反映時事ge劇重好啦,好過睇D男溝女,女溝男ge劇,悶~~~ 我少睇電視啊1[5C sD?+CJ
冇意見~ 唔好再拍啦P,O"n!z.pH0]
我唔想再睇家燕姐 >.< 唔鍾意睇薛家燕~ 唔知點解~
!P1B5HrS?)b
不過我都唔係香港, 都睇唔到~ =P 如果整多d新元素就ok 唔用家燕姐擔正就睇下啦~ Bj3c8y4B B
hate 家燕媽媽= = 又皆大歡喜呀?無線無其他劇好睇咩, 悶到死 好悶姐////....
頁:
[1]