娛樂滿紛 26FUN's Archiver

能神所不能 發表於 2007-3-16 07:40 PM

2007高考3月16

小弟考第一場GVD ]%hH9|0X A
個人短講:25.5 C
R[s/DS o'A M 小組討論:學校成立“關注社會貧窮問題小組”
V"_0FV k!Q}g5oS                  建立宗旨和建議2活動,達成共識!

capicapi 發表於 2007-3-16 07:44 PM

25.5C?Lz0C&Da,`;z"Z
咩野呀??

托迪仔T 發表於 2007-3-16 07:47 PM

係唔係冷氣要較到25.5c?溫度?

能神所不能 發表於 2007-3-16 07:48 PM

[quote]Originally posted by [i]托迪仔T[/i] at 2007-3-16 07:47 PM:h/Z.Q4KF5CZOd
係唔係冷氣要較到25.5c?溫度? [/quote] Z0JRV'sL5M x8g
我就係咁講呀!.y7x2H LLyu9d1D
不過我個Bio fd話咩人覺得最舒服既溫度喎!

wind19831221 發表於 2007-3-16 09:06 PM

[quote]Originally posted by [i]能神所不能[/i] at 2007-3-16 07:48 PM:
+T9V1}AsQ;tY u a gg$ji
我就係咁講呀!
z1T5a^8t.Y k 不過我個Bio fd話咩人覺得最舒服既溫度喎! [/quote]
z7d$kM9_ k6Z 梗系講節能環保啦,唔通真系去討論點解人體系攝氏25.5度最舒服咩-_-b

MONKAM 發表於 2007-3-17 01:05 AM

[quote]Originally posted by [i]capicapi[/i] at 2007-3-16 07:44 PM:x `k1Q4N8wX_9] l
25.5C?
,R9R^U?Q 咩野呀?? [/quote]
o({7u j}` 好采唔係你考...

能神所不能 發表於 2007-3-17 02:07 PM

[quote]Originally posted by [i]wind19831221[/i] at 2007-3-16 09:06 PM:/Fx4bx ~)g'B.Y0S
0]L6R[vK
梗系講節能環保啦,唔通真系去討論點解人體系攝氏25.5度最舒服咩-_-b [/quote]
|x y(j?Pm 我個fd話:我地做人應該保持25.5C唔好太高/低。
@WR$t8S"WiOhD                做人要放輕鬆D。W5~d9~:yz C

X}+?x5K9A"u
6q/eQSL6bs a 5Yo.feT Iv)e
我就講講下變左推廣環保同地球危機,我地個個都有責任去做一D野。

kaichun88 發表於 2007-3-17 04:06 PM

[quote]Originally posted by [i]能神所不能[/i] at 2007-3-17 02:07 PM:8]~ LqER
3F-Es u$]a
我個fd話:我地做人應該保持25.5C唔... [/quote]KUC!P9W'Qu
兩個想法都ok,不過,你個fd要輔以多d事例才能得高分
f*d0f^)W"}9v ^ c 看看我13/3考嗰兩part H Bu1y2^G
個人短講:視野a C#W:h~{ f
小組討論:'知書守禮'還有時代意義嗎?"dyng"X9q W
四條友都話有,實拎低分:(

feuosma 發表於 2007-3-17 04:53 PM

[quote]Originally posted by [i]能神所不能[/i] at 2007-3-16 19:40:"t9\WQ9n R8T
小弟考第一場@(c2u,] ~:L0E
個人短講:25.5 C{E_;d q$o k
小組討論:學校成立“關注社會貧窮問題小組”"C)i!CIQQ#X"\
                 建立宗旨和建議2活動,達成共識! [/quote].T8t~ ~d'F7P^G3S
/P K:B7n"W ~ j F
考緊試仲上黎...你唔驚比你大老鬧呀?????:D:D:D

能神所不能 發表於 2007-3-18 01:33 PM

[quote]Originally posted by [i]feuosma[/i] at 2007-3-17 04:53 PM:
Lf:}gK
$^zEh(l;wP #Z)n.j'ei[
考緊試仲上黎...你唔驚比你大老鬧呀?????:D:D:D [/quote]
^ I7WK"n6Q 我今日上黎同佢告別嫁。
E'B YFc8RfxXI 睇下佢今日有無咩最後既提點啦。tZ$\$?+S {Vs&B
唉!努力咁耐都好似無咩成果咁:("|{jz2]

XV$z}h :haha:[color=White]甘肛[/color] :dev:傾啦

wind19831221 發表於 2007-3-19 12:39 AM

[quote]Originally posted by [i]kaichun88[/i] at 2007-3-17 04:06 PM:
8fY,X)S+W
.o vf+R+C:T#o'W"d 小組討論:'知書守禮'還有時代意義嗎?
%F v.H!H/d(em:A 四條友都話有,實拎低分:([/quote]0K7Mi I0cn
咁可憐??真系咁,不如考試局下一年出   “遵紀守法”還有沒有時代意義  或者  “講誠信”還有用嗎    哩一類題目好過

hk853 發表於 2007-3-19 01:42 AM

[quote]Originally posted by [i]能神所不能[/i] at 2007-3-17 02:07 PM: [As5f9]8n+E&b
我個fd話:我地做人應該保持25.5C唔好太高/低。
YK'w"p7|                做人要放輕鬆D。 s{(O}#T!} D
我就講講下變左推廣環保同地球危機,我地個個都有責任去做一D野。[/quote]oN,| M9o g"VK fs
吹到咁大:naughty:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.