死囚小遊戲(一)
今日都同大家玩兩個死囚的小遊戲'A`wz[0{C這次希望是加大家分的,因為我覺得都有d難度(希望版主許可啦^^);y0F0P0Zx+|`
如無意外,答案將會在3月25日公佈
9a |{7w*]2U:u8K)p"l3`w3d
我將兩題題目分兩個post5s(`H}0KOa-Y:~
希望大家唔好認為我係厄分,我只係想俾大家多個機會加分je
7Ahoysi0DZI
第一題:(vR(g3@a|0F
sakura310係一個今天即將被處死的死囚 \/L(MC*d8osqW
但這個國家有一個奇怪的規定X;_%zy+f.q*_ okM p
就是在行刑那天,死囚會俾押送到國王面前
死囚會有一次說話的機會,由國王判斷
如果死囚說的那句話是真話,那麼他就要被上吊
如果死囚說的那句話是假話,那麼他就要被槍決
-oy["] Grf
係正常人都唔想死ga la,咁如果你係sakura310,你應該講咩去令自己唔使死呢?
s0VO2`B[|B*{,Bs
答案記得反白啊~
記得要解釋yo~
n}rLsHn
第二題:
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=144370[/url]
~bB8V@.@
[[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-17 at 10:39 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-17 10:17 PM:
答案記得反白啊~或者將佢save成word or txt檔,再zip左upload俾我([color=Red]set1137分[/color]),咁就唔怕俾人偷睇結果7g"r;K~9U0c/]lX
記得要解釋yo~
[/quote],w%`l$HaC
;^3E4F/rgE+Nk1P1vl
低分會員好似冇set 分e個功能.......好似要過1000分先有:confused: oo~EU-L @2j@
,zt+EV9lZ z0H
咁唯有反白算啦 XD*tA0}du[5V O:g
PLAYPLAY都玩下啦~好玩GA~ 是由國王發問然後死因回答嗎?