娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sakura310 發表於 2007-3-17 10:17 PM

死囚小遊戲(一)

今日都同大家玩兩個死囚的小遊戲'A`wz[0{C
這次希望是加大家分的,因為我覺得都有d難度(希望版主許可啦^^);y0F0P0Zx+|`
如無意外,答案將會在3月25日公佈
X]h)f l~ d 9a |{7w*]2U:u8K)p"l3`w3d
我將兩題題目分兩個post5s(`H}0KO a-Y:~
希望大家唔好認為我係厄分,我只係想俾大家多個機會加分je
Y^6w[ x'pk%t 7Ahoysi0DZI
第一題:(vR(g3@a|0F
sakura310係一個今天即將被處死的死囚 \/L(MC*d8osqW
但這個國家有一個奇怪的規定X;_%zy+f.q*_ okM p
就是在行刑那天,死囚會俾押送到國王面前
m}#S9rt6C8x+d 死囚會有一次說話的機會,由國王判斷
!Vw j fze!Z!_] 如果死囚說的那句話是真話,那麼他就要被上吊
9Z4~1|x{k\ A~ 如果死囚說的那句話是假話,那麼他就要被槍決
d@aA0P PQMJ -oy["]Grf
係正常人都唔想死ga la,咁如果你係sakura310,你應該講咩去令自己唔使死呢?
'vPH&lz!Pb/VC s0VO2`B[|B*{,Bs
答案記得反白啊~
\[(C8{f7D8[.z 記得要解釋yo~
w{b,Z.ohuk%\8` n}rLsHn
第二題:
2ZvWd8k@s [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=144370[/url]
J3Whr9nt ~bB8V@.@
[[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-17 at 10:39 PM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-17 10:22 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-17 10:17 PM:
{zZ |:dg 答案記得反白啊~或者將佢save成word or txt檔,再zip左upload俾我([color=Red]set1137分[/color]),咁就唔怕俾人偷睇結果7g"r;K~9U0c/]lX
記得要解釋yo~
.L a)O1s/{&pm j [/quote],w%`l$HaC
;^3E4F/rgE+Nk1P1v l
低分會員好似冇set 分e個功能.......好似要過1000分先有:confused:

sakura310 發表於 2007-3-17 10:30 PM

oo~EU-L @2j@
,zt+EV9lZ z0H
咁唯有反白算啦 XD*tA0}du[5V O:g

4Vg&I~#v PLAYPLAY都玩下啦~好玩GA~

guswan 發表於 2007-3-17 10:38 PM

是由國王發問然後死因回答嗎?
_8Oy{$kJCT K t#MI"A
定係死囚自己想講咩都得?

sakura310 發表於 2007-3-17 10:41 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-17 10:38 PM:w$}s~G
是由國王發問然後死因回答嗎?
cJsZ+M"H^$Y5E2O
:yhRX8HX:r 定係死囚自己想講咩都得? [/quote]
,ZC~ |3w.K J
vrr(e0@2g4p 例如,我是國王,你是死囚(:D)
p0ek_M"e6^ ^ 你被帶到我面前,所有人都唔會講野,得你一個人講一句說話Qjr2bf.h/r `
你係講咩都得1R"gu$s-o q4Xj
之後我就會判斷你講真話定假話
*K6Dz AKM8BGc\gh
)ICq5`6Ne,D kI [[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-17 at 10:44 PM [/i]]

simonhk 發表於 2007-3-17 10:43 PM

sakura310:我會被槍決

kakeidevil 發表於 2007-3-17 10:43 PM

橫死掂死,我會講粗話 :dev::naughty:

sakura310 發表於 2007-3-17 10:45 PM

to simonhk |i]a-_s$P:Bb
a1F;Q*k4h7}
記得反白啊
z:_:\x:i gk V 仲有,要解釋 XDa/tdUl

mT,MW{N@t `b5CH [[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-17 at 10:46 PM [/i]]

kaichun88 發表於 2007-3-17 10:51 PM

我識答,但唔知啱唔啱

sakura310 發表於 2007-3-17 10:55 PM

恭喜kaichun88成為第一位解題成功者^^ux c PA1y:D p

C M)bI4\p,^C T 請挑戰第二題 XD

qqwqqwqqw1 發表於 2007-3-18 12:34 AM

[color=White]我會被槍決[/color]Up \YF fmDR
唔知o岩唔o岩:haha:

sky308 發表於 2007-3-18 01:10 AM

[color=White]『我會被槍決』5\B.Ly4{)b])Px
場境一.國王一早想要佢槍決咁佢答左事實...即係要上吊...
uby2jQ I       二.國王一早想要佢上吊咁佢答錯事實...即係要槍決...c0K|3L6CK'XFf,lj

zG5N t\"OE:r Q.L 表面上佢講完依句點都要死 但係國王係一國之君...講左既野要算數...但又唔可以用哂2種行刑方法 so 死囚咁答應該會無事...[/color]

ywy 發表於 2007-3-18 01:50 AM

[color=White]我會被槍決_dXp5}{-by eJ
wji6c]W1?GIv
因為國王說是真的話就無法進行上吊,而說是假的話就國王不用處決他,而要釋放他了[/color]

qqqaoc 發表於 2007-3-18 06:26 AM

[color=White]我想被被槍決Rt5J,I$b
因為說出自己想被槍決是真心話, 國王就不可上吊or槍決他...只好放他走[/color]

supreme12 發表於 2007-3-18 07:47 AM

[color=White]我想被枪决[/color]
E{(]!tx'k%WfFA [color=White]如果距讲真话,国王就唔可以比距上吊,而又唔可以枪决距,所以最后会放距走咯```[/color]

kantang4910 發表於 2007-3-18 02:11 PM

[color=White]呢問題好筍
&s/H X z})E:L 祗要答:我今日會被槍決
7v-l:M.cV8Sg2F\l 那麽我被槍決的話便成了真話而唔成立 Q(ZF)^'yMr
被吊死的話便成了假話而唔成立uqg5X2Qc!F
最後唔使死%F3hf)tyvQ
U Y:I.]&V
聽講係陳夢吉上路去考科舉時遇到山賊被山賊考[/color]

hippo722 發表於 2007-3-18 07:12 PM

如果死囚說的那句話是真話,那麼他就要被上吊"Cp4NLa
如果死囚說的那句話是假話,那麼他就要被槍決m-gvH$m$C!d
A;g_`C
:confused::confused::confused:0g`t!u9}-A_A
被上吊
q1VzYZ6TN0]L#s;J[ 被槍決!f y'dp,Q}
都係死喎

lywv5 發表於 2007-3-18 08:41 PM

i will be shot, not hanged

chrisykc 發表於 2007-3-19 12:19 AM

Yeah, logically, the both statments cannot be correct, therefore, the reply he made was "I'll be shot".  Yes !

mycomic2005 發表於 2007-3-19 12:16 PM

[color=White]"我會被槍決"
,noV(gE
'mn%b|yR^U ^P 如果sakura310說的那句話是真話,那麼他就要被上吊_2S$m1d }*v'L
但他若是被上吊,那sakura310說的那句話就是假話  !!!
W Tr4P:l
G/M Kb)X3^ P 如果sakura310說的那句話是假話,那麼他就要被槍決5]B]C)U#y.d:I
但他若是被槍決,那sakura310說的那句話就是真話  !!!
@ aZ0Wv1N.m)w9CD z'zu m#j
這樣sakura310既不能被上吊,也不可被槍決,
)Sq^ y wM l sakura310就不用死[/color]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.