娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sweetcat 發表於 2007-3-20 10:05 PM

呢個唔係好難Ft(T#N3qz
$jl"` o8H%~@j%Dd7\
[color=White]只要同國王講「你將會槍決我」
jt![8~5nw2{ 如果國王真係用槍決,o甘sakura310講既係真話,要上吊至岩規矩d uMR{}Xu-t
但如果用上吊既話,sakura310講既又變左假話,要槍決2|pL G9S1~_
bZ$dm Lh9^)p4]z TH
結果係槍決同上吊都唔岩規矩喇[/color]

sakura310 發表於 2007-3-25 02:24 PM

呢題應該唔算難啦~0K6}Y.b4H6f)J
好多人都答到^^/Vv#gN7v!s["_E2R;J
&_VOoY&c#q)m@
解答 tZ uCZ,{'~b:Q&] E
有兩個:(1)我正在說謊  (2)我會被槍決o-u @h/F%o/n5S
咁先講(1)啦
!n-E5T7L%o{0V8J2{ 如果我的說是真話,那麼「我正在說謊」就是真話,即係我講緊假話啦,矛盾]?0j%P*@9Y$XU
如果我的說是假話,那麼「我正在說謊」就是假話,即係我講緊真話啦,矛盾
s5p,z}XL/L 0pI]:I?'|oX
即係話呢句不論在任何情況下,都無法判斷是真是假vf.y+c!Oahr1t
X;Zw8v%d"s
咁講(2)又會點呢:A*lf!QV"j3MYB
如果我的說是真話,那麼「我會被槍決」就是真話,即我會被槍決,但說真話,就要上吊,矛盾B6d)?J/X:A
如果我的說是假話,那麼「我會被槍決」就是假話,即我會被上吊,但說假話,就要槍決,矛盾
S1Hc/d| N 既然國王判斷不了,即係唔可以死啦^^(如果你要硬說有甚他處決方法,我沒話說))c'e8bL3`I[
1@(|D;R#i
啊~對了~唔使死je,無人話會釋放wor XDJ3U2j7Klw
不知為何會有部分話sakura310會被釋放 haha^^
GID(?cu3x*E(^-i/t %|sbeqoa
有解釋先算係0岩5X5m.i"~&b
6X,i`i f0z8JQ
所以答對ge名單:L'y5?3J'?f2qP5qr
(Mz,L+?#h[
kaichun88
S`,G7\{ Y/[]:ES
sky308
OV,o"tS$J h$Dzy tn2{@@ P9BF4O
ywy0d2W0x%_t a
6J:^ ]6Z'GEQm
kantang4910?q.mc-d o7he

{!HU v%a\g~ chrisykc F%B0X't G
OaCL-T@
mycomic20052t"e~~9o$y i
"DWu$}[1m |.G_
sweetcat
pI7DK+r
,W%f%R(HY;|~(P b 希望版主們可以加分俾答對ge會員啦^^CG8E,m!J$^*u
咁大家都開心ma:D:D:D:D

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.