娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sakura310 發表於 2007-3-17 10:17 PM

死囚小遊戲(一)

今日都同大家玩兩個死囚的小遊戲:a]D c#@3y[o
這次希望是加大家分的,因為我覺得都有d難度(希望版主許可啦^^)
,CRJ9Q7dir 如無意外,答案將會在3月25日公佈
/XrBl7P ~8s8g UC#H0Sq ~z
我將兩題題目分兩個post
4a8r*?1xR A qO r 希望大家唔好認為我係厄分,我只係想俾大家多個機會加分je
Xs.N2MA
~W"\$|T+|"|-Uerkp 第一題:1O&Qrh;MIOD
sakura310係一個今天即將被處死的死囚
wUW C){(Aqe 但這個國家有一個奇怪的規定
,r:y8u QU}J 就是在行刑那天,死囚會俾押送到國王面前G(j0QYg,w6C
死囚會有一次說話的機會,由國王判斷"ea]-^G,^9`
如果死囚說的那句話是真話,那麼他就要被上吊
wo!m5r)t fp6DK~K0r 如果死囚說的那句話是假話,那麼他就要被槍決
x5mxE1\9\+X}+?5_ r
)]x(o3N i2Bj_kb q 係正常人都唔想死ga la,咁如果你係sakura310,你應該講咩去令自己唔使死呢?({$VxJd;}^7X)]#{

8M.|"OlY-~*h 答案記得反白啊~
,qVS1v%gnF 記得要解釋yo~
meHK2L%E"s P5C
&u?/~1T4f4P 第二題:
6g/z%h0R$F+z [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=144370[/url]1Po6[(qI|3c:ne D
A$Q0b$xF5f8[[N
[[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-17 at 10:39 PM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-17 10:22 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-17 10:17 PM:V2l3J.t&Q&fF0a
答案記得反白啊~或者將佢save成word or txt檔,再zip左upload俾我([color=Red]set1137分[/color]),咁就唔怕俾人偷睇結果
9d3e+XqM#_/s 記得要解釋yo~2SW M1D.or-|
[/quote]9}6v&a4Rm"aQB W
,J;h.g QV"B6d6w
低分會員好似冇set 分e個功能.......好似要過1000分先有:confused:

sakura310 發表於 2007-3-17 10:30 PM

oo~;Soa Z/k?h

&{1FN(Fb1q ] 咁唯有反白算啦 XDY R\!J8N;{4G8?

[sj/J&zSC PLAYPLAY都玩下啦~好玩GA~

guswan 發表於 2007-3-17 10:38 PM

是由國王發問然後死因回答嗎?
i!R'D0P;?j,XH1f$i
a'c)w*\%Sb w)DM 定係死囚自己想講咩都得?

sakura310 發表於 2007-3-17 10:41 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-17 10:38 PM:-qr,I$AQ1ea$o^
是由國王發問然後死因回答嗎?
i:kZ$^J #|/]Iww3S{#a
定係死囚自己想講咩都得? [/quote]%f+Qz v/Jy'J

b;s:fc/f0A*Jj 例如,我是國王,你是死囚(:D)
prA |w-p8m9v?[ 你被帶到我面前,所有人都唔會講野,得你一個人講一句說話;t0^&I-}*AmC;[o.p
你係講咩都得
R b3QwOG RDK2~#? U 之後我就會判斷你講真話定假話q7u!?%b{K x
8pu,V }cu6P(J
[[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-17 at 10:44 PM [/i]]

simonhk 發表於 2007-3-17 10:43 PM

sakura310:我會被槍決

kakeidevil 發表於 2007-3-17 10:43 PM

橫死掂死,我會講粗話 :dev::naughty:

sakura310 發表於 2007-3-17 10:45 PM

to simonhk 8s tB9G4b HD%~
sY bd Eb+\u]
記得反白啊?!m1O#D3Cb1k
仲有,要解釋 XD#XF N/{9c5xy&T%l)G;Q7F:z
n }&\ xR(^)E-D
[[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-17 at 10:46 PM [/i]]

kaichun88 發表於 2007-3-17 10:51 PM

我識答,但唔知啱唔啱

sakura310 發表於 2007-3-17 10:55 PM

恭喜kaichun88成為第一位解題成功者^^
-N.^Z+rb/k5^ 4g;i(z-~W7zH8T!m
請挑戰第二題 XD

qqwqqwqqw1 發表於 2007-3-18 12:34 AM

[color=White]我會被槍決[/color]-l O:lzFZ3`
唔知o岩唔o岩:haha:

sky308 發表於 2007-3-18 01:10 AM

[color=White]『我會被槍決』7`Y'O;a/[F7Yg
場境一.國王一早想要佢槍決咁佢答左事實...即係要上吊...
e-[$N)D_NX}){9f       二.國王一早想要佢上吊咁佢答錯事實...即係要槍決...
/i"]YKHK? B #Z-yz;q r \,mS9v
表面上佢講完依句點都要死 但係國王係一國之君...講左既野要算數...但又唔可以用哂2種行刑方法 so 死囚咁答應該會無事...[/color]

ywy 發表於 2007-3-18 01:50 AM

[color=White]我會被槍決9H9whX ~aB*wn

;h-pFe8| 因為國王說是真的話就無法進行上吊,而說是假的話就國王不用處決他,而要釋放他了[/color]

qqqaoc 發表於 2007-3-18 06:26 AM

[color=White]我想被被槍決.`)]|L*uv
因為說出自己想被槍決是真心話, 國王就不可上吊or槍決他...只好放他走[/color]

supreme12 發表於 2007-3-18 07:47 AM

[color=White]我想被枪决[/color]
M?2M~`f}XR{ [color=White]如果距讲真话,国王就唔可以比距上吊,而又唔可以枪决距,所以最后会放距走咯```[/color]

kantang4910 發表於 2007-3-18 02:11 PM

[color=White]呢問題好筍j"?#?@!F,HIf^9e*F
祗要答:我今日會被槍決
x0GW]"B!P'[H 那麽我被槍決的話便成了真話而唔成立"j jRD/C
被吊死的話便成了假話而唔成立
/P`Y!?:h}3Wun 最後唔使死
Pr:b._K*k Cb.y/eUMS4E
聽講係陳夢吉上路去考科舉時遇到山賊被山賊考[/color]

hippo722 發表於 2007-3-18 07:12 PM

如果死囚說的那句話是真話,那麼他就要被上吊
K h6A Q])B4N} 如果死囚說的那句話是假話,那麼他就要被槍決
-](hscEC
z,Z7]o1v :confused::confused::confused:
f1Lsxh 被上吊#K F d$xa8_7_
被槍決 w ~2@)M0k!pRO @
都係死喎

lywv5 發表於 2007-3-18 08:41 PM

i will be shot, not hanged

chrisykc 發表於 2007-3-19 12:19 AM

Yeah, logically, the both statments cannot be correct, therefore, the reply he made was "I'll be shot".  Yes !

mycomic2005 發表於 2007-3-19 12:16 PM

[color=White]"我會被槍決"!_,M&~){7]ZV&Dg
a_6h+~/N)\/[
如果sakura310說的那句話是真話,那麼他就要被上吊[r P*qS
但他若是被上吊,那sakura310說的那句話就是假話  !!!
@;}/cx;w5e
H.g7P%t7bZ7V:L 如果sakura310說的那句話是假話,那麼他就要被槍決
`n;`"Iq MM 但他若是被槍決,那sakura310說的那句話就是真話  !!!0_f-h`U+uP
pAZ#J k
這樣sakura310既不能被上吊,也不可被槍決,
EH z2v c.`D"A |S sakura310就不用死[/color]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.