娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sakura310 發表於 2007-3-17 10:17 PM

死囚小遊戲(二)

第二題:CWW r(?
sakura310在星期日被判死刑(3月18日):P"m\dI6~`EbhRa
死刑一定會在接著的這個星期內其中一日執行
ebO%[DELQ 而且星期日唔會執行死刑(即係由3月19日到3月24日)?4coZ yBi7Qr
而這裡有個奇怪的規定&vK3{ KRz
就係唔可以俾個死囚知佢係邊日死 Uf9j(j"e)ZCr6O

{IPUT#a.O 而家就問,到底sakura310會在哪一天被處死呢?
Z:kJ;k$z
|ods ~v&gT 提示1:這題答案會有點古惑,但是是正確的
~9C Q-Np6}7ZM}S [color=White]提示2:如果sakura310活到星期五的話,咁sakura310知唔知佢邊日死呢?[/color]1|;q3}$]K.U8V
同樣啦,答案記得反白啊~qbn rD V
不要光給答案,要埋解釋,欠解釋的===>作廢:dev:
4| {*Yd}5D
U9_%j"l-f2]}_ 第一題:0SQ2\.N*i#N1aLg
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=144368[/url]
*e0?D9o;R:QyI7`"eF X_#]d.dT*z[/u!U
[[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-17 at 10:38 PM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-17 10:48 PM

[color=White]3月21日
~1El.IL*cC3o 3,2,1..........倒數 Aih q0G
判刑後無論跟囚犯說什麼, djx8_/E
或囚犯問什麼?t&ql0b1~ ?z/[D}
做什麼事都跟他先倒數:3,2,1.#KJ/A+a\
直至行刑..[/color] mFv icZ
[color=White]我個答案係咪好攪笑呢??:D:D:D:D:D:D[/color]

sakura310 發表於 2007-3-17 10:50 PM

我看不懂啦:cry:

lilirayhk 發表於 2007-3-17 11:20 PM

[color=White]唔死得之前果一日都唔死得, By MI, 唔駛死掛[/color]

kaichun88 發表於 2007-3-17 11:39 PM

依一題好難
OuE,n{Q:z [color=White]在接著的這個星期內其中一日執行(即係由3月19日到3月24日)W ['g{U!f6G
原因:題目已講明死刑一定會在接著的這個星期內其中一日執行&OQ^"`{%wH
係咪好古惑呢[/color]:D:D:D

Azuma 發表於 2007-3-18 12:49 AM

[color=White]唔會死 D B;v|UB x1[ ^
因為
]p#T R!d.Th7T [quote]唔可以俾個死囚知佢係邊日死[/quote]
ey4xZ*Ap-V 而死囚每一日都覺得自己會死
?&_!A;@h2G*`
F/tgBi*om[*d 所以佢係唔會死[/color]:naughty:

sky308 發表於 2007-3-18 01:02 AM

[color=White]唔駛死
E S/L&WS 佢日日都覺得今日會死既話...咁咪日日都知佢個日死囉[/color]

qqwqqwqqw1 發表於 2007-3-18 01:23 AM

[color=White]3月24日,
4gZdz1`%E%D h&Q_ 因為肯定唔會係最後果日,係最後果日咁星期5未知lor,
| Y"D `0N"`#F 咁佢以為果日就實唔洗死,咁就篇篇果日死[/color]4K2_#bVT6\)y z
!CanA/Obm
白撞:dev:

playbr2 發表於 2007-3-18 01:52 AM

第一題玩過類似既,所以留比人玩 .... VBk-|8q
N _*`vc;T`
e條幾好玩.......:P:P:P:P

playbr2 發表於 2007-3-18 02:02 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-17 10:50 PM:b9R1} JxSb^"\
我看不懂啦:cry: [/quote]V"E T.kK8N

-qgSiA|\kz 佢係話無論個犯点死.....死之前都有個倒數.....到零既時候,就''丁''柴囉:P:P:P
eA*_T1Zr ]b O(ufii
[[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-18 at 02:21 AM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-18 02:10 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-18 02:02:
n p#J:F8z*zz oGhq+L

7z j ~0L f_ Q 佢係話無論個犯点死.....死之前都個倒數.....到零既時候,就''丁''柴囉:P:P:P [/quote]1K4\3FBYd2Kf
我嘅意思係:你每件事都同佢倒數321,
\-t0p7Zu7n 當佢問佢幾時死,你都答佢321,+p/C+^-]&L~
咁佢咪永遠唔知lor.:D:D:D:D:D:D:D
D3Z3HK/z(gGo]z 係咪好有創意呢!!!!:dev::dev::dev::dev:

playbr2 發表於 2007-3-18 02:24 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-18 02:10 AM:
]6i-pB#xv`4_ d 0jE1RH p:p-i
我嘅意思係:你每件事都同佢倒數321,
}8w _!\Z9^LI9Z 當佢問佢幾時死,你都答佢321,*z"ng7i%[3a.yq
咁佢咪永遠唔知lor.:D:D:D:D:D:D:D
KZIu O5n6G-iz+] 係咪好有創意呢!!!!:dev::dev::dev::dev: [/quote]
:q(?z3|%n8m?Z C){8n
JlM}}? 我個答案都好有創意.....你睇吾睇:P:P:P......睇就去老地方:naughty::naughty:

kaichun88 發表於 2007-3-18 07:09 AM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2007-3-18 01:23 AM:,A1gO[.G2d7]3f
[color=White]3月24日,
5M'@(Fc5w[.K 因為肯定唔會係最後果日,係最後果日咁星期5未知lor,
(P5}`+e%uWO@0Na 咁佢以為果日就實唔洗死,咁就篇篇果日死[/color]3|mC2s.H Q

OG&v/A j} 白撞:dev: [/quote]
;P*I@ K {5m/}-V 好似幾有道理:agree:

kaichun88 發表於 2007-3-18 07:12 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-18 02:24 AM:
.n2gRem"m)fd ?N
*P]`+GS}
-Ll,jC&p/bJ&x3] 我個答案都好有創意.....你睇吾睇:P:P:P......睇就去老地方:naughty::naughty: [/quote]~JF8x$^0Pu
我都想睇,但唔夠分:(

sakura310 發表於 2007-3-18 07:13 AM

多謝大家的支持yo^^
E(Fm7R7d*] 答案我想應該會如期在下星期日公佈
%L@Y%j%D/@ Y 有部分人已經答0岩左:clap::clap::clap:
w#\r$S'tT2M*N$] ?wm)^3{.kw7M2U,DH
不過呢~我在這裡要說清楚啦uc z#g2i#v5LW
首先~無解釋ge答案我唔接受啦(**包括埋第一題).s2ut0~-Q([/F/[&v"T4m
第二就係,請分清楚"覺得"同"知道"
D!S j-Y$[q-f 兩個係唔好同ge概念C%ND8q9vnD4q
"覺得",你可以完全無理據或部分理據支持對某件事ge睇法
A)?3P J\h9? 而"知道",你係有足夠理據去支持對某件事ge睇法
R5['{'XD`V~$v%` :Ar,U:Lg{
舉個例
'xa K6c5M p d某些武俠小說出現最多ge場境(XD:D:P):
LSHrw a#c&i tF 一個or幾個or一大班人去到某一個場地
KL&?I` 見到sakura310訓左係地下度,個肚插住一把匕首,而playplay就跪係我旁邊,從我身上拔出把帶血的匕首
-XHB,VeQ&G,J 於是眾人多半會說:「playplay,你做咩要殺sakura310呀?!:angry:」
3{"W7d[9VO playplay:「無呀,我無呀,你地誤會啦~:cry:」,J.IZb%@5E
眾人:「你手上仲渣住把刀,證據確鑿,你仲想唔認?!:mad:」?+U'U6|xfb ]
CF @+i(|Ws&d9L)F I
拿~~眾人只係睇到事實ge一部分,就"覺得"playplay殺左我(殺je,我無死:dev:),呢個就係"覺得",
7}P(f$U ^*l 實情係我俾人捅左刀(我仇家太多了:haha:),之後哥個人走左,playplay黎到救我,幫我拔把刀出黎,眾人黎到+o RdX2b1|fO
咁"知道"真相ge就只有我,因為我清楚成件事係點發生,只要搵返捅我哥個人,就有足夠證據
7qF4klYjx wj6d*}fiT*~7S W
我諗唔使我再解釋啦下:DKk2z,m"t _-Z(z
晨早流流就打一大堆字 XDLM ` `\M1L S
u&TK7}}.a
[[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-18 at 08:44 AM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-18 08:59 AM

[quote]Originally posted by [i]kaichun88[/i] at 2007-3-18 07:12 AM:
5wGw/r~k1CE:g
)@[kr&n@#@s(X 我都想睇,但唔夠分:( [/quote]%zD,y^ my6G:p,E
pvfM7NZY I+Jaw
個game 完左之後.....無論岩錯都公開我個答案.....比人插下我都好:P:P:P:D:D

playbr2 發表於 2007-3-18 09:04 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-18 07:13 AM:
Z `K&W2s8P{0UTIL0\F 多謝大家的支持yo^^
%Q3k.K Q6S 答案我想應該會... [/quote]
2dgS?(M/E7ch:zO
A^T:]!dkz*r .......弊我錯左:hitwall::hitwall:...... 我答案有三個[color=White] ''case'' 字 吾記得加複數 ''s'' [/color]:cry::cry:
D3qwl)NS}d0~4w x *}Z2h#Tb0T)q
[[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-18 at 09:10 AM [/i]]

sakura310 發表於 2007-3-18 09:04 AM

to playplay: S&e'h6P0|K7q&HU
ok~到時我會post出黎
h/j#Qp4n@ Q @ DR?4xY)}
咦?有grammer mistake呀?咁我唔當0岩ga la wor:naughty::naughty:0p[h'EM6[r

N)AM!Kb#G7` 既然playplay黎左ZN}th#v.B
咁我就講啦~~^^2TyhLC{WN A)\
你篇野,我覺得好似係由機械人or電腦寫出黎咁
"C*rS7dm playplay你係咪讀電腦哥d or programming係比較好ga?
XikV \J3c_q-zT8w 因為呢~我見你的解題模式真係好似programming,這種方法我最受落 :D:D
a/uE}]4P
^f'sH^bZ F [[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-18 at 09:06 AM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-18 09:11 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-18 09:04 AM:{!J_ty y9p~w
to playplay:&{goL)S
ok~到時我會post出黎
;Y3t{)jO)x ... [/quote]@3ygk2} Xk)Y

:a}C(w$p;i .........我讀到中五架咋:cry::cry::cry::cry:重有....我讀書年代冇電腦班(除左理科唯一一科有電腦班)......但我是讀A.M 的....不是Computer:crybye::crybye:
:r9_/A0Ht'h6h&Hn v 4Goh ^j!Z
.........而且我係 programming 白痴(因為對e門冇興趣 , 覺得d指令好麻煩:haha:)
d$S2N+z,?v ESk"Q7~?a!|-_
.........所以我打機咁多年都吾識用d修改器去改參數:hitwall::hitwall::hitwall::hitwall:Eb9qu,ls?d
U I}*n4pL#]Oa
[[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-18 at 09:38 AM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-18 11:13 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-18 09:11:zFk Y~5l)I v"l

cr Pr,m9Uwx:v-vX .I9Dxt.e
.........我讀到中五架咋:cry::cr... [/quote]%eaC#kSK6X
你打咩機?我打CS同battle field 1942.

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.