娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sakura310 發表於 2007-3-17 10:17 PM

死囚小遊戲(二)

第二題:QhVC$g;B8Bv/p
sakura310在星期日被判死刑(3月18日)
L }SO*x2b [.T!@ H 死刑一定會在接著的這個星期內其中一日執行"D1XY\,w8s
而且星期日唔會執行死刑(即係由3月19日到3月24日)
1J&| BD3l1H]o 而這裡有個奇怪的規定{ yg,ta
就係唔可以俾個死囚知佢係邊日死
(?D D#G4L1maQ2Ax:y
M'W p3A#s }M 而家就問,到底sakura310會在哪一天被處死呢?o*`7Nw3IL&w
%c(p,IHUB6I
提示1:這題答案會有點古惑,但是是正確的^5rP6G(d w-MTY
[color=White]提示2:如果sakura310活到星期五的話,咁sakura310知唔知佢邊日死呢?[/color]} pL mK~
同樣啦,答案記得反白啊~{a(XPIQ
不要光給答案,要埋解釋,欠解釋的===>作廢:dev:+j$j5\ h,s#~$h

P9b ?&X/zq6L g 第一題:&kAhZm
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=144368[/url]q1o4v f*|Yh'A \

qOoA-J#f [[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-17 at 10:38 PM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-17 10:48 PM

[color=White]3月21日
7_ l0r7b Om| 3,2,1..........倒數P`t p})ln&~s K
判刑後無論跟囚犯說什麼,:kY%af;c[wjO
或囚犯問什麼?
6~5hl u"aSKO4a-gM 做什麼事都跟他先倒數:3,2,1.
H(~ GC-D 直至行刑..[/color]v n5N\S D
[color=White]我個答案係咪好攪笑呢??:D:D:D:D:D:D[/color]

sakura310 發表於 2007-3-17 10:50 PM

我看不懂啦:cry:

lilirayhk 發表於 2007-3-17 11:20 PM

[color=White]唔死得之前果一日都唔死得, By MI, 唔駛死掛[/color]

kaichun88 發表於 2007-3-17 11:39 PM

依一題好難:v#N6t\y]6Ih
[color=White]在接著的這個星期內其中一日執行(即係由3月19日到3月24日)8k%VSb?e P!E7Fs
原因:題目已講明死刑一定會在接著的這個星期內其中一日執行
K)xD P7@o 係咪好古惑呢[/color]:D:D:D

Azuma 發表於 2007-3-18 12:49 AM

[color=White]唔會死
8AH$MlwN/V 因為\zu o%u.maP
[quote]唔可以俾個死囚知佢係邊日死[/quote]T9e-Q rw x`oo
而死囚每一日都覺得自己會死WJ|t-J@w5E
p,}6H6` @+J"d` ^f
所以佢係唔會死[/color]:naughty:

sky308 發表於 2007-3-18 01:02 AM

[color=White]唔駛死5{t+Xv6HJ.HCL!j
佢日日都覺得今日會死既話...咁咪日日都知佢個日死囉[/color]

qqwqqwqqw1 發表於 2007-3-18 01:23 AM

[color=White]3月24日,
&ma-o~ SI5e&mrj 因為肯定唔會係最後果日,係最後果日咁星期5未知lor,A8Xe }0s lG
咁佢以為果日就實唔洗死,咁就篇篇果日死[/color]
m jY_O$S(A ` a Q+B-Q2m
白撞:dev:

playbr2 發表於 2007-3-18 01:52 AM

第一題玩過類似既,所以留比人玩 .... $]rtI!ndHn-l

\({D%U@@)R e條幾好玩.......:P:P:P:P

playbr2 發表於 2007-3-18 02:02 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-17 10:50 PM:
!@k L8g D)C f 我看不懂啦:cry: [/quote]
hV2BI+R7q U+a#V4EB+F~
佢係話無論個犯点死.....死之前都有個倒數.....到零既時候,就''丁''柴囉:P:P:P
L6GWEc`lz j
N@w7Y%C$r&ci [[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-18 at 02:21 AM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-18 02:10 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-18 02:02:bo)IOK'N

6]+K&c1Us$~&Ezft}
F AY `z^X5d 佢係話無論個犯点死.....死之前都個倒數.....到零既時候,就''丁''柴囉:P:P:P [/quote]
bR$Z Zu~*jw%~&J 我嘅意思係:你每件事都同佢倒數321,
's/\'[ z`d]&h"@:N#m 當佢問佢幾時死,你都答佢321,
!s,ux odP 咁佢咪永遠唔知lor.:D:D:D:D:D:D:D
$PF8A{n|8\hhv 係咪好有創意呢!!!!:dev::dev::dev::dev:

playbr2 發表於 2007-3-18 02:24 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-18 02:10 AM:^ F2X$Pz/asy$S

7FbAHPA%? 我嘅意思係:你每件事都同佢倒數321,
$qV+@O/NO 當佢問佢幾時死,你都答佢321,
ya&M|T\6K1p 咁佢咪永遠唔知lor.:D:D:D:D:D:D:D
3J$TN^3AvB)k 係咪好有創意呢!!!!:dev::dev::dev::dev: [/quote]
0L(Bt&x#YN.GN3vw ,k _M4U\FMg
我個答案都好有創意.....你睇吾睇:P:P:P......睇就去老地方:naughty::naughty:

kaichun88 發表於 2007-3-18 07:09 AM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2007-3-18 01:23 AM:DX/}3M-oW RRo
[color=White]3月24日,
)r K0G!] o3e | 因為肯定唔會係最後果日,係最後果日咁星期5未知lor,aJo}1VZ
咁佢以為果日就實唔洗死,咁就篇篇果日死[/color]
8}&l| @*Z
S;lJt8bSy 白撞:dev: [/quote] MwJ+L#l3\V
好似幾有道理:agree:

kaichun88 發表於 2007-3-18 07:12 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-18 02:24 AM:
4R.D9B1\gy gT0O!J C!J
#Z8D |H-r1O_/w
K$]HD2lly} 我個答案都好有創意.....你睇吾睇:P:P:P......睇就去老地方:naughty::naughty: [/quote]
o+`7~]Y 我都想睇,但唔夠分:(

sakura310 發表於 2007-3-18 07:13 AM

多謝大家的支持yo^^
Lx UgU&?#` 答案我想應該會如期在下星期日公佈
br$`;v@w 有部分人已經答0岩左:clap::clap::clap:
?f`m IVF
+f,{ Z}\$ET*mn(t 不過呢~我在這裡要說清楚啦J:d&_-Rz(Tc
首先~無解釋ge答案我唔接受啦(**包括埋第一題)]e ` \#A|/H0yq
第二就係,請分清楚"覺得"同"知道"
.w2k8TiPR"R;r1i$q 兩個係唔好同ge概念 AU qS O4~j"b
"覺得",你可以完全無理據或部分理據支持對某件事ge睇法
Lx7W} L8] W%l 而"知道",你係有足夠理據去支持對某件事ge睇法-T#e \sG {+@g
#R,cK,o)DHH-x:X5a
舉個例ll)oDqfz0B Ed
d某些武俠小說出現最多ge場境(XD:D:P):
w;urf6m)M*{(X8\&a 一個or幾個or一大班人去到某一個場地
8tm0g$Ca @-H 見到sakura310訓左係地下度,個肚插住一把匕首,而playplay就跪係我旁邊,從我身上拔出把帶血的匕首
,P4`/A#c~,RLm)C X 於是眾人多半會說:「playplay,你做咩要殺sakura310呀?!:angry:」I hS/{e
playplay:「無呀,我無呀,你地誤會啦~:cry:」@;R2]@%{R
眾人:「你手上仲渣住把刀,證據確鑿,你仲想唔認?!:mad:」
H8p:qu;X#u.pU
$V0N%OJ*E8Y-h.T*h6h!X 拿~~眾人只係睇到事實ge一部分,就"覺得"playplay殺左我(殺je,我無死:dev:),呢個就係"覺得", J'p;M]V9y
實情係我俾人捅左刀(我仇家太多了:haha:),之後哥個人走左,playplay黎到救我,幫我拔把刀出黎,眾人黎到
'Vr-L xN 咁"知道"真相ge就只有我,因為我清楚成件事係點發生,只要搵返捅我哥個人,就有足夠證據
z D'K%\[ c ht oW Glk)c&D4jI
我諗唔使我再解釋啦下:D7{-s'_ \S:R
晨早流流就打一大堆字 XD
8Q l]@S#g *E:] i*PLN
[[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-18 at 08:44 AM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-18 08:59 AM

[quote]Originally posted by [i]kaichun88[/i] at 2007-3-18 07:12 AM:
5d?0EE?_1Ep @xmw/Z'R;a
我都想睇,但唔夠分:( [/quote]
]e-JKgBH8ln-I|_*[ 7[tS:e Km/t
個game 完左之後.....無論岩錯都公開我個答案.....比人插下我都好:P:P:P:D:D

playbr2 發表於 2007-3-18 09:04 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-18 07:13 AM:7cO(M~Pn8B
多謝大家的支持yo^^J%Z$p?qO
答案我想應該會... [/quote].y#_c `9I9n\(o NL
B-DkbWl
.......弊我錯左:hitwall::hitwall:...... 我答案有三個[color=White] ''case'' 字 吾記得加複數 ''s'' [/color]:cry::cry:
e:h"o%KCg7XE @c*M/Aza&Q;u0~
[[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-18 at 09:10 AM [/i]]

sakura310 發表於 2007-3-18 09:04 AM

to playplay:uWpio C9x
ok~到時我會post出黎
`9iC5e)@(B:W %T#|C#d$I2M)}|
咦?有grammer mistake呀?咁我唔當0岩ga la wor:naughty::naughty:
%|Gmfx]*s :Ax;qe,`7Z7A8T
既然playplay黎左
]n X9E!g1H7}V 咁我就講啦~~^^:D;kYIN1P
你篇野,我覺得好似係由機械人or電腦寫出黎咁
{'?)]bkT^;Yrt)?Y playplay你係咪讀電腦哥d or programming係比較好ga?7Q5SZ }_/^_e2B9O
因為呢~我見你的解題模式真係好似programming,這種方法我最受落 :D:D
GJ9D0y'^#a
)Ih ~;Ii%zp [[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-18 at 09:06 AM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-18 09:11 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-18 09:04 AM:
2]Z-o"m;o%i5] to playplay: EGD{,S6]
ok~到時我會post出黎
%DtB e&UeF%t&Z ... [/quote]
:h`"[ e h,Y
M.X2Pn'\G~NKn .........我讀到中五架咋:cry::cry::cry::cry:重有....我讀書年代冇電腦班(除左理科唯一一科有電腦班)......但我是讀A.M 的....不是Computer:crybye::crybye:
"e,r OfW#a]eA &Y9r9zmD:Lq'Jr3z9l
.........而且我係 programming 白痴(因為對e門冇興趣 , 覺得d指令好麻煩:haha:)2|fj9w @RQ6B\?
jF(NAG p!@
.........所以我打機咁多年都吾識用d修改器去改參數:hitwall::hitwall::hitwall::hitwall:
/fo/X c"W/Ukz
ODK7wU [[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-18 at 09:38 AM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-18 11:13 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-18 09:11:
{8F/neAF4\
nAx~LJ
z@I4e5Sg .........我讀到中五架咋:cry::cr... [/quote]
CXX_t9MA;m 你打咩機?我打CS同battle field 1942.

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.