娛樂滿紛 26FUN's Archiver

playbr2 發表於 2007-3-18 07:58 PM

大家善長玩開边類game??? 有幾勁 >0<~~

[size=4][color=Green]你玩開边類game???有幾勁 !!! [/color][/size]
(K7Y[DdAM\
0C;s]0B.}`c"_7y 我就乜games 都玩.....任何類型既games 都善長....因為每隻games 都有一套運行原理,有各自既制約......我就最鍾意新嚐試,挑戰佢d制約........不過我通常都好少一直打到爆機,因為玩到咁上下(半路中途),我己經天下無敵,羸哂就冇癮喇:P:P.....咁就無興趣再玩落去:crybye::crybye:............而遊戲既Level 通常都set 到最高 , 例如玩三國e類games,一定選d魚腩黎玩,貪佢d夠難度:agree::agree:
6vS9AQn:W]x
/bQ%X"|WE T ........我最鍾意玩策略經營(模擬類,戰略類我自封經營之神:lol:).....其他玩開,即時戰略人vs人,通常1vs3 ,我最大200兵,人地有600兵.....sport games (特別係賽車、足球同炸彈人之類,d fd 話我係变態電腦:P:P . 賽車、足球要讓賽用弱車,弱隊 .... 炸彈人嗰d 一定要用地圖中間位 , 佢地就由四個角圍攻 :fight:, 先同盟黎殺我:cry: ....之後再自相對敵)......槍 games 都有玩開CS同battle field 1942 , CS 用追擊多,我善長搵位埋伏 .1942 就用重裝兵 , 玩快攻偷襲........[color=Red]近年最令我失望既game 係Koei 既三國志係列:nogood::nogood::nogood:[/color], 大約係咁~~ :P:P:P:Pk$zt#]Ss
7T1? y)H:t"~;_(u
你吔又点ㄚㄚㄚㄚ,講黎聽聽:agree::agree::agree::agree:
;Y0{'v1F|-R
3stGFT'z~E [[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-18 at 08:06 PM [/i]]

sakura310 發表於 2007-3-18 08:39 PM

game我比較少打3lZs"IV3gV$YSD
而且我都係玩開一兩隻game就算,而且唔係精玩哥種)e"IZ#s};{;@
其實所謂一兩隻game,都係同一類型同一系列的 XD$gLTGvZ hk
就係rockman xy6grW5yQ}
我由x到x8全部玩過哂(忠實fans^^) GT5Z){$C
其中只有x7無爆到
$L'tW9c%u igc 因為佢好似只出ps2,無pc,我又無時間打ps2 wor...唉~(加上佢用左3D,操作系統難左)q6M2w%\ |
其中玩得最好ge係x4,呢隻係我第一隻玩ge電腦game(要安裝的)~Dj!}E
由哥時起開始鐘意玩rockman x系列同megaman系列,但因為megaman操控唔方便,所以哥d爆過就算`6m? JtTo3w
有玩過ge人會明我講咩,哥時我係唔lor心,唔lor盔甲,在無扣血的情況下打死最終大佬
zB)~ Dr^9x$R 同埋用功擊力最差ge武器,將八大佬ge血一下一下咁扣死佢,我都係無扣血的^^
K8ck7I%II 我大概只有這兩點可以在打機上同人炫耀一下:cry:
"ADer}4Gw 哥時因為真係日煲夜煲,係煲到大佬郁一下都知佢出咩招哥種(有時仲控制大佬出招 XD)
%n6ps Rc R9xph 不過而家掉低左無玩lu|(_/BRM%b8MS
無記錯,佢好似係1998年的game(又好似係96...94?!),不過講真,我真係覺得呢隻game好好玩,到而家我都好想再玩返
om:RS4r RG 而家煲緊x8同x6^^b k:}\r3\H
x8而家煲到唔用盔甲,只用一人,唔用e罐,一口氣打死最後三隻大佬,可惜未練到唔扣血...*v8V/[&oZK8z
hard來的yo^^,啊~頭先講ge x4,都好似係hard(電腦版只有normail 同easy, ps版好似有hard的)
:x4Vu0M&AS ICS'R x6都係呢排先煲返,仲未煲返熟><
i Bv${}"A-THn ]I;|3MG?
另一隻令我印像深刻ge game係final fantasy7%r.a\o^
隻game係朋友介紹我玩的,佢係唯一一隻我識玩ge RPG...:haha:6KxH'P3Q0a7x
到而家都好想玩返,因為打海底神兵同沙漠神兵真係好好玩(1隻100萬血,另一隻150萬血)
t/g.RT,X,V C3uDZ 可惜幾年前隻碟花左:cry:
%ZP6i^,L|&}!DEY 咁諗住去買返,竟然俾個店員口upup:「咁舊ge game你都仲玩」@*Dn xRB8mt9H
最後佢都搵到,我反擊:「咁舊ge game你都賣」,睇住佢無聲出 XD
6V@egh Y"kT 之後我朋友話想玩返,借走左,最後就一去無回頭啦:cry::cry::cry::cry::cry: ]b&UW0F
結果而家都無辦法再玩返呢隻game[v0B)Q9@'w?7[?
以前係玩到將攻略當係食菜咁背(讀書又唔見甘叻...),走去教返人玩 XD
oxd0Cr a~x-Wn4[ 而家?都唔記得哂點玩lu~~

guswan 發表於 2007-3-18 08:44 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-18 19:58:
V-}Lzs(q}e [size=4][color=Green]你玩開边類game... [/quote]w[#S3}8a
我只玩CS同Battlefield 1942,
1~5M%J7L4y 2000年開始打CS1.1,當時香港未有net bar文化,
`BGK]*j"Y1m 我係去台北發現呢隻game,果晚係台北通頂浦網吧.:D
q1I?+trlh8vo 返嚟冇耐就開咗戰xx手.
z!Tm?,_ i 後來加入TERMINATOR CLAN,
t\/?e QdE-_ 善長任何武器,未出1.6前我一支狙一支D.E.冇咩人埋到我身,hJy6S[h
除咗特級高手.l0Qx9pb_8ENP7l
不過我係卦名會員.冇比賽.(我係第二老member)iZ8` XK$Wgn
果幾年住係廣州.
Ps(w_)w 廣州cs人好多都識我.
H)EHeQ]J.v "C'Z0[m ED
近一年轉玩Battlefield 1942,
'^ Xt1XD(@ 我專做engineer.槍法水皮,
]6_[5VJ*] 玩開新加坡SERVER,飛機揸極都唔識.-M"?'_*]pO
但係用A_A打飛機:D公認罕見強.
h$E~4XZ 一架100%飛機我3秒毀滅.(除非正頭頂個盲點直衝落嚟.)(Oj:|Fh9D
又或附近多個3架飛機,會聽唔清方向.!Q/D*_:ZQ9P|\%~W
好多飛機高手要指明單挑我A_A.我打1942個名係Qui-Gon Jinn
} v c.D/L*nfn ^0n$J&pSNc4m
自從打開CS,就唔再同電腦對打.
0C.g;O~)PP/P
2\YQbcg%m [color=Red]最憎cheater. [/color]:gun::gun:"`)j_ Z"B
:{Iuk Ki+fY*]
[[i] Last edited by guswan on 2007-3-18 at 08:58 PM [/i]]

specificness 發表於 2007-3-18 09:11 PM

我話我中意玩泡泡龍會唔會比人插死?………:D

guswan 發表於 2007-3-18 09:16 PM

[quote]Originally posted by [i]specificness[/i] at 2007-3-18 21:11:{q4Y}S? OS*G6z7p!B
我話我中意玩泡泡龍會唔會比人插死?………:D [/quote]x;@z7D,S
唔會,中意玩咩game點會比人插?:confused::confused:
5q:{LA)j f;l0~E"s 泡泡龍當年1蚊爆機!!!E~~ 啱啱廿年.:D:D:D

kaichun88 發表於 2007-3-18 09:27 PM

中意玩WINNING,但好渣,對六星未必羸(入波多,失波又多):nogood:

〥~灝~〥 發表於 2007-3-18 09:42 PM

衣家好似哂命大會.....

head 發表於 2007-3-18 09:42 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-18 09:16 PM:Mo Ng9[h:w^

$C!j$W0n;@ RICc 唔會,中意玩咩game點會比人插?:confused::confused:
q HO3z ^fq 泡泡龍當年1蚊爆機!!!E~~ 啱啱廿年.:D:D:D [/quote].\,O&BCb5?_Z,a

8NF+^(t[@$x+Ecy v]6j(}efd{Fs
我鍾意玩 孖寶 以前平面過關個隻  都有番咁上下年紀:dev::good:
"VU x$m{fk 孖寶有無廿年歷史 :confused:3\ ~W?#n_"U
(bd[f(h{/o.{
[[i] Last edited by head on 2007-3-18 at 09:49 PM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-18 09:54 PM

[quote]Originally posted by [i]〥~灝~〥[/i] at 2007-3-18 09:42 PM:
bOS9L}Gp$y 衣家好似哂命大會..... [/quote]q+V&lr'il
g;|*O2X6o
[size=5][color=Blue]冇錯''係'' [/color][/size]:good::good::good:
:|/XvN v8[mDu y0eE6N H:n
......如果你玩隻game 吾叻,点會有特別野同人講呢?!?:agree::agree:
w3?V-Wp/D*J/BT)?{ &vep4wa)dq
......又如果你連game都少玩 , (不論你玩得叻吾叻)又点會有經驗同人分享呢!!!:D:D:D

guswan 發表於 2007-3-18 10:48 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-3-18 21:42: ^H f r |OE

R K S0J-^SRDt
7v \8w)Pt*a b"Pfd1W6b {3W;u#N
我鍾意玩 孖寶 以前平面過關個隻  都有番咁上下年紀:dev::good:6L7?%_NH4g/_1h?
孖寶有無廿年歷史 :confused:&? d@C2Y

b#R Fd-XSnRy P0v [[i] Last edited by head on 2007-3-18 at 09:49 PM [/i]] [/quote]$V3NcBE[1n
唔止,25年以上:good::good::D:D:D6U"s{ TSn*Cj,MJ B
我地D死老鬼._$@ vx}[tt-F

)t@V K*N+g.l'm [[i] Last edited by guswan on 2007-3-18 at 10:59 PM [/i]]

sky308 發表於 2007-3-18 10:54 PM

我打機由細打到大
Wp^Lk&O"Lh4C~)h 但真係唔叻 係到講仲可以話係獻醜
"cLGh!_ 不過見大家傾得咁開心又想講下M LA9PH
細個玩gameboy最叻玩瑪莉奧....好彩都爆到機:P
BQlR'D9C!dsg 之後有玩紅白機(以前有位姨丈佢細個個時玩...之後送比我)7Q2f.A @7Q J0m(dfx
都無乜機隻ok...可能太細個...:haha:7h/TZ:U,h'P!_7x
上小學無耐得到一部機....SS...唔知仲有冇人記得同玩過呢...:haha:
ZN&g/Dw"| 但又係周身刀  無把利...:nogood:N8Z!Mx8_ mJ4RI
中學之後...係一d朋友(損友嗎?!)...帶去網吧打機
ELZ+Cu6o G*j7J 玩一隻鎗game 唔記得咩名...有得執鎗的(唔係half line) KH2_(}(D\_'I#g
之後再玩cs....專做衝鋒佬突圍...都做到下野架 嘿嘿 :gun::gun::gun::gun:Am]3wm
諾曼第都玩過...其實依隻game我幾like不過可惜好少人玩...:hitwall:
a8g'k5gdV aoc...war3依d當然都有玩...不過都係水水水水啦:giveup:2j}oZ)J0a

D pX] c*j0D| 三國志系列當然都有玩....爆機當然唔係問題 但我都同意樓主所講 退步了...
*H$HvR:L3}[Fe!e |
rvW4ZC ps2就winning玩開...水準相信都無大家咁強....:P\9g;p{K\ X;e

]~j(nxw9eB9Z 不過有樣野值得一提....我玩nds隻孖寶賽車唔弱的:naughty::dev:

qqwqqwqqw1 發表於 2007-3-18 11:41 PM

襟棉胎最勁:PK*@m.x/upq|ok
不過最正都係4條友玩gametube果隻孖寶賽車,9g3z.bp8N\E1UQ7`
玩到講晒粗口,真係咩9招都出晒,l!fD"u{)n
盲點放蕉,望人地個畫面放野唔少得,
4~ftSE 就咁過你咁便宜,實等你---用道具打你:gun:n~L:g6K9I@ sN
藍龜入後波同第2名同歸,9TeLi.R;Q~Dj
用左星星都入後波撞人:dev:$wZ&{E!X"^-kC{
最後果名追唔到就倒後行,打第一名:naughty:

playbr2 發表於 2007-3-19 12:20 AM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2007-3-18 11:41 PM:
.q\:t|A 不過最正都係4條友玩gametube果隻孖寶賽車,
-f&h,lG1`u 玩到講晒粗口,真係咩9招都出晒,2x4{r6k]6X%J
盲點放蕉,望人地個畫面放野唔少得,
k5i ^b$dgZ 就咁過你咁便宜,實等你---用道具打你rp6V._[
藍龜入後波同第2名同歸,J x1c(z!|pn0`&e
用左星星都入後波撞人
p`;E`tY2|6@,j$}2B 最後果名追唔到就倒後行,打第一名[/quote]
j$F%c7V!A}1[VC
U2TA!lvS3x&E3J W 係ㄚㄚㄚㄚ :agree::agree:我吔都係玩得咁9:dev: F4_;{?$@0}
開頭班友仔個個聯盟圍攻我一個,但到最後總會有人攞第一架嘛:lol:
l7Tm`_.DIE 人始終係自私既:naughty:我橫掂都係輪,一於(偷偷地)搵第三勁嗰個倍葬;)
"w Rv#^e:s6I 結果第三個嗰個冇得羸,成日比第二個羸哂......咁聯盟就開始分裂:dev:
JJ*i e-G 之後,第三個就會同我聯盟!!! .......比番我做第一,咁我當然會保佢攞第二啦......而原本第二勁嗰個就砌到佢吓吓包尾:dev:{dTn [ V_Uo/L%P
.........不過毎次一玩番,班友仔又係會一開頭聯盟番,繼續圍攻我一個:fight::fight::cry::cry::cry:
%`F!I8R+dfO(r a
F0W@4YY [[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-19 at 12:57 AM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-19 12:32 AM

playplay 有冇玩過1942個brintain呢個map,
iwHdp 純空戰,德軍空襲英軍.9@.^`"?ou)o H;Y$E
本來就算英軍多戰機高手都輸9成,e kv Z,S r!M1x
因為英軍5個據點被炸晒就輸.Y|_ fr?
但我係英軍果邊就嬴面增至3~4成.2g ajkc O
只要有戰機高手旁住我支flak-38.
bY:OZO7nq7R.v zs)a{%G hC$l
我試過30分鐘打落成40架敵機.:lol::lol:e$lB'P k*{
R~1d2l h*g \v
好自大!!最叻打飛機:naughty::naughty::naughty::naughty::naughty:fmelJf9f}

M]z|7j8~ [[i] Last edited by guswan on 2007-3-19 at 12:38 AM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-19 12:53 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-19 12:32 AM:l]*[}*Z+` X's
playplay 有冇玩過1942個brintain呢個map,
5MYk-f:AQ$F} 純空戰,德軍空襲英軍.I;pC T?])a$Q)@q
本來就算英軍多戰機高手都輸9成,
'M\j-ji8qD 因為英軍5個據點被炸晒就輸.
o1VL/P(s*N!it([ 但我係英軍果邊就嬴面增至3~4成. c6k Z-XAb@LIir
只要有戰機高手旁住我支flak-38.E9Lih6f6C0Y:c%Z

`%Y8A5ky7Gm1T 我試過30分鐘打落成40架敵機.z;I WvBCv/n
s ]4T4l7OyR
好自大!!最叻打飛機[/quote]
4|+v:D*R:r0FB5a tE4w5D3\T&O
講真......我揸飛機技術麻麻地......唯一絕技係,比人打落嗰陣時會衝落d敵軍:lol: or 盟友:haha:度.....搵人同我倍葬:dev:*qd!~&Sg Yp-A

pX:wXQ3S 如果玩純空戰用德軍......我一定會狂衝落d高射炮度:naughty::naughty:

guswan 發表於 2007-3-19 01:00 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-19 00:53:
P Oz&yzEg ......我一定會狂衝落d高射炮度 [/quote]
C-zX7KX
7[l.J$f@^%lW 3秒內打爆你.:gun::gun::gun::gun::gun::gun: J:^Kvu Q5J6l3cp l
[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-18 20:44:
m&MD0@i/pg| 一架100%飛機我3秒毀滅.除非正頭頂個盲點垂直衝落嚟.
E _^XEm*gm1~'E 又或附近多個3架飛機,會聽唔清方向.... [/quote]
'T6^nU;L`9y,`~ p $?k0t3CG Uu TF
[[i] Last edited by guswan on 2007-3-19 at 01:05 AM [/i]]

pigcat 發表於 2007-3-19 01:04 AM

我最勁應該係玩shooting game
&@UIAv 想當年果隻反攻諾曼第...
@ I-j?J;osHl 我基上每次玩都排榜首 O1@)?u0y Qh9u{&`DE
我唔止殺人係最多..連死ge次數都係好少...,vVB1HV]
差唔多每次都係可以"收支平衡"(我自己覺得殺得多過死)/qe sI/np
好多時都會起碼殺2-3先死一次...&`)vy bJC
記得果時我個fd曾經同我講話
/y+M*]{]~U 如果同一場玩好驚見到我...!B\K7lH R
所以成日揀同我一team..haha
.C aR+FC-v(a S8qSc6T'^$b"a:|!q
果時真係最高峰...
pG3|riQ&t|6|Su 諗返都正!!:agree::agree::agree::agree:

playbr2 發表於 2007-3-19 01:22 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-19 01:00 AM:;}3uBFS6Q Yl8i

REz Du"EB VU\*{ @~eL
3秒內打爆你.:gun::gun::gun::gun::gun::gun:
&KB c-S9H nv.K,It!R
|l3{ x c1sv
[[i] Last edited by guswan on 2007-3-19 at 01:05 AM [/i]] [/quote]&Z"l |l&X Sg*E
Y%PE"E$p T T
我條屍骸會衝落黎,等你同我倍葬:dev:]f!pl!G3s1@
Ql v~c.[u`
[size=6][color=Red]p.s. 係喎....有冇人玩魔獸架[/color][/size]:naughty::naughty:T1Pr:D9g

S2f4Im1`S-O,T [[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-19 at 01:24 AM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-19 01:35 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-3-19 01:04 AM:
"M*|_ jL r"v%},rN 我最勁應該係玩shooting game,PR{ Wp Y1oG^
想當年... [/quote]
)MCWFJLe#r#v vJIf2N/m
你d fd 真好....我就慘:cry: f5E!k"wC1[ x
佢地成日逼我同d魚腩一team , 之後''獵殺''我.....
s7Pq"^\ :cry:我就且戰且走....又比人埋伏.......九死一生:crybye:
7G?#},D^f-a 有時好彩先至有機會來一個反偷襲:P:P:P

head 發表於 2007-3-19 01:37 AM

無人講拳皇奇怪:confused:
+N4Ar |5~V 我係由95到02都有玩 中手一名:nogood:5[zc&ig%V-V
依家唔知出到幾多 果陣時同成班friend一齊玩一齊練招 然後挑人 :gun:$i/_0FKT4gwAZ

@[/xU4aE7G$YU)XE"mb 仲有PC GAME AOE 又係成班friend玩 係裡面互毆 都係中手一名:nogood:
d#XDj7N\ R1E 同成班friend打機會開心D 不過某一種機除外:naughty:
kk8PH[@$X*p/w.X 5b'I N6z/IE
[[i] Last edited by head on 2007-3-19 at 02:03 AM [/i]]

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.